{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

okay - nu skal jeg brokke mig - møg mand {{forumTopicSubject}}

ja nu skal jeg lige klage mn nød - bitche over min mand og have jeres mening om jeg er urimelig...

sagen er den at jeg har bryllupsdag i morgen. jow jow - han holder mig stadig ud..

min mand og jeg plejer altid at gøre en del ud af det. men i år glemmer min mand det og booker en forretningsrejse -

da han opdager dette forsøger han først at give mig skylden for at han har glemt det... i ved - du har ikke husket mig på det... hvorfor sagde du det ikke.

herefter finder han ved en fejl min gave til ham og pakker den op - før jeg har givet ham den...

og da jeg så igår spørger ham om han har gjort sig den ulejlighed at finde en lille ting til mig kommer han med den der --- det ville jeg egentlig have gjort idag (løgn - han havde allerede lykkeligt glemt alt om den bryllupsdag igen) men så så jeg at der ikke var for mange penge på kontoen (har lige betalt en giga mekanikerregning) også syntes jeg ikke det var okay at bruge penge på en gave...........................

jeg forventer altså ikke at få fler tusinde krs gaver -- noget af det jeg aller mest ønsker mig her i verden lige nu er nogle postkort fra loui vitton fra deres efterårs/vinter kampange hvor de har brugt japensere på billederne. -- de kan fås ganske gratis.

men idag skrev jeg så til ham og spurgte om han ikke ville gå ind på strøget (han bor 5 min derfra på hotel) og høre i butikken om de kort.. - det orkede han altså ikke og det regnede. ´10 min efter skriver han til mig og siger nu går han ud og spiser og tager ud i en pokerklub bagefter for at spille ----- (det var der åbenbart fint råd til)

jeg er bare mega skuffet og pisse rasende... er jeg urimelig....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  okay - nu skal jeg brokke mig - møg mand
  • #1   31. aug 2011 Overhoved ikke!

• #2   31. aug 2011 Nej slet ikke. Han skulle da have sig en endefuld!!

• #3   31. aug 2011 føj, hvor var jeg blevet sur og skuffet hvis jeg var dig.. øv hvor er han da urimelig smiley

• #5   31. aug 2011 Kunne det ikke tænke sig at han har en større overraskelse til dig i vente???? og måske spiller lidt dum over for dig og så bare skrald griner af dig

• #7   31. aug 2011 Tror du ikke han er smuttet forbi butikken alligevel? hvis i plejer at gøre noget ud af det, så skulle det da være mærkeligt at han pludselig er så ligeglad..

• #8   31. aug 2011 hvis han gør jean - så vil jeg faktisk aller helst være fri.. for den her skuffelse kan næsten ikke toppes med nogen som helst gave..

• #9   31. aug 2011 Tror du ikke, han trods alt har hentet de kort, men det bare skal være en overraskelse?

• #10   31. aug 2011 Nå, Maria, det var vi ret enige om ;o)

• #11   31. aug 2011 Jeg må også have et ninja kursus åbenbart smiley

• #12   31. aug 2011 Hundemutter......Kan godt forstå din foragelse men tror altså han har en overraskelse til dig uden tvivl:)

• #13   31. aug 2011 Av min arm jeg var blevet arrig, der er altså forskellige måder at glemme dagen på, men den der er ikke en af dem.

Jeg er også kommet hjem til blomster og chokolade efter at have kørt ponyer hele aftenen, for en eller anden.
    Puh det var flovt, har hørt for det siden smiley

Men havde jeg opført mig som ham geniet du er gift med, tror jeg godt nok der var blevet ballade.

Så nej, du er ikke urimelig, du har alt mulig grund til at være fnysende arrig....

• #14   31. aug 2011 jeg håber virkelig han har et eller andet i ærmet. for det r næsten ikke til at bære hvis han virkelig er blevet så dum på så kort tid..

• #15   31. aug 2011 Lad være med at forvent noget. Så kan man kun blive positivt overrasket.

De 26 gange vi har haft bryllupsdag har vi nok været ude at spise en 4-5 gange, og kun et par enkelte gange har jeg fået noget i gave.

Så jeg er ikke forvent, og bliver heller ikke "sur" hvis han ikke har købt noget til mig.

Til vores 15 års bryllupsdag fik jeg en flot ring med indgravering og han fik en halskæde. Tror det er det eneste jeg virkelig husker.

• #16   31. aug 2011 altså når du tror en mand kvajer sig aller mest med sådan noget så det sq ikke altid fordi han har kvajet sig...
    sidste gang min forlovede troede at jeg havde kvajet mig fik hun ca 200 roser... havde opført mig irriterende hele dagen og skrevet en besked til hende om at jeg havde dummet mig... og hovsa... roser over alt...

første gang hun troede jeg havde dummet mig endte det med et hjemmelavet påskeæg af 3kg massiv hvid chokolade (det var så også sidste gang hun sagde jeg skyldte påskeæg)

• #17   31. aug 2011 det værste er nu, hvis man er blevet så skuffet at den bare ikke kan hives i land igen, uanset hvor stor overraskelsen er... der er ikke noget værre, end hvis ens udkårene står med favnen fyldt med gaver, og man bare har lyst til at sætte sig ned og tude fordi man er så skuffet over de ting der er sket forinden..

krydser fingre for at han giver dig en KÆMPE MEGA undskyldning, og på en eller anden måde gør det godt igen..

