{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

MÆND ALTSÅ !!! {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan kan det være at mænd er så ynkelige når de er syge og tror at de er døden nær ?

altså jeg har en mand som har været syg siden tirsdag og han er så hjælpeløs at han ikke engang kan køre på tanken efter sine egne smøger, så jeg ikke ryger skal afsted midt om natten efter dem, han kan ikke selv lave en toast, slet ikke gøre rent, og da Enzo blev opereret igår og var dårlig hele natten med masser af opkast på sengetøj, rullamadras og selve madrassen, hvem måtte så op og skifte det og komme det til vask ? og sad oppe ved den stakkels hund hele natten imens han bare lå og brokkede sig over at lyser var tændt, og han hostede mig lige op i hovedet og ligger mega uroligt i sengen...


han ligger bare på sofaen, og bestemmer både over den bærbare OG fjernbetjeningen, med skægstubbe og morgen hår og hoster mig lige op i hovedet.. GRRRRR

ja han synes selv han er døden nær og skal forkæles, men da jeg blev opereret i hjertet for en måned siden kunne jeg da bare selv få lov at køre i fakta selvom jeg ikke måtte køre bil... og min sygdom var jo altså ikke lige så slem som hans influenza synes han... og nu har han fået smittet mig med den dumme influenza men men men det kan jo unægteligt være så slemt som han har det...


HOLD KÆFT hvor kan mænd være ynkelige, det er sødt nok den første dag, men så heller ikke mere !!!

nu måtte det lige ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MÆND ALTSÅ !!!
Kommentér på:
MÆND ALTSÅ !!!

Annonce