{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Bertils mor gør mærkelig ting :-) {{forumTopicSubject}}

Jeps , det rigtig ...... jeg gør underlige ting , næsten hver dag..

Og det fordi , jeg engang har slået mit hoved alvorligt i en trafikulykke.

Et af de største problemer jeg har , er , at jeg ikke kan huske så godt længere.

Et andet er , at jeg gør ting uden at tænke over det.

Et tredie problem er at jeg har svært ved at lære nye ting.

Men ellers har jeg det da godt smiley

Mange episoder er der kommet ud af mine problemområder, jeg kan bl.a. nævne at jeg har .......

- bagt dobbelt portion boller med kun enkelt vandportion i
- jeg har glemt Freia ude foran Netto
- jeg vidste ikke hvorfor jeg var taget til Frederikssund

Men mit daglige og vedholdende problem er mine

- briller ( hvor lagde jeg dem sidst )
- mine penge ( hvor mange har jeg tilbage og hvor er de henne )
- min telefon ( jeg er det menneske i DK der ringer flest gange til sig selv )

Men men men , jeg har lært at leve med det og det har min mand så også ( det bliver han sgu da nødt til )

Så var jeg på campingtur i sidste weekend sammen med min veninde og Bertil.
Vi hygger , hygger og hygger og lige pludselig skal vi hjem om søndagen.

Jeg pakker ud og tager til AG .
Da jeg om aftenen skulle have mine briller var de væk , jeg ledte alle steder , ringede til min veninde om de lå i hendes bil , jeg kontaktede campingpladsen for om de var fundet.

Ingen briller nogen steder. , og det var bare bedste brillerne.

Jeg affinder mig med situationen ( som jeg plejer )

Og så idag fandt jeg dem........

Kan i gætte hvor de lå ???.....

Sammen med alle hundetingene i kurven ude på opgangen.

Så er man sgu da godt nok spasser i sit hoved smiley

Og til dig Maibritt , vil jeg bare undskylde at jeg havde glemt vores aftale i dag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bertils mor gør mærkelig ting :-)
  • #1   5. jun 2011 Kunne ellers være godt, hvis du havde haft dem på hele tiden. smiley

• #2   5. jun 2011 smiley Ååååååh det er så irriterede sådan noget, men du har da i det mindste en undskyldning. Mine kollegaer er næsten holdt op med at sige farvel, når jeg går, for de ved, jeg kommer ind igen 1 minut efter for at lede efter mine nøgler. Jeg vil tro, de i snit forsvinder for mig 5 gange hver dag og ALTID når jeg skal hjem

• #4   5. jun 2011 Maj-Britt *DKK snob *

Jeps , den var til dig smiley

Og at du også havde glemt det , gør heldigvis min dårlige samvittighed mindre smiley

• #6   5. jun 2011 Og jeg undrede mig også over der ikke var åbent , men nu har jeg da fået forklaringen smiley

Det er nok den billigste powershopping , ever smiley

• #9   5. jun 2011 hehe jeg kender det skam også udmærket, men jeg syntes det er irreterende... mit er så pådraget efter stress husker bare ikke særlig godt..... glemmer fødselsdage vi skal til, at købe gaver til folk, om jeg har handlet ind, svare smser jeg lige har fået, nøglerne til huset, alle aftaler med folk..... jamen glemmer som regel bare alting det gør mig ked af det for det er absolut ikke meningen.. min familie bliver nød til at huske mig på ting hvis jeg ikke får skrevet det ned..

• #11   5. jun 2011 charlotte..... det er så belastende kan bare ikke overskue det nogle gange .. men ja man må bare huske at købe en kalender smiley

• #13   5. jun 2011 charlotte..... Jeg glemmer så at købe en kalender så har gule post its overalt , det er da trættende.

Orj det kan jeg så også nikke genkende til... jeg har ikke gidet at vaske tøj i evigheder så det blev først gjort i weekenden men det var så tøj for ca.1månede .... dog har jeg rigeligt af tøj men det hober sig jo op:(

Kommentér på:
Bertils mor gør mærkelig ting :-)

Annonce