Nogle dage er bedre end andre... {{forumTopicSubject}}
og i dag er en af dem... I går lykkedes det mig, at smække mig ude fra min lejlighed, så jeg måtte stå med en høj stige på en topbefærdet gade og begå indbrud i min egen lejlighed. Efterfølgende tog jeg et smut ud til mine forældre. På vejen kommer der en fasan spankulerende, og har slet ikke travlt, selvom jeg kører 80 i timen... Jeg ved ikke om jeg rammer den, så hiver hunden med for at lede - men finder ingen spor... Fandengaleme, om der så ikke er en kattekilling, der er ude at gå aftentur, da jeg kører hjem... -Knalder over i den modsatte vejbane, uden at se mig for, men heldigvis var der ingen biler, og missen løber væk... - MØGDAG!
Til gengæld har dagen i dag været skøn. Jeg havde min 9. klasse til eksamen, og det gik langt over forventning, og jeg er pavestolt på mine egne og deres vegne:-) - Hunden og katten har hygget i solen, og vi har gået tur og vandet alle grøntsagerne samt solet os, og fandme om der nu ikke ligepludselig er dukket 2 nedlagte landbrug op på boligsiden, der begge er SÅ indflytningsklare og skønne. -Jeg skal snart spise hjemmedyrkede agurker og salat og nogle lækre brunchpølser og hjemmerøget bacon og til dessert skal jeg både have jordbær, hindbær og melon...
Synes også det var på tide, at heldet var lidt med mig, efter 2 måneder med en arbejdsuge, der gennemsnitlig har ligget på omkring 50-60 timer , ingen mulighed for at komme væk fra mit skimmelsvampehelvede her i midtbyen og ingen tid til dyrene..
Ei, hvor er jeg bare så glad lige nu
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Min startede ud med at sove over mig, derefter møde i skole hvor vi skulle trække en sygdom som vi skal fremlægge i morgen - jeg trak skelet og muskel lidelser (diskusprolaps, slidgigt og leddegigt ) Det ENESTE som jeg virkelig frygtede .....
Udover det så drillede min powerpoint i skolen, så fik ikke lavet ret meget der ....
Udover det så kan jeg ikke komme i praktik i sommerferien som var planen da jeg selv skal stå for transporten ( troede vi fortsat fik buskort ) det har jeg ikke råd til, da det er 640 kr om ugen - så finder jeg en ny praktikplads, som har lukket 3 uger, som så ligger tættere på - så nu har jeg vist nok en ny praktikplads, men hvad jeg gør med de 3 uger ved jeg ikke ... suk
ps. min dag er ikke blevet bedre, sidder og læser om diskusprolaps osv, og jeg fatter MINUS!
Nogle dage er bedre end andre...