{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

Slås du med din hund? {{forumTopicSubject}}

Ja udfra tråden om at klappe sin hund.. er klar over der nok er forskel fra race til race, men slås du med din hund?

Hummer har fra dag 1 som 8 uger været en bulldozer.. han vælter ind i en, tumler sit fede hovede rundt i alt og ingenting og hopper/vader hen over alt.. også mennesker.. (så må de flytte sig) mener han selv..

Det er nok farvet af at min kæreste er en vældig stor mand.. og han har vældige store venner... min bror er stor. min far er stor og de alle er sådan.... ja typiske mænd.. så alle dage når de har været kommet på besøg.. så er det ikke gået stille for sig...

Hummer har altid elsket at det var voldsomt...

Efter jeg blev alene, har det været svært for mig og mine 50kg at opfylde hans slås behov, da det næsten bliver for voldsomt til mig...

Så jeg prøvede rolige lege med forskelligt legetøj... og man kan bare se han ikke forstår en skid af hvad jeg har gang i... han tænker bare KOM NU OP I GEAR MOOOOR! og hopper rundt om mig og "buffer" med næsen osv...

Hans "far" og ham tog dagligt slåskampe inde i sengen hvor der var pudekamp osv... det gad jeg altså bare ikke.. men har indset at det er sådan det åbenbart er det fedeste..

Hvilket også har kostet mig et par buler i hovedet og meget slået næse..*GG'

hvad med jer? andre der har total ødelagte hunde? ;)))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slås du med din hund?
  • #1   31. jul 2011 Kan ikke svare i tråden med at klappe *G*

    Men jeg både klapper og tumler med Fie, vi trækker meget torv, samt "slås" om bolde og andet legetøj, hun "knurrer" lystigt , som her

    http://www.hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=5671


  • #2   31. jul 2011 Nah, han er jo en lille tynd hund med en enorm pels, så det er ikke noget vi gør, men vi kan sagtens lege vildt med ham smiley

  • #3   31. jul 2011 Havana er ligesådan..;o) Far leger pudekamp med hende hver aften, og når vi når sengetid er der kun far der duer..;o) Lige indtil hun bliver træt, så skal hun over til mor;o)

  • #4   31. jul 2011 Haha ja rene se det er PRÆCIS det der jeg mener.... hvor er det dog dejligt at se jeg ikke er den eneste der har en hund hvor der er lyd og fart på smiley

  • #5   31. jul 2011 Joey elsker tilsyneladende bide-i-hænder-leg. Man får nogle flotte sår, men whatever.

  • #6   31. jul 2011 Jeg legede altid med minnie i sengen, det var det eneste sted hun ville lege vildt og både hun og jeg elskede det smiley

    Chelsea er det David der leger vildt, jeg spiller boldt osv


  • #7   31. jul 2011 Maria, Fie elsker de lege og har lige fra hun var hvalp også leget træklege med hende, selvom flere mener det er "no-go", men alt med måde *G*

  • #8   31. jul 2011 Nej Kaoz er ikke en skubbe-tumle hund.. Han vil heller ikke trække om kap, holder jeg fast slipper han lydigt..

    Han tumler med sig selv og sine bamser, men ikke med mig.. Og jeg er den eneste han leger med, så heller ikke med andre =)

    Kenzo, min svigerforældres lhasa tumler jeg med, og han elsker det =)


  • #9   31. jul 2011 Vi karter rundt dynerne om morgenen smiley
    det er vores måde at vågne på *G*
    Det gælder om at få den anden part ud af sengen smiley


  • #11   31. jul 2011 Vi leger aldrig rigtig vildt med Buddy. Højst lidt tovtrækkeri, hvor han godt kan hidse sig selv lidt op, men aldrig vildere end at vi kan sige "slip" og han slipper smiley

    Ellers elsker han at man sparker en fodbold gennem hele haven og så spurter han ellers efter den. Om han får den i hovedet eller falder over den er lige meget, så er det bare om at komme videre smiley


  • #12   31. jul 2011 Chcio elsker at lege både rolige og mere voldsomme og er sgu lige meget hvor det er henne smiley Men han er stadig meget forsigtig når man leger for han vil ikke gøre en noget ondt smiley
    Men det er meget trække lege, kaste lege skubbe og puffe lege smiley


  • #13   31. jul 2011 Fra Coffeys synspunkt: Jo vildere jo bedre *GG*

    Og vi giver ham alt det, vi lige synes vi kan trække.

