{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Skal der være orden,så lad det være ! {{forumTopicSubject}}

Idag oprettede jeg en tråd hvor jeg efterlyste min søns kat, som smuttede i nat.... Jeg oprettede den i GENEREL... men få min. efter var den flyttet til OFF TOPIC... det synes jeg godt nok er af at "gå i for små sko" :((
Der er SÅ mange indlæg der postet forkert herinde, men jeg ser ikke at der bliver gjort meget ved det.... hmmmm.

Er det mig der er forkert på den ... eller burde man ikke "overse" at det "<b>KUN</b> var en kat jeg efterlyste ??

</i>Jeg er selv hjælpeadmin inde på kattegalleriet.. og jeg har da tidlige oprettet en tråd derinde,hvis der er en hund herinde fra der er efterlyst.... og det har jeg gjort i GENEREL !

May-Britt

Her er mit indlæg fra tidligere på dagen: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=47955

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal der være orden,så lad det være !
  • #1   18. jun 2006 ja jeg synes også godt at man kunne gøre det så ALLE kunne se det.... eller oprette et nyt "forum" der hedder EFTERLYSNING!

• #2   18. jun 2006
    A-L: jeg ved da udmærket godt,at en kat ikke er spor hunderelateret... men det skal man efter min mening ikke tage hensyn til i sådan et tilfælde som dette....
    jeg ville da aldrig selv flytte en hund der efterlyses på KG ind under off topic... men derimod poste den gang på gang...

• #3   18. jun 2006
    A-L : tak skal du ha´ *S*

• #4   18. jun 2006 MB: synes det er helt i orden at efterlyse en kat herinde.... det er jo ikke alle herfra der er på kattegalleriet... f.eks. er jeg ikke.... derudover bliver der solgt alt muligt i marked som ikke er hunderelateret.... sååååååå.... jeg kan ærligt talt ikke se noget problem i det

og heldt og lykke med at finde katten

• #5   18. jun 2006 MAy-Britt: Jeg synes KLART man bør kunne differentiere (staves??), iblandt emnerne.

Et forsvundet dyrs efterlysning SKAL da ses af så mange som muligt!

Jeg er selv en af dem, der har valgt Off Topic fra herinde, fordi der er/var SÅ meget rod i Forummet....

At man så ikek engag kan "unde" en efterlysning af en kat, der er altså lige snæversynet nok.

Jeg vælger at tro, det er en "begynderfejl". -Vi er vel ALLE ddyreelskere!!!

N.

• #6   18. jun 2006 Som jeg skrev i den anden tråd:

Skrevet: 18-06-2006 21:02:22

Ja jeg er stoppet med at blive forbavset over tingene her på Hg smiley

Selvfølgelig skal en efterlysning af et dyr være der hvor flest kigger.

• #7   19. jun 2006
    Nan: Ja lad os vælge at tro det er en "begynderfejl" ;o)

René : ja det er da bestemt også min mening... men hvad, der er jo ikke alle der kan lide katte,måske derfor den blev flyttet smiley

Kommentér på:
Skal der være orden,så lad det være !

Annonce