862 visninger
|
Oprettet:
Sund, lækker mad til en uge. {{forumTopicSubject}}
Hej kære HG
Den bedre halvdel, hundende og jeg, flytter imorgen i delehus i en ny by.
Med det følger en ny (og sund) livsstil, og jeg søger derfor inspiration til noget lækkert, men sund mad - som kan erstatte flødekarfofler og champingnonsovs
Vi er ikke kræsne, så alle forslag er velkomne, både nemt og mere tidskrævende.
Vi vil fremover købe ind til en uge ad gangen, så vi sparer penge, og ikke pludselig får lyst til chokolade.
På forhånd tak for hjælpen
jun 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 46
en sikker succes hvor du kan kombinere grønd med sundt protein-rigt kød! og hvis den skal være lidt "våd" så erstat fløden med kokus-mælk i light!
jeg lavede en wok igår med følgende.
3 stk. stor kyllingebryst
1 rød peber
1 løg
lidt porre
2 håndfuld bønner
brocolli
8 store champingion.
løg, porre og bønner stege sammen med kylling - tilsæt brocolli 10 min før det serveres og det sidste 2 min før. tilsæt til sidst 1/2 dl mælk og dine egne krydderier løbende - sundt, mættende og lækkert
ellers kyllingebryst du skære op og fylder med buko light (efter smag) championion og brocolli med salat til (:
eksperimenter.
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
Madplan og find nogen spændende kogebøger. Selv er jeg ret glad for kogebøgerne fra WeightWatchers, som man sagtens kan købe, uden at blive medlem
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.146
Vi må igang med at lægge madplaner!
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
5 nødder 5 abrikoser (tørrede) 80% chokolade af 2 stykker om formiddagen (plus torskelevertran YIRK)..
En avokado salat til frokost samt grønsags smoothie STOR..
Kogt kyllingog ris kogte eller stegt grøntsager, madpandekager, laks, masser af kartofler, æggekage, tomater, peberfrugter osv..
Sådan spiser jeg
Masser af mellemmåltider af jordbær, fersken, banan, ærter, gulerødder, rugbrød, kernemælk, appelsiner, pærer, blommer
Sund, lækker mad til en uge.