{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Når alt er godt :) {{forumTopicSubject}}

Synes lige jeg vil ud med noget positivt smiley Fordi endelig er de fleste ting i mit liv positive, jeg er startet på gymnasiet og er kommet ud af min rolle som den ingen rigtig gad at snakke med, og er blevet den folk gerne vil snakke med smiley
Jeg har tabt mig 3 kg og jeg synes endelig at skolen er spændende, plus jeg er blevet screenet for ordblindhed (obligatorisk) og jeg er ikke ordblind. Hvilket jeg godt vidste smiley

Er der andre hvor der er sket noget positivt i jeres liv?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når alt er godt :)
  • #1   1. sep 2011 Ej hvor dejligt! Super fedt at høre! Der er massere af positive ting i mit liv. Er lige flyttet til KBH fra sydsjælland, er startet på mit drømmestudie på universitetet, fået arbejde i Imerco og har idag vundet 750 kr til bøger fordi vores case besvarelse blev den 3. bedste ud af over 100 til responsibility day! smiley

• #2   1. sep 2011 Det mest positive i mit liv var da jeg fandt min kæreste og da jeg for nogle måneder siden fandt ud af jeg var gravid med mit første barn :I hiih

• #3   1. sep 2011 Det lyder sandelig godt!!! smiley tillykke med det!
    Jeg vil også lige give min mening til kende her! Når man starter i en helt ny klasse kender ingen hinanden og ingen dømmer hinanden, plus alle også er meget mere modne i gymnasiet. Det synes jeg i hvert fald. Det fedeste er nok at princippet: alle-kan-snakke-med-alle gælder i alle klasser osv. Det er rigtig fedt! smiley

Tjaa det fedeste i mit liv pt. er nok at jeg nu også går på gymnasiet i den mest fantastiske klasse! Jeg nyder livet, har det godt med mig selv, er glad, jeg kan finde ud af matematik (jeg er ikke bare udmærket, men fænomenal til det... overdrivelse fremmer forståelsen!) så alt går strålende smiley

• #4   1. sep 2011 Det er dejligt at andre også kan se noget positivt.

Christina: ærgeligt med uddannelsen, hvad er det for noget?

• #5   1. sep 2011 Rikke: Det var da trist, men det er da dejligt i holder sammen.

Det gjorde vi også i vores familie da min farmor døde og min mormor var ude for en ulykke og lå i koma.

• #6   1. sep 2011 puha syntes ikke rigtigt der er noget goddt her for tiden..

får afslag på afslag på afslag fra forskellige jobs, kom ikke ind på HG alligevel selvom det blev lovet fra skolens side, er i ren økonomisk krise her for tiden, rygestoppet går helt af helvedes til og ja min roomie flytter her på mandag så mister lige 2000kr hver måned.. smiley

Dog har jeg nogle dejlige venner som jeg igen skal tilbringe hele min weekend med..

Kommentér på:
Når alt er godt :)

Annonce