{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

ang. annoncer? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Hvordan er reglerne nu med hensyn til annoncer? Jeg synes jeg har læst et sted, at man gerne må sælge hjemmelavet ting men at man ikke må lave det så det bliver en slags forretning for vedkommende.
Grunden til jeg spørger er fordi jeg har lagt mærke til en bruger herinde der har oprettet en del annoncer herinde hvor det er nye produkter som aldrig er brugt men det er stort set samme produkt, så derfor jeg undre mig over at man køber flere af den samme ting i forskelige størrelser og sælger videre?
Håber der er nogle der ved det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. annoncer?
  • #1   9. maj 2011 4.1 Oprettelse af markedsannoncer
    Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af hunde og hund-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.

    Der kan forekomme irrelevante annoncer i marked og disse vil selvfølgelig blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.

    Annoncer med ulovligt indhold, så som salg af ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

    Annoncer med køb, salg eller bytte af kopivarer ses som en krænkelse af ophavsrettighedshaveren og er således ikke tilladt i markedet. Disse vil blive slettet og brugeren vil modtage en advarsel. Gentages postning af sådanne annoncer vil brugerkontoen blive frosset og i sidste ende blive lukket.

    Bemærk også at ophavsretten gælder i Markedet. Billeder der benyttes i marked må ikke være markeret med ”copyright”, logoer eller lign., hvor brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver. Benyttelse af sådanne billeder vil medføre slettelse af annoncen.

    Al handel med ulovlige hunderacer samt krydsninger, hvori disse racer indgår, er ikke tilladt iflg. dansk lovgivning og dermed heller ikke på HundeGalleri.dk.
    De ulovlige racer er: Pitbull terrier, Tosa Inu, Kangal, Fila Brasileiro, Tornjak, Boerboel, Amerikansk staffordshire terrier, Dogo argentino, Amerikansk bulldog, Centralasiatisk ovtcharka, kaukasisk ovtcharka, Sarplaninac og Sydrussisk ovtcharka.


    4.2 Kommercielt salg
    Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet (eller andre steder på siden). Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe.
    Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer eller har et større eller mindre lager af varer. Herunder betegnes også fotos og tegninger eller andre ting som laves på bestilling. Det vil sige at firmasalg der på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere er helt og aldeles uønsket på siden.

    HundeGalleri.dk forbeholder sig retten til at slette enhver markedsannonce samt profil, der ikke overholder de fastlagte brugerbetingelser uden varsel i øvrigt.


    4.3 Genpostning af annoncer i marked
    Genpostning af annoncer opfattes som spam af markedet og er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af annoncer i markedet, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

    Genpostning af annoncer defineres som at brugeren opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe de samme ting. Ligeledes defineres det også som genpostning hvis brugeren gentagne gange sletter annoncen for at oprette den igen kort tid efter.

    4.4 Kommentarer i markedsannoncer
    Kommentér kun en markedsannonce, såfremt du er interesseret. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation, vil den blive opfattet som spam. Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket.



  • #2   9. maj 2011 Heidi og Brian j: jo det var også det jeg havde læst tror jeg, men blev bare i tvivl. Tror jeg skriver til ha'erne.

  • #3   9. maj 2011 Heidi og Brian j: jo det var også det jeg havde læst tror jeg, men blev bare i tvivl. Tror jeg skriver til ha'erne.

  • #4   9. maj 2011 Heidi og Brian j: jo det var også det jeg havde læst tror jeg, men blev bare i tvivl. Tror jeg skriver til ha'erne.

  • #5   9. maj 2011 Heidi og Brian j: jo det var også det jeg havde læst tror jeg, men blev bare i tvivl. Tror jeg skriver til ha'erne.

  • #6   9. maj 2011 Heidi og Brian j: jo det var også det jeg havde læst tror jeg, men blev bare i tvivl. Tror jeg skriver til ha'erne.

  • #7   9. maj 2011 Heidi og Brian j: jo det var også det jeg havde læst tror jeg, men blev bare i tvivl. Tror jeg skriver til ha'erne.

  • #8   9. maj 2011 Heidi og Brian j: jo det var også det jeg havde læst tror jeg, men blev bare i tvivl. Tror jeg skriver til ha'erne.

  • #9   9. maj 2011 Hovsa. Det var ikk meningen jeg sku skrive det så mange gange. Ved ikk lige hva der skete smiley

  • #10   9. maj 2011 har set mange har været ude og tømme pet world maxi zoo netto osv for hundeting for så at sælge det herinde til over pris smiley

  • #11   9. maj 2011 Susanne: ej hvor noget svineri. Arbejder selv i en petworld men vidste ikk folk købte ting og solgte det videre. Det giver jo ingen mening

  • #12   9. maj 2011 De køber vel store partier når ting er på tilbud eller sådan noget.

  • #14   9. maj 2011 rene det gør de nemlig jeg skulle købe en trøje til messi hun ville have 160 så sage jeg det til min veninde og viste hende den ,,så fortalte hun mig den havde kostet 30 kroner i maxizoo hun havde også en hel masse andet tøj som var købt der til salg smiley

    ser det også hver gang netto har hunde ting så kommer de også herind til årgerpris det er altså bare ikke i orden


  • #15   9. maj 2011 henriette jooo hvis de kan tjene på det gør det jo ,,så tager de bare r.. på andre herinde

  • #16   9. maj 2011 Heidi og Brian: Er det den bruger med alle halsbåndene du tænker på? For det er nemlig den jeg taler om her smiley

  • #17   9. maj 2011 Synes virkelig det er noget svineri. Godt at der bliver skrevet sådan om det herinde, så folk bliver advaret.

  • #18   9. maj 2011 Den bruger har fået udstemme af mig et par gange. Måske sker der noget nu hvor der er andre end mig ?

  • #19   9. maj 2011 Jeg har også givet den bruger en udstemme nu.

Kommentér på:
ang. annoncer?

Annonce