{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Fraflytning af lejebolig {{forumTopicSubject}}

Hej i kloge hoveder herinde smiley

Sagen er den at jeg har opsagt min lejebolig, i et privat ejet selskab .. 3 måneders opsigelse osv, har boet der i næsten 6 år. Ejendommen har været gået konkurs, og er derfor opkøbt af advokat selskab. De har været rigtig besværlige i opsigningsperioden, modsagt sig selv, glemt at vende tilbage osv osv .. Nu har en advokat været ude og besigtige lejligheden og vendt tilbage at istandsættelsen vil koste ca 30.000 kr plus moms!! For maling og trægulve! Ja jeg har boet der i snart 6 år, men der må da også være noget der hedder alm. Slitage?

Nå men derudover havde jeg en aftale med dem om at jeg ikk sku betale de sidste måneders husleje da jeg havde indbetalt ved indflytning 3 måneders husleje plus 10.000 i dep. Nu vil de alligevel have huslejen for de sidste 2 måneder smiley

Er det er noget LO Ville kunne hjælpe mig med tror i, tænker om det er pengene værd at melde sig ind?

Syns godt nok at de er strenge, og det er virkelig ikk et sted hvor tingene har fungeret overhovedet smiley

Tror i at der er noget at gøre eller er det meget normalt at istandsættelsen er SÅ dyr?

De har skrevet at jeg burde fraflytte hurtigst muligt så de kan komme i gang, hvilket jeg faktisk er gjort- selvom jeg ar den til 30 september .. Og pt er der vandskade fra loftet fandt jeg ud af da jeg hentede post i dag, så det er bare super smiley Hader det sted smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fraflytning af lejebolig
Kommentér på:
Fraflytning af lejebolig

Annonce