{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Gider du rette tekst? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at lave en redegørelse, men jeg kan fornemme noget af dte virkelig ikke hænger sammen .. Og biver forvirende og læse .. smiley

Så håbede nogle ville se på det og "rette" det eller noget i den dur .. ???

Første problem er dette :

I år 2006 lavede Ligestillings ministeriet og foreningen Forum 100 %, en undersøgelse på hvorledes det så ud med de videregående uddannelser, den første af deres slags, der har foretaget en sådan undersøgelse. For årgang 2006 viste det at én ud af tre unge ikke var i en videregående uddannelse efter tre år. Det viste 29 procent af pigerne ikke var i videregående uddannelse, men drengene var helt oppe på 37 procent.

Føl jer fri til at omformulere mm. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gider du rette tekst?
  • #1   6. sep 2011 Ligestillings ministeriet og foreningen Forum 100% lavede i 2006 en undersøgelse om hvordan det så ud med de videregående uddannelser. For årgang 2006 viste resultatet at én ud af tre unge ikke var i en videregående uddannelse efter tre år. 29% af pigerne var ikke i videregående uddannelse, mens drengene toppede de 37%.

har dog udeladt en sætning.. men måske kan det bruges alligevel :-)?

• #2   6. sep 2011 Man kunne måske også ændre det og sige: For pigernes vedkommende var der 29% som ikke var i en videregående uddannelse, mens drengene nåede helt op på 37%

• #3   6. sep 2011 Mic: Rigtig godt !! Tak .. smiley Så det bare resten af teksten .. *LOL*

Kender du det man har set sig blind på det, så man læser det som man vil have det, og ikke som det rent faktisk står .. Åh lålålå .. Jeg elsker mig selv for at lave alt i sidste øjeblik .. smiley

• #4   6. sep 2011 Hahaha jeg kender det skam godt! smiley Puha jeg har lige opdaget nogle ekstra lektier til i morgen... så dem må jeg så sidde her og lave øv bøv!
    Held og lykke med resten af teksten du smiley

• #5   6. sep 2011 Det er bare træls .. Jeg har HELDIGVIS kun dette til i morgen .. Pøj pøj .. smiley

Kommentér på:
Gider du rette tekst?

Annonce