• #18   31. aug 2011 Køb en ny hund... ( lige den du ønsker dig allermest ).... og sig til ham ,( når han kommer hjem ). det er hans gave fra ham til dig.

Så ka' han lære det .... ka' han.... he he ...:o)

• #19   31. aug 2011 normalt forventer jeg egentlig ikke særlig meget.. jeg er eks ligeglad med min fødselsdag osv. men min bryllupsdag er rigtig vigtig for mig. og jeg nægter simpelthen at være ligelglad bare fordi han er det..

sidste år var første gang vi ikke var sammen på dagen - men det skyldes udelukkende at jeg måtte arbejde den dag fordi vi skulle rejse til italien og hygge os få dage efter -

hvorfor finder mænd på at lade som om de glemmer sådan noget -- syntes dt er ledt af skuffe den man elsker med velje - også selvom man senere overrakser vedkommende... det fjerne jo ikke den føelse man har inden det sker.. ville aldrig sdrøme om at forsøge og skuffe ham med vejle

• #20   31. aug 2011 freja -- netop --

• #21   31. aug 2011 nittib -- ja det kan være -- eller også ryder hans dankort med mig til holland i weekenden til lidt hævnshopping

• #22   31. aug 2011 rikke - ja det er nu noget tid siden -- det var vores fredagsmiddage som jeg altid gjorde rigtig meget ud af.

• #23   31. aug 2011 Altså jeg ville allerede nå at blive så sur inden min "mand" kunne give mig en overraskelse, så det tror jeg sgu slet ikke han tør!
    Vi sætter os altid ned og bliver enige om tingene: "giver vi årsgaver i år?" eller om vi bare skal spise noget billigt kinesisk eller noget helt tredje der ikke koster det vilde. Men vi er altså også to unge på SU, så når vi (forhåbentlig) bliver gift skal der laves et eller andet specielt hvert år.

Jeg kan sagtens følge dig i at en bryllupsdag er meget vigtigere end fødselsdag, men det tror jeg også godt min mand ved. Derfor ville han ALDRIG turde at prakke mig sådan noget på, han lå i hvert fald i graven inden han kunne nå at overraske mig! smiley

Er du urimelig? OVERHOVEDET IKKE!

• #24   31. aug 2011 Begynder at holde mere og mere af HG smiley

• #25   31. aug 2011 så vi kan godt blive enige om at han er en go gammeldags IDIOT

• #26   31. aug 2011 Hundemutter, havde det været min mand, skulle han satme ryste op med den bedste gave ever, ellers så kulle han godt forvente et KÆMPE minus på kontoen næste gang han kiggede.. Så havde jeg sku købt både bilen og en ny hund, samt alverdens tilbehør til begge dele

• #27   31. aug 2011 Er det vigtigste ikke at han holder af dig og bliver hos dig og alle hundene??
    Betyder gaver egentlig så noget??

• #28   31. aug 2011 jeg har lige udtænkt den ultimative hævn -- han elsker mit lange hår og vil hade at jeg klipper det af.... har beholdt det i alle disse år fordi han elsker det...

MEN GÆT HVEM DER SKAL TIL FRISØR PÅ HANS REGNING I MORGEN

• #29   31. aug 2011 Hundemutter - nu med 2 DKCH . - GENIAL HÆVN!!! smiley

hvis det en dag bliver aktuelt(hvilket jeg virkelig ikke håber, for hans egen sikkerheds skyld), så vil jeg gøre dig kunsten efter smiley

• #30   31. aug 2011 bodil - jooo at han holder af mig er det vigtigte - det kal der ikke herske nogen tvivl om -- men at han bliver hos mig vil jeg på ingen måde være ham taknemmelig for. hvis ikke det er en selvfølge i hans verden kan det være det sammen bryllus dag eller ej.. .

• #32   1. sep 2011 Syns bestemt ikke DU er urimelig!

• #33   1. sep 2011 jeg er HELT enigh med alfisten natasja smiley

• #34   1. sep 2011 Sådan er mænd osse!

Forkæl dig selv med et welness-/spa ophold med en god veninde og hold en tøse weekend ...hvis muligt på hans regning, så forstår hanvel et vink med en vognstang.

