937 visninger
|
Oprettet:
Hvis du vil trille en lille tåre.. {{forumTopicSubject}}
Eller fylde et helt badekar..
Havde lige brug for at blive lidt rørt, fand disse videoer.
Årh hvor min mascara sidder på kinderne.
Soldater vender hjem.
http://www.youtube.com/watch?v=hkGzqpGx1KU
http://www.youtube.com/watch?v=GSTKoKjJ5XA&feature=related
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.146
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
det er nogle virkelig voldsomme reaktioner..
jeg bliver ked af det fordi disse børn er blevet udsat for et ubæreligt savn og en frygtelig uvished..
Jeg har virkelig ondt af de børn..
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
den her den river mig godt i øjenkrogen.
specielt den første pige - puha..
også den med hunden
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.828
Så nemt er det jo ikke altid..
Nogen har valgt at gøre karriere indenfor hæren, og er man på kontrakt kan man ikke bare sige nej tak..
Jo med udsigt til en fyreseddel og arbejdsløshed..
Nu har jeg selv været forlovet med en der havde kontrakt og i sin tid blev udsendt til Kosovo..
Og jo gu var det hårdt for hans familie og jeg selv.. Men det var et ønske og en drøm af hans.. Så står man ikke i vejen for det..
Jeg kan godt forstå at man sætter så stor en ære i sit arbejde, og at man gerne vil ud og hjælpe verdenen når det nu er noget man kan..
Men samtidig kan jeg også godt sætte mig ind i hvor hårdt det er at være pårørende der blir "efterladt" herhjemme..
Jeg tror ikke der er nogen der tager afsted uden på bedste måde overhovedet at ha sat børn ind i hvordan det hænger sammen.. Og tror at man ved de mindre børn udelukker alt om evt. kiste!
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Jeg forstår ikke at man som familie far ( eller mor ) ønsker at gøre karrierre i hæren og være på kontrakt til at blive udsendt, når det så tydeligt traumatiserer børnene... Det er fandeme egoistisk.
Uanset hvor godt du forklarer, så tror jeg ikke på en 5-7 årig forstår begrebet og omfanget af at far skal i krig i .. hvad... 3-6-12 mdr ??
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.828
Måske man havd karrieren inden børnene kom til..
Som sagt kan jeg sagtens følge dig, men jeg kan også godt sætte mig ind i hvor svært det er at sige farvel til ens kald i livet, når det kommer til arbejde..
Måske de ikke forstår det til bunds, men er jo egentlig heller ikke nødvendigt.. Hvis de er lidt uvidende om faren ved det farmand skal til, så er det måske bedre tænker jeg?
Det er i mine øjne ikke meget anderledes end de børn hvis forældre rejser jorden rundt og er væk i x antal mdr af gangen..
nov 2010
Følger: 30 Følgere: 27 Hunde: 5 Emner: 22 Svar: 185
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
sidder også bare her og tuder helt vildt
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
I USA, hvis dine forældre ikke har råd til at sende dig på college så skal du ind på det et stipendium..
Det kan være rigtig svært at få, så vil du ikke stå hos mc d resten af livet så hedder det hæren..
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 5
Årh, den første er godt nok rørende :'/
Mvh Sofie Larsen
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 56 Svar: 811
Hvis du vil trille en lille tåre..