{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Til jer der bor i Odense {{forumTopicSubject}}

Jeg kommer sikkert ingen steder med det her, men jeg er ved at være desperat. Jeg er startet på uddannelse på Odense universitet, men jeg har ingen steder at bo. Indtil på tirsdag bor jeg i min stedsøsters lejlighed, men efter tirsdag er jeg lidt meget på r*ven. Derfor appelerer jeg til de fynboere, der måtte læse det her: Hvis du har et værelse, pulterkammer, 1 kvadratmeter gulv der står tomt, eller hvis du kender nogen, der har det, vil du så ikke overveje, om du kan have en studerende boende i kort tid? Jeg vil selvfølgelig allerhelst, at jeg må have min lille hund Emma med, men det er ikke et must (hun kan godt være hos min stedfar i Jylland til jeg finder noget, men han har to meget gøende hunde, og det vil jeg allerhest undgå hun lærer - og så har vi svært ved at undvære hinanden).
Jeg prøver at stable noget på benene med at finde nogle andre studerende der er i samme båd, så vi kan leje noget sammen, men da det er første dag på studiet i dag, har det ikke været muligt at snakke med nogen rigtigt om det.
Alternativt søger jeg et sted i nærheden, hun kan få lov at være, de timer jeg er i skole, så kan hun og jeg sove på campingplads, men det er så frygteligt koldt, og jeg har tendens til at blive syg af kulde.

Alt, hvad du måtte kunne tilbyde, har interesse, om det så bare er for en nat. Skænk det en lille tanke om du eller nogen du kender, har plads og lyst til at hjælpe i en meget trængt situation, så bliver jeg glad.

Mange desperate hilsner
Tine og Emma

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer der bor i Odense
  • #1   30. aug 2011 åhh er ked af din situation. bor selv i odense, og har en bror som også søger lejlighed her, og det er bestemt ikke nemt at finde noget, især ikke når du skal have din hund med.

ville næste ønske jeg kunne tilbyde dig noget, men har ikke så meget andet end et hønse hus at tilbyde smiley

hvis det skulle være kunne jeg sikkert godt hjælpe med at passe din hund et par dage, hvis den kan enes med mine:) men jeg er også i skole fra 8-13 hver dag.

håber du finder på noget.:)

• #2   30. aug 2011 Vi står midt i flytte helvede så kan heller ikke hjælpe. Da jeg flyttede til Odense endte vi med at måtte leje igennem Rolf Barfoed. Han holder sig strengt til reglerne og du skal ikke regne med at få depositum tilbage. Men der er altid en lejlighed at leje. Man må dog ikke have hund der, selv om mange har... smiley

• #4   30. aug 2011 har du kigget i uge avisen?
    http://www.e-pages.dk/ugeavisenodense/79/

• #6   30. aug 2011 der er rigtig mange

• #7   30. aug 2011 Har sendt dig en privat besked.

• #8   30. aug 2011 Michelle - Tak for de venlige ord. Det er et skrækkeligt helvede, der er rigtig mange studerende der ikke kan finde noget. Jeg prøver straks den ugeavis, men jeg kan se, jeg har haft kontakt til de fleste, og de bliver lejet ud, det sekund avisen bliver udgivet smiley
    Et hønsehus vil ikke være så ringe, bedre end at stå på gaden smiley
    Ih hvis jeg ikke finder et sted vi begge kan være, kunne det være super rart med noget hjælp til at passe hende. Jeg vil bare ikke lade hende være i fx telt om dagen, når jeg ikke er der.

Louise - held og lykke med alt rodet smiley Uh jeg har hørt så meget skidt om ham Rolf. Og jeg er virkelig ikke glad for at skulle have hund med et sted, man ikke må. Jeg synes ikke det er så holdbart, tænk hvis der pludselig blev slået ned på det, og man stod med tre mdr. opsigelse og ikke måtte være der en dag mere med hunden smiley

Daise - man kan desværre ikke få garantien, hvis man har specielle kriterier, og det har jeg jo med hund smiley

Christina - ja, mange tak smiley Jeg har svaret, håber du giver et svar retur smiley

• #9   30. aug 2011 Brug hjernen - næh, den side kendte jeg ikke! Den må jeg straks gå i krig med

• #10   30. aug 2011 ugen avisen kommer ud hver onsdag. så kig evt på nettet i morgen så snart den bliver lagt op, kan du jo ringe, så du måske heldig at finde noget:)

men du skriver bare hvis du får brug for hjælp til vovse:) så kan vi nemt finde ud af noget:)

• #11   30. aug 2011 Michelle - tusind tak. Det er simpelthen så dejligt med så mange hjælpsomme mennesker herinde!

• #12   31. aug 2011 tine k: ved godt det er et stykke uden for odense, men i otterup er der billige lejligheder hvor du må ha hund.. og bssen kører lige til døren. ved ikk om det ku ha interesse..
    ka desværre ikk tilbyde rum, da min datter blir meget forvirret af når der er andre i længere tid og det vil jeg ikk udsætte hende for igen (sku hjælpe en veninde en gang i en uges tid, men min datter blev meget ked af det og frustreret)
    men ska nok hører omkring om jeg kender nogen der har et værelse i overskud

• #13   31. aug 2011 Prøv og kontakte (link fjernet)

• #15   31. aug 2011 Bambam - Tak du må meget gerne forhøre dig smiley Jeg har endnu ikke rigtig fundet et sted at være, og det ville være skønt om der kunne være noget hjælp hos dig. Håber at høre fra dig smiley Jamen alt har interesse, så længe det ikke er helt umuligt at komme til uni. Det vil jeg lige tjekke når jeg kommer hjem i dag:) Tak.

Jeanette - prøver så snart jeg kan smiley

Daise - Ja, det er lidt trist. Men for at opnå det, skal man søge alle lejligheder under et vist beløb. Og det ville betyde jeg skulle søge dem uden hund også smiley (Men det er så fedt de giver sådan en garanti)

• #16   4. sep 2011 Hej alle sammen. Jeg har endelig fundet et dejligt sted jeg og Emma kan bo. Mange tak for alle jeres hjælpsomme beskeder, håber i har det rigtig godt!

• #17   5. sep 2011 Årh det var dejligt at høre!!! Held og lykke fremover.

Kommentér på:
Til jer der bor i Odense

Annonce