Har du haft en gravid kat..? {{forumTopicSubject}}
Min kat er gravid. Ca 55 dage henne, så der er ikke mange dage tilbage nu inden de små 'pels-bolde' kommer til verden
Mit spørgsmål går så på følgende:
Min kat er ret slank pr. natur. Og nu her hvor hun er så langt henne, syns jeg bare det virker mere 'tyndt' at se på end normalt. Jeg ved ikke om det er mine øjne der bedrager mig en smule, eller om det bare er fordi maven er så stor at hun virker tyndere end det normale!?!
MEN... Er der nogen af jer som har en generelt slank kat, som har været gravid, virket tynd de sidste uger op til fødslen og stadigvæk har oplevet at katte-mor klarede det uden problemer..?
Jeg ved killingerne tager meget af den næring hun får i sig... Derfor har jeg den sidste uges tid, givet hende lidt kaffe-fløde, blandet med honning og en æggeblomme, og det har hun labbet i sig med stor glæde! Uden at få dårlig mave eller noget...
Hun er træt og sløv i det. Men det er vel meget normalt når hun er så langt henne...Plus varmen i vejret nok ikke gør det bedre. Hun fælder også... men ellers er hun kvik nok og søger kontakt, vil kæle, spinder og det hele... Så... Ja... Er der nogen derude som kan give mig lidt ro i sindet
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.180
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.736
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 106
Så fylder bare op og så spiser hun når hun er sulten...
Sørger selvfølgelig derudover at hun har frisk vand hele tiden.....
Men jo hun får killinge-foder....
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 106
-Hun blir som hellere ikke tyndere og tyndere... Hun ER slank fra naturens side af. Men, jeg syns bare hun er for tynd måske... Men som sagt, mine øjne og ja min bekymring snyder mig måske lidt. Og så blir jeg for nervøs.. ved det ikke... Lettere hvis i kunne se et billede af hende
Hun er udekat... men er inde 75% af tiden!
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.343
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 907
Har du haft en gravid kat..?