Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så sker der noget...
  • #1   29. jan 2008 synes dæleme det er helt iorden at folk skal holde deres hunde i snor i byerne, kan ik se pointen i at de skal rende frit rundt, tænk nu hvis de lige pludselig smuttede ud foran en bil eller en cyklist eller noget helt andet... så det synes jeg helt klart burde være en selvfølge at man skulle....

• #3   29. jan 2008 Det er da et helt fint lovkrav. Men det burde ikke være stillet sådan op, at det kun er pga. "kamphundene" der skal være det lovforslag. Det virker kun som om det er dem som bliver udstillet. Andre hunde, kan være ligeså slemme. Men en fin lov ja smiley

• #4   29. jan 2008 Simon: Fuldstændig enig!!

• #5   29. jan 2008 jeg troede faktisk at der var et lovkrav om hundesnore?

• #6   29. jan 2008 Det var på tide, så kan alle gå med deres hunde, uden at skulle være bange, for at møde løse hunde.
    Min hund er nemelig ikke god til at hilse på en løs hund, når den selv er i snor.

• #7   29. jan 2008 Ja alle hunde bør føres i snor på offentlige pladser ( dog ikke i hundeskov osv ,hvis hundene er snille og lydige)

• #8   29. jan 2008 syntes det er fint med den lov.. så sker der ikke ubehagelige ting så som at der kommer en "kamphund" og æder en lille rotte.. men gu ved om naboens gravhund også behøver snor på. Og hvis den bider min kan jeg vel også kræve den aflivet.. altså er bare kørt lidt op over alt dette nedgørende snak om Kamphunde.. Hold snor på jeres hunde.. Også de små.

• #9   29. jan 2008 jeg synes der er fint at der bliver strammet op på dette problem, men så skal bøderne og op, på lige fod, f.eks. med at bære kniv, 5000 kr.
    Det er ikke for meget, selv om nogen synes det.

• #10   29. jan 2008 Enig med Babett, så kan man lærer det.

• #11   29. jan 2008 Og rigtigt hvad Simon og Michael og Maria mener, det er jo ikke kun kamphunde der er problemet, nej andre kan være ligeså slemme.

• #12   29. jan 2008 Jeg vil nu give Simon ret ...
    Det bliver jo kørt op som om det KUN er kamphundene der laver skader og bider ...
    Sørgeligt man ikke hører om ALLE DE andre hunde der oss forvolder skader og dem er der ret mange af.
    Alle hunde bør være i snor ,hvis ejerene ikke kan finde ud af at have deres hund under kontrol.
    Valdemar går ikke uden snor på gader og stræder men løs det er han når han leger og så længe han lystre mig får han lov til det

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746
    #13   29. jan 2008 Så længde der ikke er flere deciderede "hundeparker" i de større byer hvor man må have lov at lade sin hund rende løs så synes jeg det er en dårlig idé.

Kommentér på:
Så sker der noget...

Annonce