{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Mærkelige vaner , måske bizarre vaner :-) {{forumTopicSubject}}

Har i selv nogle mærkelige vaner eller kender i nogle der har det ??

Mennesker er nogle mærkelige væsner og gør ind imellem mærkelige uforklarlige ting.

For at begynde med mig selv , kan jeg da fortælle , at jeg ALTID spiser en ting af gangen. Det vil sige , jeg spiser først kartoflerne , så grønsagerne og til sidst kødet. Ikke altid i den rækkefølge , men regel er , at jeg ikke blander de forskellige ting.
Argumentet for denne sære spisevane er , at jeg kun vil have et smagsemne i min mund af gangen.
Det samme gælder for slik , frugt , drikkelse osv.

Min mand kan kun tisse hvis han spytter først ned i kummen , han ved ikke hvorfor , men sådan er det bare smiley

Men nu kommer den mere bizarre .........;-)

Min veninde piller sine tånegle af , altså de små af dem , aldrig storetåen ( det gør for ondt )
Sidste sommer havde hun kun ca. 6½ negl hun kunne putte neglelak på , ellers lægger hun lakken på selve neglelejet , så det ser ud som om hun har alle neglene.

Der er to grunde til hun gør det ........

1. som i mine øjne er den mest bizarre er , at hun har lært det af sine forældre. De sidder sammen hjemme i deres stuen og hygger og når så stemningen er til lidt fodnusseri , så beder min venindes mor , faren om at hive i hendes negle for til sidst at flå dem af.
Moren nyder det vildt og faren gør som der bliver sagt smiley
Ergo min veninde har set dette mønster lige fra barnsben , men da hun er alene må hun selv pille sine negle af.

2. grund er den at ( som hun siger ) , det gør bare så ondt , men er så dejligt når neglen løsner sig fra neglelejet.

Ofte har hun i sagens natur efterfølgende og ofte er der et rent blodbad , men det tager hun med , bare hun for lov til at pille.

Så må man nok konkludere , at min sortering af maden er en af de mere harmløse smiley

Hvad er jeres vaner ?? Og tør i fortælle dem her , så vi andre kan få et grin på denne mandag formiddag. ?

Nb. jo , og så snuser jeg helt vildt meget i min hunds ører , elsker duften af dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelige vaner , måske bizarre vaner :-)
  • #1   9. maj 2011 Ofte har hun i sagens natur efterfølgende ...put selv ordet " smerter " ind

• #2   9. maj 2011 det kan ikke være sundt at pille sine negle af og det lyder disideret bizart men hold da op det lyder også skræmmende ...hmm.

Men jeg har som sådan ikke nogle bizarre ting jeg gør syntes jeg selv. ? hehe

• #3   9. maj 2011 lavede faktisk engang sådan en tråd her smiley ser lige om jeg kan finde den smiley

Og hvor lyder det vammelt med din veninde... fik det helt dårligt..

• #4   9. maj 2011 lavede faktisk engang sådan en tråd her smiley ser lige om jeg kan finde den smiley

Og hvor lyder det vammelt med din veninde... fik det helt dårligt..

• #5   9. maj 2011 Ang. min veninde har jeg det værst med at ,

det er noget hun har lært hjemmefra !

• #7   9. maj 2011 Adr, det er eddermaneme en klam vane din veninde har! Jeg kom engang til at rive en negl af min tå fordi jeg stødte den mod en sten, og den smerte var da helt ubeskrivelig! Og hun gør det frivilligt... smiley

Af egne mærkelige vaner kan jeg nævne, at jeg altid puster i glasset inden jeg fylder drikkelse i..
    Jeg tror det er som følge af et traume i barndommen, hvor jeg en mørk nat drak af et glas vand og fik en druknet edderkop i munden.. Fy fa'en! :-S

• #8   9. maj 2011 Hun ved godt, at det er en torturform at hive neglene af ikke??? Uf jeg får det helt dårligt af at læse det

• #9   9. maj 2011 mm

• #11   9. maj 2011 Tusind tak for link smiley

fed tråd med mange mærkelige vaner , må jeg sige smiley

• #12   9. maj 2011 da jeg var lille foresten.... Der skulle jeg sove med 20 sutter ellers kunne jeg ikke være til nogle steder og de sutter skulle jeg have mellem tærene, i ørene, under næsen, i munden, i øjnene, mellem fingrene, en i navlen, og på maven, og over næsen og rullet rundt i håret .. hihi det kan man kalde et grinern syn om morgenen for min mor.

