{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

hvad lavede i idag/igår?? {{forumTopicSubject}}

vi brugte den dejlige søndag som vi brugte den lørdag vi var på stranden og vi havde Ticki og Tasja med idag (igår havde vi Tasja og Tjecko) og vi kom der ud ca til middag og vi havde canpingsvognen med (for så havde vi det hele ved hånden og der er skygge til hundene) men efter at vi havde været der i et stykke tid gik vi alle ud og badet (også min forloved som ikke altid gider) og det var så hyggeligt for da vi var ude hvor de ikke kunne bunde mere der slap vi dem løs af deres liner og så gik jeg et stykke væk og så kaldte jeg på dem så de skulle svømme hend til mig og det gjorde de også. jeg vil meget gerne have at de svømmer for så får de jo brugt nogle helt andre muskler og det er jo bare så godt for dem... og da vi så havde været ude et stykke tid gik vi ind igen og da vi kom op til campingvognen fik de et kødben hver og det så de så og hygget sig med.... og efter nogle timer gik jeg igen ud i vandet men da min forloved ikke ville med tog jeg kun tasja med ud og vi tog så en boldt med ud og den legede vi så med ude i vandet og det var så rigtig hyggeligt.
da der var et godt stykke ned til strand kanden og langt ud for at det ikke gik til anklerne så er der ikke rigtig blevet taget nogle billeder for man kunne alligevel ikke se hvad det skulle forstille så er der kun blevet taget få billeder og dem af Tasja er ikke gode så der er der ikke kommet nogle for idag (men der er nogle fra igår) men ved Ticki er der 2 fra idag og det er billede 13 og 14.
igår var der ikke rigtig nogle mennesker der nede og der var også kun 3 surfeborder og de havde kun dragen (jeg tror de var ved at lære det) men idag var der 18 da der var flest og det var på en gang de var ude... og hvis vi var kommet 1 time efter hvad vi gjorde så havde vi ikke kunne været der, så der var mange idag (vi var ved Skærring strand ved Århus)

men hvad har i fåret søndagen til og gå med??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad lavede i idag/igår??
  • #1   12. jun 2006 det var da noget af en smørre!! *GG*

  • #2   12. jun 2006 er der over hoved nogle der er vogen lige nu??

  • #3   12. jun 2006 Var ud at træne babett fra kl. 9 - 14 -

  • #4   12. jun 2006 uuuh

    jeg var til barnedåb hele dagen i går, et vennepar har fået den dejligste lille pige, og hun tog det hele så flot, hele dagen var hun rolig og sagde ingenting, smilede grinede og elskede vist at være i centrum, og da jeg kom hjem om aftenen, lagde jeg sidste hånd på min fagprøve, som jeg skal ind og aflevere nu her om lidt, så min søndag forgik for en gangs skyld ikke i hundens tegn, men håber Vodka tilgiver mig. ( han kommer en god lang tur i skoven senere i dag, og lov til at hoppe i søen)


  • #5   12. jun 2006 Jeg har siddet ved computeren det meste af dagen og læst til eksamen.... smiley

    Zaco har ligget i skyggen i haven. I går eftermiddags besøgte vi hans legekammerat fra hvalpetiden, en dejlig golden, og så fik de leget så meget de kunne klare i varmen.

    Efter aftensmad tog vi til stranden med hans legekammerat og fik svømmet. Zaco er blevet fuldstændig fjollet med vandet... Meget værre end sidste år. Nu går han selv ud til han ikke kan bunde, og følges så med mig langs stranden ved at svømme... Totalt sødt!
    Det sidste billede i zacos profil er fra igår v vandet, hvor de havde fundet en pind og ikke kunne blive enige om hvem der skulle ha' den... Heldigvis kunne jeg bare sige SLIP, og så slipper Zaco. Så der skete ikke mere end lidt "grrrr" smiley


  • #6   12. jun 2006 været i haven de sidste to dage, kørt på havetraktoren og slået græs, fjernet ukrudt, vandet blomster. kedeligt, men skønt bagefter

  • #7   12. jun 2006 Ja jeg lå syg igår, og gør det såmend stadig!!
    Så det er ikke lige blevet til de vildeste aktiviteter fra min side!!


  • #8   12. jun 2006 I går var jeg til barnedåb hele dagen hos min søster's 5 barn. Uha det var godt da det nu var godt vejr og det var en have fest.
    I dag skal jeg bare på arbejde til kl 19 *Gab* hvor jeg ikke gider

    God dag

    Bolette


  • #9   12. jun 2006 Jeg havde min far på besøg til kage og kaffe. Hvilket resulterede i at jeg sidder tilbage med en dobbeltportion drømmekage fra brovst, som der er taget 2 stykker af..

    Luna b lev steriliseret i torsdags så der er ingen lange ture pt..


Kommentér på:
hvad lavede i idag/igår??

Annonce