{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Så sker der endelig noget!!! {{forumTopicSubject}}

Der sker meget disse dage - igår var jeg til dyrlæge med hunden, og frygtede hårsækmider, men det var det ikke, men med stor sandsynlighed for lavt stofskifte, der var skyld i hårtabet og småsårene - Hele dyrebanden er lige blevet behandlet for lopper, og jeg er lige nu så tæt på at den drøm, jeg har gået med i et år, bliver til virkelighed - et nedlagt landbrug med kæmpe jordstykke (dog uden udhuse nu)- skov lige om hjørnet og samtidig kun FEM minutters kørsel fra arbejde...

Jeg kan komme væk fra skimmelsvampe-paladset her, der i øvrigt også er fyldt med alverdens andet utøj - og jeg slipper for de kriminelle - og pusher-naboerne - Mine katte kan komme ud og fange mus på markerne omkring, og hunden kan løbe rundt i haven ligeså tosset hun vil.

Min drøm om en gårdbutik kan i det små startes op, jeg kan få kæmpe drivhus, kæmpe køkkenhave og høns (som en start)

Jeg har stresset i så lang tid over helbred for både dyr og jeg - på grund af den her s.... lejlighed, og har brugt al min tid på at finde et hus...

Mægleren har taget boligen af nettet, og prisen er stort set fastsat - det er bare overtagelsesdato, der nu forhandles om...

Jeg synes også det var ved at være min tur til at opleve noget godt!!!

-Og hvor er jeg glad

-Ved godt det er et af de mere ligegyldige indlæg, men man kan have behov for at dele:-) - og nu hvor jeg har belemret alle andre med det, var det HGs tur:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så sker der endelig noget!!!
Kommentér på:
Så sker der endelig noget!!!

Annonce