• #13   9. maj 2011 det er mega sjovt at læse om i den anden tråd

• #14   9. maj 2011 Åh nej, åh nej, åh nej. Jeg er så sart omkring mine negle, og det der giver mig bare de vildeste myrekryb!!

• #15   9. maj 2011 ved ikke om man kan kalde det en bizar vane, men en vane er det: Jeg knækker fingre, tær og kæbe, og har gjort det fra jeg var barn. Da jeg var 8-9 år, fik jeg begge hænder lagt i gipsskinne i 3 uger for at holde og det var sindsygt dejligt da det kom af, så jeg kunne knække mine led igen:) - har hørt mange skrækhistorier om at knækkeriet giver gigt, men det er da heldigvis senere blevet afkræftet smiley

• #16   9. maj 2011 Uhh.. Da jeg nåede til "Min veninde piller sine tånegle af" kunne jeg ikke læse mere.
    Jeg fik ondt i maven og vejrtrækningsproblemer bare efter den sætning... Jeg er meget sart !!

Jeg har en irriterende vane, det er nok en tvangshandling.
    Når jeg sidder i en bil klapper jeg tænderne sammen (med lukket mund) hver gang vi kører forbi noget der er flere af. Det er oftest træer i vejsiden, de der hvide refleks pæle og andre biler.
    Jeg har absolut ingen anelse om hvorfor. Jeg har gjort det ligeså længe jeg kan huske, og det er bare irriterende.

• #17   9. maj 2011 Det med sølvbestik har du rigtig meget ret i , ......

har du nogensinde spist blødkogt æg af en sølvske smiley

puha det gjorde jeg som barn hos min farmor og jeg husker det så tydeligt

føj for den , da

• #18   9. maj 2011 Det lyder dælme ikk rart med de negle.. smiley

Jeg ryster altid mit håndklæde inden jeg tørrer mig efter et bad..
    Da jeg var barn, var jeg ved at tørre mit hår og der var en edderkop der sad håndklædet..
    Hader edderkopper!

• #19   9. maj 2011 HAHAHA og jeg troede det var min mand der var mærkelig fordi han spyttede i kummen når han sku tisse smiley

• #20   9. maj 2011 Jeg skal altid have venstre sko på først - det er IKKE muligt at starte med den højre, det er det altså bare ikke!! Så er det helt forkert!!

Jeg har en veninde, der tæller ordene i underteksterne, så derfor foretrækker hun film uden, da det er så forstyrrende! Ja, det tror da pokker!!

Men for pokker, det er altså både ulækkert, usundt og virkelig ikke helt normalt oppe i den øverste, at en familie sidder og piller tåneglene af hinanden!! :oO

• #21   9. maj 2011 De der tånegle, føj for den da... Jeg kan IKKE klare ting der knaser, f.eks æggeskaller hvis man får dem ind i munden.. Det kan jeg simpelthen ikke klare. Så brækker jeg mig.. Og så knækker jeg fingre når jeg er nervøs ;P
    Jeg kradser osse min næse tip og sidder med åben mund når jeg koncentrere mig...Hehe
    Og når jeg har sår SKAL skorpen kradses af ;PP

• #22   9. maj 2011 Og så kigger jeg i køleskabet når jeg keder mig...Hehehe

• #23   9. maj 2011 Nåårh ja. Jeg plejer også at tælle trin når jeg går på trapper. I weekenden skulle kæresten og jeg op til en lejlighed på 5. sal 3 gange, 98 trin 3 gange !!

