Hvor personlig må man gøre det? {{forumTopicSubject}}
Jeg har tit tænkt over hvor tit man må gøre sit privatliv herinde fks..
Jeg ser flere og flere billeder hvor man både ser rejser, familiehygge, fødselsdage og så videre.
Ikke fordi jeg skal kritisere dette. Men ville jo bare mene at de mennesker der nu var med til fødselsdagene eller ferierne om de overhovedet ved at de billeder faktisk ligger til skue for andre mennesker? og om de evt syntes dette er ok?.
Men hvor personligt syntes i at det må være?.... ved godt facebook er opfundet og der deler man jo også en masse billeder men der kan jo lukke ned for at det kun er venner der må se dem. Her ligger de jo til skue for alt og alle.. Ens hus hvor en tyv ville kunne se alt i havde af skægge ting de kunne nappe, hundehalsbånd hvor man ikke lige tog højde for at nummeret faktisk er til syne, og da hundegalleri jo ikke er lukket af så kan man jo faktisk godt se dette uden at være medlem..
Jeg beklager lige hvis nogle er dybt uenige med mig.. men jeg syntes bare nogle gange skulle man nok holde nogle ting for sig selv.
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
feb 2008
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Jeg tror da godt, man kan se mit tv o.lign. på billeder og hvis man kender området, kan man også se nogenlunde, hvor jeg bor. På den anden side har jeg vinduer fra gulv til loft, som folk kan gå og glo ind ad hele dagen, så det tager jeg ikke så tungt.
Billeder tænker jeg over, at jeg ikke bare lægger ind af folk i alle mulige sammenhænge uden at have spurgt dem, men jeg ville nu ikke blive sur, hvis andre lagde et bilede af mig til en fødselsdag på en lignende side
feb 2008
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
Jeg har fx. en hel masse skønne billeder hvor mine forældre sidder med Thomsen. Men jeg ligger dem ikke ud, da jeg ikke vil have dem til at ligge på nettet.
feb 2008
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Må indrømme, jeg står fuldstændig af ved billeder af sig selv med mobilen i div poseringer foran et spejl på feks et børneværelse eller et badeværelse. Men jeg er nok også bare lidt for gammel til den slags *GGG*
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Hvis man er til den slags, så må man gå på Baboom.
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 327
Jeg ønsker at bevæge mig anonymt rundt herinde, deltager kun i de ting jeg finder relevante for mig, og kun de jeg kender IRL ved hvem jeg er her.
Jeg har ikke lyst til at folk skal dømme mig herinde, inden jeg møder dem på enten udstilling eller privat.
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.070
Men ja, som Krumme siger er det vel op til en selv. Det er jeg enig i, forstået på den måde at jeg ikke sætter pris på at folk smider billeder af mig eller mit på nettet, og jeg gør heller ikke det samme uden at få lov - og taler vi FB, er det med så private indstillinger, at det kun kan ses af mine egne venner.
Ellers mener jeg så bestemt at der er tid og sted for alt, men jeg synes nu ikke dette forum er galt hvad angår upassende billeder - måske kigger jeg bare ikke nok.
Hvad angår personlig oplysninger, på trods af man kan færdes ret anonymt her, kan jeg godt se at min grænser går laaaangt inden mange andres.
Men det gælder også i det virkelige liv. Nogle vil påstå at man bør åben om visse ting, men jeg mener nu ikke man bør præsentere sig selv, og nærmest i samme åndedrag fortælle de aller mest personlige ting.
mar 2011
Jeg er tildels enig, men lige hvad angår, at man selv kan sortere, synes jeg det er nemmere et sted som her. I den virkelige verden, om man vil, synes jeg godt nok at jeg hyppigere og hyppigere møder folk der meget hurtigt, ud af det blå og ude af kontekst, har en trang til at dele ret personlige og intime ting, hvor jeg godt kan gøre mig mine tanker om motivet.
Og så er der bare dem uden pli, der ikke fatter at visse personlige ting ikke bør diskuteres alle steder...og det er ikke altid lige nemt at få lov at sortere når først lavinen ruller
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.372
kunne aldrig finde på at ligge billeder ind hvor der var nogen på jeg ikke havde accept fra ...
hmmm jeg er nu ikke så sart med hvad af mit hjem der er på billederne ,, folk ved jo ikke hvor jeg bor
mar 2011
Ja, heldigvis
Hvor personlig må man gøre det?