{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Jeg har opgivet min drøm..... {{forumTopicSubject}}

til fordel for Jonathan som jeg ikke kender....

Men jeg kan alligevel aldrig nå op på så mange stemmer som jonathan har på 3 dage smiley

Men han har en i rumpen... nogle fodboldbørn vist, som gerne vil ud og rejse....

Så stem på Jonathan (der har leukæmi) hver dag de næste 3 dage.... Tak smiley
(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har opgivet min drøm.....
  • #1   12. maj 2011 Jamen , jeg stemmer jo på hende der vil have en ny crosser smiley

Ærgeligt at man kun har en stemme pr. dag

• #2   12. maj 2011 Bjerggeden AKA Bertil... Læg mærke til hvor mange stemmer hun har....

Hun når ikke op på 2900 som Jonathan ligger på nu smiley

Hvilket min egen drøm på sølle 262 stemmer heller ikke når...

Så pt står det mellem jonathan og fodboldholdet

• #3   12. maj 2011 Jamen så nupper vi da bare Jonathan

( jeg hader fodbold , men syntes Jonathans drøm er fin )

Jeg har brugt min stemme idag , men i morgen stemmer jeg så på ham smiley

• #4   12. maj 2011 Du er en skat smiley smiley

• #5   12. maj 2011 Betinna du ved hvad du skal gøre

• #6   12. maj 2011 hvad var dn drøm

• #7   13. maj 2011 Jeg har også en drøm meeen den når nu heller ikke op på de andres smiley
    (link fjernet)
    selvom jeg ville være lykkelig over at hjælpe min bedste.

Hvor er det sødt med den dreng..
    Ville ønske man kunne hjælpe alle der har det svært,.

• #8   13. maj 2011 Hundemutter:

Min drøm er denne:
    (link fjernet) (Venligst lad være med at stemme :-))

Ting der ikke er fortalt derinde er at min veninde mistet sin far som 17årige, og de næste 4 år var hun mor for hendes mor, indtil moren døde, da hun var 21årige. Hun er alenebarn og har ikke noget andet familie, så har taget hende til mig som min søster.
    Mens hendes forældre levede, levede de i alkoholmisbrug...
    Så hun har haft et hårdt liv, og har kæmpet for at få et barn i 5 år.... 3 mislykkedes insemineringer og 1 mislykkedes reagensglas, før det endeligt lykkedes....

Jeg ville have elskede at shoppe babyudstyr med hende, men sådan bliver det bare ikke smiley

Ja det sidste af det hele er, at min egen biologiske søster oprindelig var veninde med min veninde. Men min søster droppede hende, da veninden havde allermest brug for hende efter hendes mors død.
    Jeg bærer normalt aldrig nag. Men kan ikke tilgive min søster 100% for at være så egoistisk men på det plan, der er vi vidt forskellige. Og jeg priser mig lykkelig for at jeg ikke ligner min søster.

Min veninde er meget mere søster for mig. Vi er så tæt knyttet, og vil hende bare alt det bedste. Det fortjener hun bare smiley

Ja det var min drøm....

Men jeg havde selv en onkel der døde af Leukæmi sidste år.... Derfor synes jeg I skal støtte op om Jonathans drøm.

Mopseejer: Ja vi har alle drømme (og når flere hver især) smiley Jeg ville ikke kunne overleve uden at have en drøm, som jeg kæmper for smiley

• #10   13. maj 2011 Åh Mette, det gør mig frygtelig ondt:-(

• #11   13. maj 2011 ~Mette Chellie ~ smiley

Sikke noget lort smiley

Jeg lover dig... At hvis jeg vinder millioner i Lotto (har dog endnu ikke været heldig, men måske heldet er der i morgen), så skal din mand få en motorcykel og en motorcykelkort....

Har I overvejet at gå til udlandet? Jeg havde kontakt til en i frankfurt mener jeg mht til min onkel sidste år (jeg kan finde hans mailadresse til dig, hvis det er), men min onkel ville ikke selv afsted og have behandling, og det havde nok også være for sent.

Mht til konkurrencen, troede jeg selv der var snyd i første omgang... Men jeg kan i kontakt med moren, og det viser sig at faren er efterskolelære, og hele efterskolens børn hjælper med at stemme og få venner til at stemme + hendes brødre går i skole, så der er det også deres venner, og deres venners venner osv....

Så mange mennesker kender man jo ikke efter 10år på førtidspension smiley

Men når de 2 der fører pt. er et fodboldhold der gerne vil til gambia eller sådan noget (kan ikke huske det), og så lille Jonathan her i Danmark, så synes jeg vi skal støtte Jonathan, for ja... Kræft er noget helvede har skabt smiley

Kommentér på:
Jeg har opgivet min drøm.....

Annonce