• #25   9. maj 2011 jeg blev virkelig dårlig da læste det med neglene.. Ad ad AD

• #26   9. maj 2011 Nårh ja, jeg læser også altid blade og aviser bagfra. Min søster gør det sjovt nok også.

• #27   9. maj 2011 Ulla M- Bider du dine tå negle?? Gg

• #29   9. maj 2011 Ulla M- Hehe syntes også lige det var lidt klamt, og det er vel heller ikke en helt let øvelse, hvis man lige ser det for sig! LoooL

• #31   9. maj 2011 Det er da forsøget værd. smiley

• #33   9. maj 2011 Det med neglene er da bare for klamt

• #34   9. maj 2011 Det er ikke fordi jeg ikke tror på din historie, men din veninde må have en usansynlig høj smerte tærskel.. Jeg har grundet en byld ( ja mega klamt og nederen) fået fjernet mine negle på storetærne kirugisk i lokalbedøvelse.. Og den smerte når den holder op med at virke er ikke for sjov.. Man kan jo ikke støtte på foden i flere dage?? Måske derfor hun vælger store tårn fra, men det lyder sgu da helt hjernedødt at gøre sådan noget... God bedring siger jeg bare...

• #35   10. maj 2011 Hmm.. Jeg har, ifølge kæreste, familie og venner en del mærkelige vaner/ideer.. De mest 'fremtrædende' er nok:

1. Jeg drikker aldrig det sidste i et glas/flaske/dåse.. Grund: Jeg tror der er gift i.. Og jeg har fået at vide mange gange at så ville giften have spredt sig og bla bla.. Men i min logik falder giften til bunds og basta..

2. Jeg spiser ikke 'skarpe/spidse' pommes fritter - medmindre nogen andre spiser spidserne..

3. Jeg kigger altid inde i toiletrullen inden jeg tager af den.. Jeg tror der er edderkopper derinde.. Kommer sig af at min far engang er blevet bidt af en edderkop der gemte sig i en toiletrulle..

4. Når jeg sover må der ikke stikke andet ud fra under dynen end hovede og fødder - så tror jeg der kommer nogen og..... Ja ved faktisk ikke præcist hvad - som barn var der bøhmanden men ved ikke hvad jeg frygter nu, men det må bare ikke ske! smiley

Og når jeg læser ovenstående kan jeg kun ryste på hovedet og tænke: Du er jo en komplet idiot!!! Men man kan ikke altid gøre for sine dårlige vaner..

• #36   10. maj 2011 Hmm.. Jeg har, ifølge kæreste, familie og venner en del mærkelige vaner/ideer.. De mest 'fremtrædende' er nok:

1. Jeg drikker aldrig det sidste i et glas/flaske/dåse.. Grund: Jeg tror der er gift i.. Og jeg har fået at vide mange gange at så ville giften have spredt sig og bla bla.. Men i min logik falder giften til bunds og basta..

2. Jeg spiser ikke 'skarpe/spidse' pommes fritter - medmindre nogen andre spiser spidserne..

3. Jeg kigger altid inde i toiletrullen inden jeg tager af den.. Jeg tror der er edderkopper derinde.. Kommer sig af at min far engang er blevet bidt af en edderkop der gemte sig i en toiletrulle..

4. Når jeg sover må der ikke stikke andet ud fra under dynen end hovede og fødder - så tror jeg der kommer nogen og..... Ja ved faktisk ikke præcist hvad - som barn var der bøhmanden men ved ikke hvad jeg frygter nu, men det må bare ikke ske! smiley

Og når jeg læser ovenstående kan jeg kun ryste på hovedet og tænke: Du er jo en komplet idiot!!! Men man kan ikke altid gøre for sine dårlige vaner..

• #37   10. maj 2011 Hmm.. Jeg har, ifølge kæreste, familie og venner en del mærkelige vaner/ideer.. De mest 'fremtrædende' er nok:

Kommentér på:
Mærkelige vaner , måske bizarre vaner :-)

Annonce