{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kommer de hen?
  • #1   12. jul 2011 Nej det ved jeg faktisk ikke. Og hvad gør man med fangerne der sidder i fængsel og der udbryder brand? Bare her i landet?

• #2   12. jul 2011 Jeg vil gætte på, man evakuerer dem til andre fængsler. Mon ikke man kan dispensere fra visse forhold, hvis deres liv ligefrem er i fare der, hvor de opholder sig?

• #3   12. jul 2011 Marianne tror at du har ret. Men jeg kom bare til at tænke på det da jeg så noget Station2. Kan de mon nå at få alle ud hvis der udbryder voldsom brand? Uhh tør slet ikke tænke på det.

• #4   12. jul 2011 Godt spørgsmål. I nogle lande, tror jeg rent faktisk, at man godt kan finde på bare at lade dem sidde, sådan lidt som en slags straf. Jeg ved det godt nok ikke, men jeg kunne godt tro det. I USA tror jeg "bare" at de flytter dem til et andet fængsel, og så må de ellers sidde der, og have det så godt. smiley

• #5   12. jul 2011 Nogle af fangerne kunne sikkert også godt have brug for den ekstra straf ;O)) Jeg ville ik være ked af at mordere, pædofile og andre sex-forbrydere fx brændte inde... Uanset hvor hårdt det end lyder, så synes jeg sgu de fortjener det..

Jeg har egentlig aldrig tænkt over hvad man gør i sådanne situationer - men forestiller mig da at evakueres som alle andre smiley

• #6   12. jul 2011 margit
    Jeg tror, de har en ret detaljeret plan, de skal følge. Der er vel også indhegnede ude-områder i fængslerne?? (Jeg har aldrig været i ét :D). Der kan man vel nå at samle folk og så få dem fragtet videre i god ro og orden

• #7   12. jul 2011 Marianne ja mon ikke du har ret i at der er en plan.

• #8   13. jul 2011 I tilfælde af brand i et dansk fængsel er der naturligvis en evakueringsplan.
    Fængslerne er også udstyret med røg / branddetektorere, så personalet bliver faktisk advarret hvis der kommer så meget som lidt røg i køkkenet fra madlavningen.
    Indsatte på fællesskabsafdelinger står selv for indkøb og madlavning

Kommentér på:
Hvor kommer de hen?

Annonce