{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mere dyreplageri - nu på fyn
  • #1   12. jun 2006 EJJJJJ.......det er dog noget af det værste svineri......hvor kan nogen mennesker have samvittighed til at efterlade sine dyr og bare flytte?
    Fatter det ikke.................

• #2   12. jun 2006 føj! hvis jeg fik fat på hende skulle hun smage lidt af hendes egen medicin, hvordan kan man gøre sådan noget?

• #3   12. jun 2006 Meget tydeligt!
    Det er SYGT!!!
    Hun skulle selv prøve det samme!

• #4   12. jun 2006 Det mener jeg så ikke.....vold avler vold.....men jeg kunne godt lide at vide hvad der får mennesker til at handle som sådan......

• #5   12. jun 2006 ........hun må da i den grad være ude af stand til at sætte sig i et andet individs situation......og.....hvordan har hendes børn det....også med den viden om deres dyr????

• #6   12. jun 2006 - Og hvordan opdrager/passer hun så alle sine 13 børn??? Nu har jeg aldrig set den pågældende udsendelse om hende, som de omtaler. Men for pokker da... Mon børnene osse synes det er ok bare at efterlade sine dyr når man ikke gider dem mere, eller... Puha, det er sgu rystende!!!

• #7   12. jun 2006 Ja Lise, netop.... Undrer mig sørme osse. Skræmmende tanke....

• #8   12. jun 2006 Ja netop....det har da været deres kæledyr for pokker!!!

• #9   12. jun 2006 Ja det er svært at tro at noget menneske i Danmark kan være så desperat at man ikke kan sørge for dyrene......

• #10   12. jun 2006 .........hvis man har nogen som helst følelse for dyr vil man da også tage hen og se til sine elskede dyr selv om man er flyttet.......kan slet ikke se at der kan være opstået den misforståelse som hun snakker om.....det må SG da være lang tid de arme dyr har stået og sultet.....

• #11   12. jun 2006 Jeg kan da lige indskyde at jeg tvivler på om hun overhovedet er syg i hovedet...
    Den ene ged døde i vinters og hendes undskyldning for ikke at få den ud af staldén var at jorden var for hård.
    endvidere påstår hun at hun havde aftalt med en nabo om at se til dyrene. Den eneste der ikke ved noget om det er naboen. Så nej hun skal ikke undskyldes med at være syg i hovedet. Hun burde få den fulde straf uden indpakning i vat om at hun er syg. Hvis hun var syg så havde der vel også været en form for omsorgssvigt når man er mor til 13 børn.

• #12   12. jun 2006 Nej nu må folk sku da snart tage sig sammen og leve op til det ansvar man automatisk tager på sig i der sekund man anskaffer sig et et dyr!!

Jeg er sgu forarget, forfærdet og mangler i øvrigt ord for den straf hun burde (men mok ikke) få!!

• #13   12. jun 2006 Så det i EB igår - det er bare det værste svineri -
    Og så sad hun der og syntes det var så skide synd for hende - hva fanden bilder hun sig ind -

Håber fandme at det får en eller anden konsekvens for hende -

• #14   12. jun 2006 Se jeg syntes at der er en hel kæde af svigt her : Først ejeren der ikke checker op på sine dyr. Så naboen der ved, siger han, hvordan hun er, han burde checke, dernæst den nye ejer, der osse har hørt, at hun ikke er ok ved sine dyr. Det havde jeg gjort hvis jeg var dem. Hun har det største ansvar, men naboen og de nye ejere har osse svigtet !!

• #15   12. jun 2006 Vinnie i dagens Danmark blander man sig ikke i andres affærer - man ser stiltiende til og "godter" sig når skaden er sket !!!! for så at fralægge sig ethvert ansvar - Selvfølig skulle naboerne da have reageret meget før .......

• #16   12. jun 2006 Pia P : Ja du har ret, hvor folk dog elsker at vaske deres hænder.

• #17   12. jun 2006 Ja at skabe sådan en katastrofe, kræver "et godt sammenarbejde", fra alle berørte parter. Føj for satan, hvor skulle de skamme sig !

• #18   12. jun 2006 puuuuuha................syg er hun vel næppe.........desværre..........så kunne man da gi det skylden for denne umenneskelige handling..........................håber sørme hun er bedre til at tage vare på sine 13 børn da..............

Hmmmmmm....så er det man tænker..............at kan man ikke engang tage vare på et dyr.............hvudden dulan skal det så gå med børnene....................
    har selv 6 børn.............og de kræver da nåååååååååååwet mere end hundene................så hvordan det hænger sammen i hendes hjem...........uha uha uha

• #19   12. jun 2006 Hende her skammer sig ikke, hun er ikke den som hun udgav sig for i tv-programmet.

Er godt gal over at hun prøver at give andre skylden for dette., da jeg ved fra nærmeste kilde at han afviste, og han er gal over at blive sat i forbindelse med dette her.

Kommentér på:
Mere dyreplageri - nu på fyn

Annonce