og så lige et katteindlæg også! (Fremmed kat) {{forumTopicSubject}}
Inden for det sidste halve år, er der begyndt at komme en fremmed rød kat inde ved vores nabo. De er rigtig søde ved den - kæler med den, snakker med den og fodrer den. Somme tider kommer den også ind til os. Den er super kælen, i fin foderstand og er det skræmmer den ikke, at Buddy vores hund er i haven, når den er der. Men den er meget sulten!
Nå, men vores naboer er på ferie nu og har været det i lang stykke tid. Dem, der kommer og ser til huset fodrer den en gang i mellem, og når den ligger derinde og ser rigtig sulten ud, så er vi gået derind med lidt mad også. Vi passer postkassen derinde. Den har lige været ude i vores have, og jeg tjekkede ørerne for ørermærke - der var IKKE noget.
Mit spørgsmål er, om man burde gøre noget for den? Sætte løbesedler op om nogle savner den eller noget. Jeg synes ikke, jeg har set den i området før, men det kan selvfølgelig godt være, den bare kommer, fordi den nu ved, den får mad ved naboen. Synes nu bare det er lidt synd for det lille pus
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
og synes det er pænt af dig at fodre den . men ja det kunne godt lyde som om den har et sted at være . kender en i vores nabo by der mistede en rød hankat for ca et år siden og jeg ved de kan strejfe langt ...
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 579
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 116 Svar: 613
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 116 Svar: 613
sep 2009
Desuden har den et par gange vovet sig ind i vores hus, hvor havedøren har stået åben - og den går direkte til madskålen. Sådan noget gider jeg heller ikke holde øje med. Vores kat render også selv ind og ud. Så må folk holde deres katte inde
sep 2009
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
synes det er flot naboen fodre den . men når det er så langt væk er det ikke den
sep 2009
Men jeg vil da snakke med naboen, når de kommer hjem i morgen. Om vi skal se, om vi kan finde ud af, hvor den kommer fra
sep 2009
sep 2009
Jeg kan bare huske dengang med den anden kat, at vi så pludselig bare stod med den i hænderne og selv skulle afgøre, hvad der skulle ske. Og eftersom min mor ikke kan have sådan noget, så tog vi hende med hjem og gav hende en chance.
sep 2009
og så lige et katteindlæg også! (Fremmed kat)