    Slås gerne med ham - eller rettere, jeg er for pivet, så min mand gør - selvom hunden hver eneste gang er den, der kan løfte næven i sejr *GG*
    Han er BARE voldsom og hamrende hurtig, så vi har ikke en chance...

    Til gengæld varer sådan en slåskamp ikke ret længe *GG*



  • #14   31. jul 2011 Nåh men det er da skønt at høre jeg ikke er den eneste, med sådan en tumle basse..

    Men tror i det er race relateret, sindsmæssigt eller opdragelse der gør at nogle hunde bliver sådan?


  • #15   31. jul 2011 CH - haha ja jeg er også mega pivet... men når Mikkel ikke er her mere, så må jeg jo "komme ind i kampen" men jeg slipper heller ikke altid godt fra det..*GG'

  • #17   31. jul 2011 Ja, jeg både klapper, skubber og rusker i min hund. MEN på en venlig og lege måde. Hun skal jo gå væk fra mig hvis hun ikke vil, men hun ser det som leg - ligesom når hunde leger.. Hun er bare vildere ved mig end jeg er ved hende smiley

  • #18   31. jul 2011 Om det er racerelateret - jo et eller andet omfang er det jo nok...

    Schæfere er ihvertfald sådan - de vil gerne lege med deres ejer og der må gerne være fuld smæk på og gang i gaden...


  • #19   31. jul 2011 ja mig og pølsen her kaster os gerne i sengen eller sofaen og tager os en "brydekamp" så at sige..

    Det er skide sjovt syntes jeg, og Pølsen er også klart med på den smiley

    og når det er for meget er et stille "ooog slut min skat" nok til at hun falder helt til ro og bare ligger og logre smiley


  • #20   31. jul 2011 Jo jeg tumler også med joy, ved ikke lige frem om det slås, men hun elsker når mor kravler rundt nede på gulvet og så vi leger hvad jeg kalder hundeleg, det helt sikkert lidt af et syn, synes i hvert fald bestemt jeg har hørt edderkopperne fnise højlydt når det er : )
    Men hun elsker det, vi leger både uden legetøj og med legetøj.
    Og det går da lidt vildt for sig nogen gange.


  • #21   31. jul 2011 Jeps jeg "slås" meget med Kato, og han elsker det.. smiley

  • #22   31. jul 2011 Hehe, kanon video Rene :-))))

    Jo min Emma elsker at bryde, tumle, puffe, træklege og nappe smiley Vi tager ofte nogle ordentlige ture, hvor vi er helt færdige bagefter. Aino gider slet ikke, og når der bliver optræk til den lidt voldsommere leg, smutter hun i sofaen og kigger på smiley


  • #24   31. jul 2011 Rikke hi hi Joy kan bare heller ikke lade være når jeg også siger prutte lyde, så skal der bare slås : )

  • #25   31. jul 2011 Jeg synes også det er vildt sjovt at tumle med hunde... og har alle dage gjort det...

    meeen nu har jeg fundet min "overhund" smiley hvis jeg tumler med Athos, bliver jeg gul og blå op og ned af begge arme... han tager gerne fat i et ærme, og slæber mig hen ad gulvet smiley
    (en gang imellem er det så ikke kun ærme han får fat i *GG*)


  • #26   31. jul 2011 Det virker ret bekendt, Tine *GGG*

    Coffey tager fat der, hvor der kan tages fat, det tager han ikke så højtideligt *GG*


  • #27   31. jul 2011 Zenta Ælllllllsker når vi slås og leger vildt !! Hun elsker når jeg skubber og vælte hende, hun bliver så glad :O)

  • #28   31. jul 2011 Nej da.... at slås eller lege voldsomt er da laaaangt under tøsernes niveau her i huset ;o)

    De tager et par ordentlige løbeture 1, måske 2 gange om dagen og tumler samtidig en smule med inanden... men det holdes meget adstadigt *SS*


  • #29   31. jul 2011 Min fars labrador var et rigtigt bulderhoved, så han elskede når vi ville lege vildt med ham. Jo vildere jo bedre,

    Med tibberne foregår det lidt mere roligt. Der kan jeg slås vildt kun ved at bruge den ene hånd. Det er især Zigsa, som synes sådan en slåskamp er sjov.
    De andre synes det er sjovere når vi styrter frem og tilbage i lejligheden.


