{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Min historie - Bedøm den gerne :) {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at skrive en histore om en hest. Vil i ikke bedømme og rette satvefejl eller noget ? Tak smiley

Jeg skyndte mig op på cyklen, og spænede ned af vejen. Jeg skulle ned til min pony Bastian.
Jeg smed cyklen fra mig og løb ind i stalden. ”Hej skat” Sagde jeg da jeg kom ind. Bastian stod med hovedet over boksdøren og vrinskede. Jeg gik ind til ham, og krammede ham. Han fik et par gulerødder. Han stod længe og gumlede på dem. Jeg klappede ham.
”Simone, gider du kaste min nye grime til mig?” Spurgte jeg Simone som stod i den anden ende af stalden og mugede ud. Hun kastede den til mig. Jeg havde lige fået grimen for et par dage siden i konfirmationsgave. Den var sort og havde lammeskind. Jeg puttede den rundt om hovedet da han omsider var færdig med at gumle på gulerødderne. Han tog ørene frem for i dag vidste han at han skulle springe.

Jeg red op mod ridebanen. En dør smækkede og Bastian lavede et hop til siden. Jeg fik ham til at slappe af igen, og red videre op.

Han var helt oppe og køre til springning. Han rev mange bomme ned, og red uden om springet. Det plejer han aldrig.

Næste dag da jeg kom ind i stalden, lå han ned. Jeg åbnede døren til ham. Han vrinskede, men rejste sig ikke op.
”Hvad er der basse? er du syg?” Jeg ringede til min mor. Hun sagde hun ville komme ned og kigge på ham, fordi min mor var læge, og så kunne det være hun kunne se hvad der var galt. Lidt efter kom min mor. Hun undersøgte Bastian nøje som lå der i høet helt uroligt. ”Jeg er jo ikke dyrlæge, så desværre kan jeg ikke se hvad der er galt” Sagde min mor lidt efter.
”Vi bliver nød til at ringe til en rigtig dyrlæge. Gider du lige tage min mobil i lommen? der har jeg en dyrlæges nummer”. Jeg stak hånden ned i min mors jakkelomme, og tog mobilen op. Dyrlægen hed Søren, og jeg ringede ham op. Han sagde han kunne komme om 10 minutter, fordi han lige var i gang med at kigge på en hund, som havde brækket benet.
De 10 minutter føltes som evigheder, og jeg svedte på mine hænder, men jeg måtte se modig ud, for ikke at skræmme Bastian.
Efter noget tid kom dyrlægen.

Hvad syns i der skal være sket med Bastian ?

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Min historie - Bedøm den gerne :)

Annonce