{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.255 visninger | Oprettet:

j&l *
j&l *
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26

Jobansøgning, kan jeg tillade mig at skrive..... {{forumTopicSubject}}

Jeg er uddannet SSA, og er ved at søge efter nyt arbejde, da mit nuværende vikariat stopper d. 31/8.
Idag fandt jeg så lige annoncen til DRØMME jobbet, godt nok bare et vikariat til og med juli mdr. næste år, men det er da en start.
MEN........................
I annoncen står de "uddannelsesniveau social og sundhedshjælper eller pædagogisk assistent" og jeg tænker for mig selv, at det sikkert er et spørgsmål om lønnen (det er en kommunal arbejdsplads), men vil da lige ringe og tjekke med stedet selv.
Taler med en rigtig sød dame, siger "jeg har set jeres annonce der og der. Har lige et enkelt spørgsmål, vil jeg automatisk blive sorteret fra,fordi jeg er SSA?" Den søde dame siger "ja det vil du desværre nok, da det simpelthen er et økonomisk spørgsmål"
ØV tænker jeg bare og siger til hende, at det kan jeg absolut godt forstå, og at så vil jeg helt lade være med, at sende en ansøgning. Så siger hun "du kan godt sende en, men jeg kan ikke love dig at du bliver taget i betragtning"
Hmmmmm....... den tygger jeg så lidt på, og jeg har bestemt mig for, at jeg vil sende en ansøgning alligevel.Så her kommer spørgsmålet. Kan jeg tillade mig at skrive: