Fakta om mænd {{forumTopicSubject}}
Fakta om mænd
Her får du en liste med humoristiske påstande om mænd generelt og i forhold til kvinder:
* Hvis det ikke er Valentins dag og du ser en mand i en blomsterbutik, så vil du højst sandsynligt indlede samtalen med spørgsmålet: Hvad har du nu lavet?
* Hvis det er opmærksomhed du vil have, skal du ikke indlade dig med en mand, når der er VM.
* Mænd kan lide mobiltelefoner med en masse knapper. Det får dem til at føle sig betydningsfulde.
* Et godt sted at møde en mand er i vaskeriet. Disse mænd plejer at have et job og går i bad.
* Alle mænd hader sætningen: Vi er nødt til at tale om vores forhold. Disse ord fremkalder ofte panikanfald, selv hos de mest modige mænd.
* De fleste mænd hader at shoppe. Det er derfor, at butikker for mænd oftest ligger i stueetagen to meter fra udgangen.
* Hvis en mand laver middag til dig, og salaten indeholder flere slags grøntsager end to, så er han seriøs.
* Mænd hader at tabe. Jeg vandt engang over min mand i tennis. Senere spurgte jeg ham: skal vi have sex i aften? Han svarede: Ja, men ikke med hinanden.
* Hvis du vil slippe af med en mand, skal du passe på ikke at såre hans mandlige stolthed. Løsningen er ikke så kringlet, som man skulle tro. Du skal bare sige en af følgende sætninger: Jeg elsker dig, Jeg vil have dit barn eller Jeg vil giftes med dig.
* Mænd glemmer alting, hvorimod kvinder husker alting. Det er derfor mænd altid ser repriser af fodboldkampe på TV. De har allerede glemt, hvordan kampen endte.
* Du ser aldrig mænd i en ølreklame, der har ølmave.
* Hvordan sorterer mænd sit vasketøj? ”Beskidt” og ”beskidt, men kan bruges igen”.
* Hvor mange mænd skal der til for at slå et toiletbræt ned? Ingen, for det vil aldrig nogensinde ske.
* Hvorfor er det nødvendigt med en million spermier for at befrugte et æg? De standser ikke for at spørge om vej.
/kilde alt om dating
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Fakta om mænd
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside