Mærkelige vaner , måske bizarre vaner :-) {{forumTopicSubject}}
Har i selv nogle mærkelige vaner eller kender i nogle der har det ??
Mennesker er nogle mærkelige væsner og gør ind imellem mærkelige uforklarlige ting.
For at begynde med mig selv , kan jeg da fortælle , at jeg ALTID spiser en ting af gangen. Det vil sige , jeg spiser først kartoflerne , så grønsagerne og til sidst kødet. Ikke altid i den rækkefølge , men regel er , at jeg ikke blander de forskellige ting.
Argumentet for denne sære spisevane er , at jeg kun vil have et smagsemne i min mund af gangen.
Det samme gælder for slik , frugt , drikkelse osv.
Min mand kan kun tisse hvis han spytter først ned i kummen , han ved ikke hvorfor , men sådan er det bare
Men nu kommer den mere bizarre .........;-)
Min veninde piller sine tånegle af , altså de små af dem , aldrig storetåen ( det gør for ondt )
Sidste sommer havde hun kun ca. 6½ negl hun kunne putte neglelak på , ellers lægger hun lakken på selve neglelejet , så det ser ud som om hun har alle neglene.
Der er to grunde til hun gør det ........
1. som i mine øjne er den mest bizarre er , at hun har lært det af sine forældre. De sidder sammen hjemme i deres stuen og hygger og når så stemningen er til lidt fodnusseri , så beder min venindes mor , faren om at hive i hendes negle for til sidst at flå dem af.
Moren nyder det vildt og faren gør som der bliver sagt
Ergo min veninde har set dette mønster lige fra barnsben , men da hun er alene må hun selv pille sine negle af.
2. grund er den at ( som hun siger ) , det gør bare så ondt , men er så dejligt når neglen løsner sig fra neglelejet.
Ofte har hun i sagens natur efterfølgende og ofte er der et rent blodbad , men det tager hun med , bare hun for lov til at pille.
Så må man nok konkludere , at min sortering af maden er en af de mere harmløse
Hvad er jeres vaner ?? Og tør i fortælle dem her , så vi andre kan få et grin på denne mandag formiddag. ?
Nb. jo , og så snuser jeg helt vildt meget i min hunds ører , elsker duften af dem
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
Men jeg har som sådan ikke nogle bizarre ting jeg gør syntes jeg selv. ? hehe
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
Og hvor lyder det vammelt med din veninde... fik det helt dårligt..
feb 2009
Og hvor lyder det vammelt med din veninde... fik det helt dårligt..
jan 2010
det er noget hun har lært hjemmefra !
feb 2009
her er min gamle tråd
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 80
Af egne mærkelige vaner kan jeg nævne, at jeg altid puster i glasset inden jeg fylder drikkelse i..
Jeg tror det er som følge af et traume i barndommen, hvor jeg en mørk nat drak af et glas vand og fik en druknet edderkop i munden.. Fy fa'en! :-S
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
feb 2008
jan 2010
fed tråd med mange mærkelige vaner , må jeg sige
feb 2008
feb 2008
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
Jeg fik ondt i maven og vejrtrækningsproblemer bare efter den sætning... Jeg er meget sart !!
Jeg har en irriterende vane, det er nok en tvangshandling.
Når jeg sidder i en bil klapper jeg tænderne sammen (med lukket mund) hver gang vi kører forbi noget der er flere af. Det er oftest træer i vejsiden, de der hvide refleks pæle og andre biler.
Jeg har absolut ingen anelse om hvorfor. Jeg har gjort det ligeså længe jeg kan huske, og det er bare irriterende.
jan 2010
har du nogensinde spist blødkogt æg af en sølvske
puha det gjorde jeg som barn hos min farmor og jeg husker det så tydeligt
føj for den , da
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 24 Svar: 208
Jeg ryster altid mit håndklæde inden jeg tørrer mig efter et bad..
Da jeg var barn, var jeg ved at tørre mit hår og der var en edderkop der sad håndklædet..
Hader edderkopper!
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.869
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 657
Jeg har en veninde, der tæller ordene i underteksterne, så derfor foretrækker hun film uden, da det er så forstyrrende! Ja, det tror da pokker!!
Men for pokker, det er altså både ulækkert, usundt og virkelig ikke helt normalt oppe i den øverste, at en familie sidder og piller tåneglene af hinanden!! :oO
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 41
Jeg kradser osse min næse tip og sidder med åben mund når jeg koncentrere mig...Hehe
Og når jeg har sår SKAL skorpen kradses af ;PP
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 41
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.103
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 657
jun 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 170
jun 2007
jun 2007
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 56 Svar: 811
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
maj 2010
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 691
1. Jeg drikker aldrig det sidste i et glas/flaske/dåse.. Grund: Jeg tror der er gift i.. Og jeg har fået at vide mange gange at så ville giften have spredt sig og bla bla.. Men i min logik falder giften til bunds og basta..
2. Jeg spiser ikke 'skarpe/spidse' pommes fritter - medmindre nogen andre spiser spidserne..
3. Jeg kigger altid inde i toiletrullen inden jeg tager af den.. Jeg tror der er edderkopper derinde.. Kommer sig af at min far engang er blevet bidt af en edderkop der gemte sig i en toiletrulle..
4. Når jeg sover må der ikke stikke andet ud fra under dynen end hovede og fødder - så tror jeg der kommer nogen og..... Ja ved faktisk ikke præcist hvad - som barn var der bøhmanden men ved ikke hvad jeg frygter nu, men det må bare ikke ske!
Og når jeg læser ovenstående kan jeg kun ryste på hovedet og tænke: Du er jo en komplet idiot!!! Men man kan ikke altid gøre for sine dårlige vaner..
maj 2010
1. Jeg drikker aldrig det sidste i et glas/flaske/dåse.. Grund: Jeg tror der er gift i.. Og jeg har fået at vide mange gange at så ville giften have spredt sig og bla bla.. Men i min logik falder giften til bunds og basta..
2. Jeg spiser ikke 'skarpe/spidse' pommes fritter - medmindre nogen andre spiser spidserne..
3. Jeg kigger altid inde i toiletrullen inden jeg tager af den.. Jeg tror der er edderkopper derinde.. Kommer sig af at min far engang er blevet bidt af en edderkop der gemte sig i en toiletrulle..
4. Når jeg sover må der ikke stikke andet ud fra under dynen end hovede og fødder - så tror jeg der kommer nogen og..... Ja ved faktisk ikke præcist hvad - som barn var der bøhmanden men ved ikke hvad jeg frygter nu, men det må bare ikke ske!
Og når jeg læser ovenstående kan jeg kun ryste på hovedet og tænke: Du er jo en komplet idiot!!! Men man kan ikke altid gøre for sine dårlige vaner..
maj 2010
Mærkelige vaner , måske bizarre vaner :-)