{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

mænd!!! vasketøj {{forumTopicSubject}}

Ja, ved ikke hvad der er galt med vores vasketøjskurv, der er åbent bart ikke hul i toppen, kun når jeg putter noget i den. Har verdens dejligste kæreste meeeeen!!! put dit tøj i vasketøjskurven!!!! de første 2 gange sagde jeg det stille og rolig og det hjalp i 2 dage af gangen 3. gang flippede jeg ud og det hjalp sgu i en uge. nu er jeg så kommet hjem t-shirt og underbukser ligger ude på badeværelset og gud hjælpe mig om han ikke har smidt hans strømper lige ved siden af vasketøjskurven!!! nu tænker jeg så i stedet: den kloge narre den mindre kloge. skal jeg smide alt hans tøj som ikke kommer i vasketøjskurven und i et skab, når han så mangler, så kan jeg sige han må kigge om det tøj han mangler ligger inde i hans "vask selv" vasketøjskurv? eller er det ledt han ikke ved jeg gør det? skal jeg i stedet smide det i en bunke i soveværelset? vil ikke lade det ligge, da vi jo altså får gæster. har en veninde der engang hang alt hendes kærestes tøj, som ikke kom i vasketøjskurven. så kunne han finde et par brugte underbukser på hans computer skærm:-D men det kan jeg bare ikke, der skal stadig være ordentlig:-) har i nogle skumle ideer??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mænd!!! vasketøj
  • #1   15. aug 2011 Jeg vasker:-) og vil jeg også helst. for han fatter det da ikke:-) forleden spurgte jeg om han ikke ville hænge tøjet op når det var færdig, jeg skulle nemlig på arbejde. faneme om han så ikke har hængt 3 toppe oveni hinanden, fordi han ikke mente det kunne være der!!!! hehe men synes også det er hyggeligt at vasketøj:-)
    ja vasker der sgu ikke:-) men skal jeg smide det ind i bunden af et skab eller i et hjørne hvor han kan se det

• #2   15. aug 2011 smid det et sted han kommer en hel del (som f.eks. hans computer som din veninde gjorde) hvis du gør det ofte nok så må han jo blive træt af det..

Ellers så gør som du selv foreslår, smid det et ligegyldigt sted og lad være med at vaske..

- og så opdater lige hvordan det gør ikke? smiley

• #3   15. aug 2011 Kai: det tager mig ja 10 sek. måske. men det ville tage ham lige så lang tid, og det er nu engang hans tøj. Der var vidst lige en mand der skulle forsvare kønnet var hehe

• #4   15. aug 2011 kender det godt, det er pisse irriterende.. kan godt være det bar en sok eller det tager 5sek. men som du siger det sku da hans tøj og når man nu vasker tøj for ham hvor svært er det så at huske at ligge det ned i kurven.. har haft den diskussion med ex'en så maaaange gange fordi han bare ikk fattede det .. man bliver sindsyg til sidst

• #6   15. aug 2011 gør jeg så ikke , det var mig der ordnet lejligheden, ryddet op, vasket tøj og gjorde alt. ned med hunden . så det sku ikk for meget forlangt han lige samler tingene sammen og ligger i kurven ..

• #7   15. aug 2011 jeg kan heldigvis ikke vaske og stryge min mands tøj , godt nok , i hans øjne smiley

så her vasker vi hver vores tøj smiley

• #8   15. aug 2011 Jeg ville nok give ham en sidste chance. Sige til ham stille og roligt, at denne gang kommer det til vask sammen med det andet tøj men har han problemer med at putte det i vasketøjskurven i fremtiden, så ryger det ind i hans skab igen eller på hans side af sengen..
    Så husk lige et glimt i øjet, for han gør det nok ikke for at drille dig.. smiley

Min mand smider hans tøj oppe i soveværelset men han ved godt, at det ikke bliver vasket medmindre det ligger i kurven på badeværelset.. Det har så også taget mig næsten 9 år at komme hertil.. smiley

• #9   15. aug 2011 Jeg ville ikke hidse mig op, men jeg ville bestemt heller ikke finde mig i, at jeg skulle rydde op efter ham. Han er en voksen mand for pokker smiley

Hvis jeg var dig, ville jeg sige til ham, at hvis tøjet skal vaskes, så skal det i vasketøjskurven - ellers bliver det ikke vasket. Ja, og så ville jeg holde fast i det!
    Bunken med hans tøj ville jeg ligge et sted, så han tit ser det. Det kan være, at det så bliver banket ind i knolden til sidst - hvis ikke, ja, så mangler han vel noget tøj på et tidspunkt smiley

• #10   15. aug 2011 Her hjemme er det manden der vasker...
    Jeg smider mit tøj ned i kælderen.. bare ned af trappen, og vupti så hænger det rent på tørresnoren...

• #11   15. aug 2011 hehe:-) åh de skønne mænd:-)

• #12   15. aug 2011 her ligger hans tøj også rundt omkring... men ik noget jeg gider hidse mig op over, så jeg rydder det for det meste bare op.. har prøvet et par gange og spørge om de her bukser er rene eller beskidte og hvor de så skal hen... det har dog ik hjulpet endnu.. men det er småting og kommer der gæster så hjælper han også med at rydde total op..
    Der var en gang jeg flippede over sådanne småting, men det er jeg vokset fra heldigvis, ellers kan man jo brokke sig over alt, og sådan skal mit forhold ikke være igen. man skal ik finde sig i alt nej, men nogle ting må man gerne se lidt gennem fingre med..så hjælper han nok med noget andet.

• #13   15. aug 2011 Er lidt ligeglad med om tøjet ligger ved siden af vasketøjs kurven (den står i soveværelset så den er nem at lukke ind til ) men nøøøj hvor irritere det mig at han altid smider hans sure sokker på kanten af sofaen når han kommer hjem fra arbejde smiley

• #14   15. aug 2011 Jeg fik kureret min eks for det med at smide sokkerne hist og pist og alle vegne..

Jeg puttede dem ind i hans hovedpude betræk, heldigvis havde han aldrig sure tæer..

Og da han ikke kunne finde nogle sokker at tage på, spurgte jeg ham, om han havde sovet godt med hans hovedpude smiley

Han kiggede på mig med et sådant blik der siger " det har du bare ikke gjort", tjekker så betrækket på puden og jo den var god nok der var alle de manglende sokker smiley

Vi fik grinet en del den dag og frem over kom han dem selv i vasketøjskurven smiley

• #15   15. aug 2011 jeg gider jo heller ikke flippe ud mere. vil bare gør noget sjovt, så han måske fatter det:-)

• #16   15. aug 2011 Hahahaha Jenni det var dagens griner ;oD Takker!!

• #17   15. aug 2011 Jenni - den må jeg prøve...LOL

Her bliver det bare ikke vasket hvis det ikke er i kurven - too bad hvis der så ikke er rent tøj til "nogen" i denne omgang *GG*

Kommentér på:
mænd!!! vasketøj

Annonce