Til jer der bor i Odense {{forumTopicSubject}}
Jeg kommer sikkert ingen steder med det her, men jeg er ved at være desperat. Jeg er startet på uddannelse på Odense universitet, men jeg har ingen steder at bo. Indtil på tirsdag bor jeg i min stedsøsters lejlighed, men efter tirsdag er jeg lidt meget på r*ven. Derfor appelerer jeg til de fynboere, der måtte læse det her: Hvis du har et værelse, pulterkammer, 1 kvadratmeter gulv der står tomt, eller hvis du kender nogen, der har det, vil du så ikke overveje, om du kan have en studerende boende i kort tid? Jeg vil selvfølgelig allerhelst, at jeg må have min lille hund Emma med, men det er ikke et must (hun kan godt være hos min stedfar i Jylland til jeg finder noget, men han har to meget gøende hunde, og det vil jeg allerhest undgå hun lærer - og så har vi svært ved at undvære hinanden).
Jeg prøver at stable noget på benene med at finde nogle andre studerende der er i samme båd, så vi kan leje noget sammen, men da det er første dag på studiet i dag, har det ikke været muligt at snakke med nogen rigtigt om det.
Alternativt søger jeg et sted i nærheden, hun kan få lov at være, de timer jeg er i skole, så kan hun og jeg sove på campingplads, men det er så frygteligt koldt, og jeg har tendens til at blive syg af kulde.
Alt, hvad du måtte kunne tilbyde, har interesse, om det så bare er for en nat. Skænk det en lille tanke om du eller nogen du kender, har plads og lyst til at hjælpe i en meget trængt situation, så bliver jeg glad.
Mange desperate hilsner
Tine og Emma
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
ville næste ønske jeg kunne tilbyde dig noget, men har ikke så meget andet end et hønse hus at tilbyde
hvis det skulle være kunne jeg sikkert godt hjælpe med at passe din hund et par dage, hvis den kan enes med mine:) men jeg er også i skole fra 8-13 hver dag.
håber du finder på noget.:)
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 254 Svar: 2.832
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
jan 2010
http://www.e-pages.dk/ugeavisenodense/79/
jan 2010
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 1.970
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 375
Et hønsehus vil ikke være så ringe, bedre end at stå på gaden
Ih hvis jeg ikke finder et sted vi begge kan være, kunne det være super rart med noget hjælp til at passe hende. Jeg vil bare ikke lade hende være i fx telt om dagen, når jeg ikke er der.
Louise - held og lykke med alt rodet Uh jeg har hørt så meget skidt om ham Rolf. Og jeg er virkelig ikke glad for at skulle have hund med et sted, man ikke må. Jeg synes ikke det er så holdbart, tænk hvis der pludselig blev slået ned på det, og man stod med tre mdr. opsigelse og ikke måtte være der en dag mere med hunden
Daise - man kan desværre ikke få garantien, hvis man har specielle kriterier, og det har jeg jo med hund
Christina - ja, mange tak Jeg har svaret, håber du giver et svar retur
dec 2010
jan 2010
men du skriver bare hvis du får brug for hjælp til vovse:) så kan vi nemt finde ud af noget:)
dec 2010
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.463
ka desværre ikk tilbyde rum, da min datter blir meget forvirret af når der er andre i længere tid og det vil jeg ikk udsætte hende for igen (sku hjælpe en veninde en gang i en uges tid, men min datter blev meget ked af det og frustreret)
men ska nok hører omkring om jeg kender nogen der har et værelse i overskud
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 83
dec 2010
Jeanette - prøver så snart jeg kan
Daise - Ja, det er lidt trist. Men for at opnå det, skal man søge alle lejligheder under et vist beløb. Og det ville betyde jeg skulle søge dem uden hund også (Men det er så fedt de giver sådan en garanti)
dec 2010
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 1.970
Til jer der bor i Odense