• #35   1. sep 2011 Jeg ville blive edderrasende. Kan godt forstå dig.. Håber han gemmer noget godt til dig

• #36   1. sep 2011 jeg er måske mærkelig, men vi gør heller ikke meget ud af vores bryllupsdag, måske får jeg en blomst, men jeg lægger mere vægt på hverdagen og bliver mere glad for en lille opmærksomhed, når jeg mindst venter det smiley

Det er ikke altid min mand husker vores dag, men han går bare ikke op i datoer og det har jeg lært at leve med;) - det værste han gjorde var at han glemte min fødselsdag for mange år siden og da han kørte på arbejde sagde jeg bare 'tak', han kiggede helt forkert på mig og spurgte 'for hvad' - jaaa, lykønskningen på min fødselsdag. Jeg har aldrig set ham så ked af det og han var så flov, så den har han ikke glemt siden;)

jeg er også så kedelig at jeg ikke går ind for 'hævn', det ville blot give en anstrengt stemning, som jeg godt kan undvære, og det fører somregel mere negativt med sig:)

ps. tillykke med bryllupsdagen

• #37   1. sep 2011 lad mig sige det sådan. Min kæreste var godt nok kommet i bad standing hvis hun hang mig ud på hg f.eks. Istedet for at snakke med mig om det. I er voksne mennesker, ja til og med gift og så falder valget på en gang kavlen herinde, som jo nok ikke løser nogen problemer ud over at indskrænke fritid. Det er i mine øjne ikke konstruktiv problemløsning.

• #38   1. sep 2011 Balder og hector's....
    Hm du har (forståeligt) nok ingen ide om hvordan det er at være kvinde. Jeg kan godt sige dig... Hvis vi skulle "brokke" os til jer over ALLE de ting I gør forkert havde I da længst forladt os?? Vær bare glad for at man først spørger andre om råd til at vide om det er OKAY at være bitter, eller om det bare er en selv der er pylret!
    TS slutter jo med spørgsmålet: Er jeg urimelig?

• #41   1. sep 2011 Tillykke med bryllupsdagen

• #42   1. sep 2011 Tillykke med bryllupsdagen..

Og havde min mand opført sig sådan var han blevet mødt med en måneds stilhed.

• #43   1. sep 2011 Balder og Hector's menneske: Jeg er godt nok kvinde, men jeg tænker faktisk det samme - jeg ville blive både såret og rasende, hvis jeg havde en kæreste, der hang mig ud på den måde i al offentlighed. Så man kan sige, hævnen er sådan set allerede i hus ;o)) Det skal dog siges, at jeg forstår skuffelsen smiley

• #44   1. sep 2011 Jeg forventer heller ikke gaver til min bryllupsdag, men jeg forventer at han i det mindste har kodet dagen ind i sin kalender og lige siger tillykke med bryllupsdagen.
    og nej, kan da godt være man ikke skal hænge ham ud på nettet, men Hundemutter sidder alene hjemme, manden havde glemt bryllupsdagen, er taget på forretningsrejse, og gad ikke for lige at gøre godt for det at bruge 5 min på at gå ind og hente nogle gratis postkort til sin kone, men smutter så lige på pokerklub... Og ja, så klager Hundemutter sin nød på nettet, fordi hun har brug for opbakning.

Håber du alligevel får en god dag Hundemutter

• #45   1. sep 2011 Puha - jeg ville godt nok blive trist i overskægget hvis min mand hang mig ud i et så stort forum - tror aldrig jeg ville komme over det:-(

Jeg har ellers ingen betænkeligheder ved at fortælle om ham, men det er fordi jeg elsker ham over alt i verden og finder ham sød, rørende, skøn, dejlig og den allerbedesteste mand i verden:-))

• #46   1. sep 2011 nå han fik den redet i land - kom hjem fra turen med en octopus taske jeg har ønsket mig i lang lang tid... men er dog skuffet over ham - for jeg ved den er købt på vejen hjem fordi han har fået dårlig samvittighed over at han har glemt det hele. - men men men -- jeg er glad for tasken - og at han trods alt har husket at jeg virkelig har ønsket mig den.

sommetider har man behov for at rase ud - om så det er til en brevkasse eller et forum eller veninder eller familie.. trods han svipser de sidste dage - er han heldigvis ikke så fint følende at han føler sig krænket over jeg brokker mig.

tak for respons -- det er altid noget jeg ikke var den eneste der ville være blevet skuffet. så er jeg da ikke helt forkert skruet sammen...

• #47   1. sep 2011 og belinda -- lige netop ------ tak fordi du forklarede det..

• #48   1. sep 2011 Det kan godt være det er mig der er mærkelig, men jeg kan altså ikke med min bedste vilje se at det er udhængning.

For mig er det sådan lidt knurren som jeg ikke ville synes var særlig slemt hvis det var omvendt.

Da slet ikke når man egentlig stiller et spørgsmål om hvorvidt man er urimelig.

Men jeg er nok heller ikke særlig nærtagende.

Jeg ville bliver arrig hvis min mand opførte sig sådan, men jeg ville nok ikke være i stand til at bære nag ret længe, har aldrig været god til sådan noget.

Udhængning er i mine øjen noget helt andet ......

• #49   1. sep 2011 Hundemutter: jeg var blevet tosset hvis det var mig. Vi bliver enige om hva vi ska den dag, plejer at være ude at spise. Det vil vi gerne, vi mangler ik det store...

Kommentér på:
okay - nu skal jeg brokke mig - møg mand

Annonce