Jeg har opgivet. {{forumTopicSubject}}
I sommers havede jeg gevaldig store problemer med at få Uno til at sove vores bryggers. Vi havede adfærdkonsulent ude og hun kunne ikke finde ud af hvad der var galt. Det endte med at vi selv fandt ud af at han ikke kan lide at døren er lukket derud. Vi købte et trappegitter og det har virket fint. Han hoppede over et par gange men blev med det samme lukket derud igen. Dengang stod det på i ca to månder. Og jeg sov ikke ret meget om natten.
Nu er han så startet igen. De sidste tre uger har været et helved. Han har så kennelhoste og har selvfølig sværrer ved at finde ro. I nat gav jeg op. Efter tre timers kamp for at få ham til at sove. Det endte med at hans kurv kom ind ved siden af min seng og han lagde sig i den har sovet lige siden.Og sikke en fornøjelse at få lov til at sove 5 timer i rap uden at blive vækket.
Mine hunde har aldrig haft adgang til soveværelset, og jeg har altid sagt at jeg ikke vil have hund der inde. Men Uno havede åbenbart en anden mening.
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.708
Ja man har et standpunkt til man tager et nyt ;o)
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Selv er jeg af den mening at flokmedlemmer sover sammen *ss* så Monique har egen madras i soveværelset, ved siden af sengen.
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
men kan godt se det er lidt trælst når man nu ikke vil have hund i soveværelset.. men tjaa Uno vandt hehe som du skriver hehe
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Der har den det jo trygt og godt
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
Hunde er jo flokdyr, og langt de fleste vil derfor også helst sove sammen med flokken. Så hvis du kan leve med at Uno sover ved siden af jer, så jer jeg sikker på, at der bliver ro og fred fremover.
Når vi går i seng, så går drengene også med, og lægger sig på hver deres tæppe, på hver sin side af sengen.
Det er kun Punktum, der er forvist fra soveværelset. Hun er heldigvis ligeglad - og det er heldigt, for ingen af os ville få lukket et øje. Hun snorker nemlig værre end en granvoksen mand!!!
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 114 Svar: 491
Julius kan jeg ikke have i soveværelset. Han begynder nemlig at lave ulykker så snart jeg sover. Men han har taget det pænt med at sove alene i bryggerset i nat.
jul 2006
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
Chewie sov altid i sin seng.
Hunde er forskellige lige som vi selv er heldigvis
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
Jeg kan godt forstå at du ikke har den store lyst til at dele soveværelse med Uno. Hvad sker der hvis du ligger dig på sofaen ? eller har i adgang til at andet værelse som du kunne sove i ?? Ikke permanent men mere for at se hvordan han reagerer ! Er det dig han vil i nærheden af eller er det fordi det er et værelse som han egentlig ikke må komme i ?
Jeg ville ikke få sovet meget hvis jeg skulle dele værelse med Asta for hun snorker lige så højt som en voksen mand og to af den slags i soveværelset er mere end jeg kan klare. Har erfaret at man kan få lidt "svampede" øre hvis man sover med ørepropper hver nat ;O)
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 164
jul 2006
Jeg tror nok at vi nu lader ham sove inde hos os ihvertfald så længe han har kennelhoste. Og så må vi se om det kan lade sig gøre at få ham til at være i bryggerset igen. Ellers må vi jo bare vænne os til at han ligger i soveværelset.
Jeg er gravid og skal føde til juli og det er nok også derfor jeg ikke har helt samme energi til at skal bøvle sådan med ham om natten.
Jeg har opgivet.