{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Ang. Annoncer {{forumTopicSubject}}

Fik lige en tanke....

HVIS nu der er en i markedet der feks. skriver noget ligende:

Jeg søger en Chihuahua eller en Mops, er åben for andre forslag om andre små hunde ..... i den dur...

Så svarer jeg, jeg har en sød Formel 1 labrador, var det ikke noget?

Køber svarer nej tak.

Jeg skriver jamen hun er ellers søøød...

_______________________________________

Man skal holde useriøse hendvendelser ude af annoncerne.

Så mit spørgsmål til jer er, er denne hendvendelse useriøs = frysningsgrund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Annoncer
  • #1   23. jan 2008 Jamen hun har jo sagt nej tak. . . .

    Og en Formel 1´er ikke en lille hund i mine øjne?
    - stor forskel.


  • #2   23. jan 2008 Jeg synes ikke den er desideret frysningsgrund, men alligevel, da opretteren søger en evt. anden mulighed mht. <b>små</b> hunde..... Og nej, en formel 1 labrador går ikke ind under små hunde....

  • #3   23. jan 2008 nej det syntes jeg ikke er useriøs, du kommer jo med et tilbud at hunden så er lidt større end chi og mops er en anden side af sagen

  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 750
    #4   23. jan 2008 Hun har jo sagt nej tak, så er den sidste kommentar vel overflødig.

    Hvorfor ikke bare sende en privat besked istedet for al det skriveri i annoncen? Kommentarfeltet burde fjernes. Så kunne det også være nogle af de mange useriøse "købere" holdt sig fra at virke interesserede.


  • #5   23. jan 2008 Rasmus >> Det er vel også det, at fordi den kommentarmulighed i annoncen er der, så bliver den nemt til en debat... Og mulighed for evt. tilsvining...

    Og vil give dig ret i at den sidste kommentar er overflødig...


  • #6   23. jan 2008 jo, synes det minimum er advarselsgrund.. når det ikke er det der søges efter så skal man ikke skrive det...

  • #7   23. jan 2008 jeg er sikker på at det er frysningsgrundlag.
    hvis nogen er i det hjørne.

    kan ikke forstå at der er mulighed for at skrive indlæg i annoncerne, når ingen alligevel må skrive der.

    grunden til at man ikke må skrive der er, har jeg læst mig til, at det er irriterende for annoncens ejer at skulle læse alle de indlæg, så man skal skrive en pb istedet.

    så slet da muligheden for at skrive i annoncen !


  • #8   23. jan 2008 Giver Kamilla ret... det var ikke det køber søgte

Kommentér på:
Ang. Annoncer

Annonce