  • #30   31. jul 2011 Lotte - ja den med styrte frem og tilbage er nu også hyggelig... jeg kan give Hummer "Blikket" også løber jeg ALT hvad jeg kan ind i sengen og om jeg fatter den lille fede rullesteg kan nå derind hurtigere end mig, men det gør han.. også står han og hopper frem og tilbage.. også løøøber jeg ind i stuen igen, også er det jo man skal passe på med at falde... for så har man et stks rullesteg lige i fjæset..*G*

  • #31   31. jul 2011 CH - jeg er RET glad for at Athos har lært KUN at tage fat i ærmer/arme og hænder smiley

    Men nala derimod?? hun er en rigtig bisse... hun napper, hvor der nappes kan.... jeg har mere end en gang ligget i sofaen og himlet op, mens hun har fået møflet sig til at kunne nappe mig i måsen eller sideflæsket... og alt imens jeg himler op... ja så logrer hun helt vildt med halen ;o)


  • #32   31. jul 2011 Hahahah Tine... Hvilket minder mig og dengang hummer fik fat i mit "mormor flag" til min kærestes store fornøjelse... hold nu kæft hvor gjorde det ondt...*GG*

  • #33   31. jul 2011 Vi hundeejere er vist ikke helt velforvarede *GGGG*

  • #35   31. jul 2011 Absolut! Det er Lulus ultimative yndlingsleg - kun overgået af en gang fodbold ;O)

    Hun tumler meget gerne, men er dog yderst forsigtig med sine tænder. Det er nærmere kløerne jeg frygter *G*


  • #36   31. jul 2011 Sølve elsker at slåes..
    Mest foregår det på gulvet hvor jeg begynder at skubbe til hende og være for hurtig til at hun kan fange mine hænder og bide i dem..
    Bruger gerne bægge hænder og åbner og lukker dem (halvt) og laver "knurre"lyde - det er yderst morsomt at følge hendes øjne der oftest afslører når hun har tænkt sig at "angribe" en af hænderne på trods af at hovedet vender den anden vej.. Så ligger jeg mig ofte enten ned på ryggen eller maven i foster stilling og lader hende "bide" lidt i mig (hår eller bluse oftest - selvom ører også får lidt nap af og til og hænder også gør) og/eller hoppe over mig eller hiver hende ned ovenpå mig hvor hun så ligger lidt før vi tumler videre..

    Jeg elsker det og hun elsker det og ikke en eneste gang er der nogen af os der er kommet til skade (ikke engang med hvalpe tænderne utroligt nok) - min far og mor tumler også lidt med hende en sjælden gang, men det foregår slet ikke på samme måde..

    ellers er hun utroligt glad for at lege generelt smiley - det er faktisk ofte bedre end godbidder


  • #37   1. aug 2011 Maria - uuuuh! bingo-flapperne? DET er bisse ;o)

  • #38   1. aug 2011 Sakki har aldrig rigtigt ville tumle og ´slås´ med mig...højst over et griseøre, som han helst ser jeg tager fra ham, så han kan vinde sit bytte.

    Til gengæld elsker han at tumle vildt rundt med kæresten og mine vokne drenge...piger slås man generelt bare ikke med ;P


  • #40   1. aug 2011 bamser han bliver pisse arrig hvis man ikke gider lege, så står han og gør rigtig voldsom af en og når man så sætter sig på gulvet til ham så går halen bare og han løber hele stuen rundt, og hvis man tager ham og kurrer ham tilbage så løber han frem og æder en haha

Kommentér på:
Slås du med din hund?

Annonce