672 visninger
|
Oprettet:
Når alt er godt :) {{forumTopicSubject}}
Synes lige jeg vil ud med noget positivt Fordi endelig er de fleste ting i mit liv positive, jeg er startet på gymnasiet og er kommet ud af min rolle som den ingen rigtig gad at snakke med, og er blevet den folk gerne vil snakke med
Jeg har tabt mig 3 kg og jeg synes endelig at skolen er spændende, plus jeg er blevet screenet for ordblindhed (obligatorisk) og jeg er ikke ordblind. Hvilket jeg godt vidste
Er der andre hvor der er sket noget positivt i jeres liv?
jun 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 232 Svar: 2.745
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 483
Jeg vil også lige give min mening til kende her! Når man starter i en helt ny klasse kender ingen hinanden og ingen dømmer hinanden, plus alle også er meget mere modne i gymnasiet. Det synes jeg i hvert fald. Det fedeste er nok at princippet: alle-kan-snakke-med-alle gælder i alle klasser osv. Det er rigtig fedt!
Tjaa det fedeste i mit liv pt. er nok at jeg nu også går på gymnasiet i den mest fantastiske klasse! Jeg nyder livet, har det godt med mig selv, er glad, jeg kan finde ud af matematik (jeg er ikke bare udmærket, men fænomenal til det... overdrivelse fremmer forståelsen!) så alt går strålende
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
Christina: ærgeligt med uddannelsen, hvad er det for noget?
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
Det gjorde vi også i vores familie da min farmor døde og min mormor var ude for en ulykke og lå i koma.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
får afslag på afslag på afslag fra forskellige jobs, kom ikke ind på HG alligevel selvom det blev lovet fra skolens side, er i ren økonomisk krise her for tiden, rygestoppet går helt af helvedes til og ja min roomie flytter her på mandag så mister lige 2000kr hver måned..
Dog har jeg nogle dejlige venner som jeg igen skal tilbringe hele min weekend med..
Når alt er godt :)