Mangler hjælp ang. lejemål {{forumTopicSubject}}
Hej Hg.
Jeg har stærkt brug for noget hjælp.
Jeg har igår fået et rekommanderet brev fra min udlejer. hvor der står:
Til xxxxxxxxxxx
Da der stadig ikke d. 20-5-11, er indbetalt det sidste indskudsbeløb på. kr. 1000,00 kr. samt rykkergebyr, ophæves lejemålet til fra flytning d. 31-maj 2011 kl. 17.00 i henhold til lejeloven.
Men venlig hilsen
xxxxxxxxxxxxx
Vi har på intet tidspunkt modtaget en rykker på at der har manglet 1000 ud af 6000 kr. af blive indbetalt, så det kom som et chok for os da vi åbnet brevet med at lejemålet er opsagt. - Ved udmærket godt at det er mit job at holde styr på at banken overføre de penge de skal til tiden osv. men jeg vil da mene at det er udlejes pligt at sende mig en rekommanderet brev på at der mangler delvis betaling af husleje og så gi mig en frist på at betale det...
Hvis at udlejer har haft sendt en rykker, og vi ikke har modtaget det? Burde det så ikke have været sendt tilbage til udlejer igen? og skal han så sende det igen for at være sikker på at jeg har modtaget det??
Håber der er nogen som kan hjælpe.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
Var I ikke selv klar over at I manglede at betale 1000 kr?
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 47
De 1000 kr. der manglede er overført nu.
Har snakket med udlejer og han hænger sig meget i at pengene ikke har været betalt til tiden og at han har sendt et rekomenderet brev om manglende betaling. Men problemet er jo at jeg ikke har modtaget det.. jeg har ikke skrevet under på at jeg har modtaget det brev han mener han har sendt. Jeg aner jo intet om hvad der står i brevet, og hvis jeg havde fået det ville jeg jo have fået en advarelse om manglende betaling, og pengene ville have været betalt og så sad jeg ikke i denne situation som jeg nu gør.
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 47
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.907
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.959
Mangler hjælp ang. lejemål