mænd!!! vasketøj {{forumTopicSubject}}
Ja, ved ikke hvad der er galt med vores vasketøjskurv, der er åbent bart ikke hul i toppen, kun når jeg putter noget i den. Har verdens dejligste kæreste meeeeen!!! put dit tøj i vasketøjskurven!!!! de første 2 gange sagde jeg det stille og rolig og det hjalp i 2 dage af gangen 3. gang flippede jeg ud og det hjalp sgu i en uge. nu er jeg så kommet hjem t-shirt og underbukser ligger ude på badeværelset og gud hjælpe mig om han ikke har smidt hans strømper lige ved siden af vasketøjskurven!!! nu tænker jeg så i stedet: den kloge narre den mindre kloge. skal jeg smide alt hans tøj som ikke kommer i vasketøjskurven und i et skab, når han så mangler, så kan jeg sige han må kigge om det tøj han mangler ligger inde i hans "vask selv" vasketøjskurv? eller er det ledt han ikke ved jeg gør det? skal jeg i stedet smide det i en bunke i soveværelset? vil ikke lade det ligge, da vi jo altså får gæster. har en veninde der engang hang alt hendes kærestes tøj, som ikke kom i vasketøjskurven. så kunne han finde et par brugte underbukser på hans computer skærm:-D men det kan jeg bare ikke, der skal stadig være ordentlig:-) har i nogle skumle ideer??
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 189 Svar: 545
ja vasker der sgu ikke:-) men skal jeg smide det ind i bunden af et skab eller i et hjørne hvor han kan se det
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.456
Ellers så gør som du selv foreslår, smid det et ligegyldigt sted og lad være med at vaske..
- og så opdater lige hvordan det gør ikke?
jul 2009
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 664
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 664
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
så her vasker vi hver vores tøj
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.263
Så husk lige et glimt i øjet, for han gør det nok ikke for at drille dig..
Min mand smider hans tøj oppe i soveværelset men han ved godt, at det ikke bliver vasket medmindre det ligger i kurven på badeværelset.. Det har så også taget mig næsten 9 år at komme hertil..
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 582
Hvis jeg var dig, ville jeg sige til ham, at hvis tøjet skal vaskes, så skal det i vasketøjskurven - ellers bliver det ikke vasket. Ja, og så ville jeg holde fast i det!
Bunken med hans tøj ville jeg ligge et sted, så han tit ser det. Det kan være, at det så bliver banket ind i knolden til sidst - hvis ikke, ja, så mangler han vel noget tøj på et tidspunkt
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.402
Jeg smider mit tøj ned i kælderen.. bare ned af trappen, og vupti så hænger det rent på tørresnoren...
jul 2009
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Der var en gang jeg flippede over sådanne småting, men det er jeg vokset fra heldigvis, ellers kan man jo brokke sig over alt, og sådan skal mit forhold ikke være igen. man skal ik finde sig i alt nej, men nogle ting må man gerne se lidt gennem fingre med..så hjælper han nok med noget andet.
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 71
Jeg puttede dem ind i hans hovedpude betræk, heldigvis havde han aldrig sure tæer..
Og da han ikke kunne finde nogle sokker at tage på, spurgte jeg ham, om han havde sovet godt med hans hovedpude
Han kiggede på mig med et sådant blik der siger " det har du bare ikke gjort", tjekker så betrækket på puden og jo den var god nok der var alle de manglende sokker
Vi fik grinet en del den dag og frem over kom han dem selv i vasketøjskurven
jul 2009
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
Her bliver det bare ikke vasket hvis det ikke er i kurven - too bad hvis der så ikke er rent tøj til "nogen" i denne omgang *GG*
mænd!!! vasketøj