Har du haft mareridt du ikke kan slippe? {{forumTopicSubject}}
Hej hg.
Jeg har sovet en smule skævt her de sidste dage, så da jeg gik i seng igen efter at have været oppe mellem kl 4-6 havde jeg bare et grimt mareridt i morges. Jeg drømte at min kæreste virkelig havde såret mig og jeg var simpelthen så gal og ked af det i drømmen.
Da jeg vågnede og havde enormt svært ved at overbevise mig selv om at det altså bare var en drøm og ikke virkeligt. Mit humør har lidt en del af det i dag og jeg synes at det er så tåbeligt at rende rundt og være sur over noget jeg bare har drømt!! Jeg ringede til kæresten og fortalte ham og drømmen og han grinede og sagde "ja sådan noget kan du jo bare lade være med at drømme.. " Hmmm I wish.. Æv..
Kender i det med at man ikke kan slippe af med følelsen man har haft, selvom man selvf godt ved det var en DRØM!!! grrrrr...
Nå men sov sødt i nat alle sammen
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 846
Hvis jeg har haft en ubehagelig drøm kan jeg også gå rundt med en underlig trist følelse i flere timer efter
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 410
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 214
Men han lever i bedste velgående, hehe
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1232 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 2.838
Det er absolut ikke sjovt... Jeg er så en af de heldige der kan huske HVERT mareridt, og nogle gange fletter de sammen hvis jeg vågner imellem to forskellige mareridt, det er super ubehageligt, og så går jeg og tænker på det resten af dagen...
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.214
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
Har haft mareridt om at min hund skulle aflives, selv da jeg vågnede havde jeg stadig følelsen af at jeg aldrig skulle se ham igen.
Ved mine drømme har nogle gange føltes så virkeligt at jeg faktisk stadig hen ad dagen mener at det jeg har drømt kommer til at ske, ofte gode ting.
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.267
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 410
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
Jeg havde et mareridt for et par år siden, som jeg stadig kan huske. Står ved en jernbaneovergang. Der kommer et brændende tog kørende forbi, som vælter af sporet og så er der ellers død og ødelæggelse overalt. Lemmer, folk, der brænder, folk, der går rundt uden en arm eller ben, folk, der ligger smadret, folk, der er ved at dø. Jeg har stadig de indre billeder og ja, kan ikke slippe den og sådan er det desværre oftest med mine mareridts...
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.853
en anden drøm/mareridt, som er tilbagevendende er, at jeg får mere og mere ondt i en af mine tænder. til sidst begynder den at flække oppefra og ned samtidig med at den smudlre. jeg prøver hver gang på at holde fast i min tand, men den bliver ved med at smuldre og flække mere og mere... indtil jeg vågner...
jeg har også haft perioder, hvor jeg har været grebet af en ustyrlig angst for at falde i søvn, fordi jeg var virkelig bange for at få mareridt... sådanne perioder har nogle gange varet i både 2 og 3 uger, nogle gange op til en måneds tid....
det er virkelig ubehageligt....
Jeanett - den er da virkelig en ulækker drøm....
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
Jeg har også drømt at manden har lavet noget han absolut ikke skulle, så er man bare gal på ham resten af dagen...uden grund:-)
Det er virkelig noget mærkeligt noget med de drømme.
Har du haft mareridt du ikke kan slippe?