{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Sommeren er her næsten. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Vil bare dele min begejstring for det super gode vejr ;o) Det er skønt at kunne rende i haven og får idt lavet - selvom min lille vapse ikke tillader ret meget bevægelse med riven, før han angriber den smiley

At kunne rende i en top og få lidt sol - og lege med hunden, det er bare skønt...

NU ER SOMMEREN RIGTIG PÅ VEJ smiley

Ha en dejlig dag ;O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommeren er her næsten.
  • #2   18. apr 2011 Jeg vil også have ferie, så man kan nyde det gode vejr smiley men så alligevel på den anden side bliver det endnu bedre midt på ugen, hvor man så får ferie smiley

• #4   18. apr 2011 HADER vinter - jeg er simpelthen født det forkerte sted smiley

Jeg går hjemme på barsel indtil slutning af Auguat, så det er skønt at kunne nyde sommeren, min lille dreng og min lille vapse smiley

• #5   18. apr 2011 Jeg elsker det! Jeg ligger lige i dette øjeblik ude i min lille bette have i bikini og får mig lidt sol. Louie ligger under en havestol og nyder at være med ude.

• #6   18. apr 2011 Sommertop det går an - meeen bikini uha det ville nok også ære liiige koldt nok her endnu ;o)

• #7   18. apr 2011 Stephanie: jeg ligger og sveder! Men her er også fuldkommen læ, så solen bager bare

• #8   18. apr 2011 Jubiiii smiley

• #9   18. apr 2011 Åååh, det er skønt!!...

Har smidt alle mine ventebukser til vask, så havde sådan satset på at det var varmt nok til leggings.. Og det er det!!!..

Så jeg trisser rundt i stor tee og leggings, og nyder det.. Har alle vinduer og døre åbne, og hunden ligger ude på bænken på altanen og slikker sol.. Kattene dovner den, og jeg sidder lige pt og spiser jordbær...

Namme-nam!..

• #10   18. apr 2011 Julie P - Ja så kunne jeg forestille mig der var varmt smiley Skøøønt :O)

AnjaSC - Deejligt - hvornår venter du dig? smiley

• #11   18. apr 2011 Stephanie,
    2 juli er jeg sat til smiley

Uh! Og har også fået sået mine altankasser til.. Nu veeeeenter jeg bare på at der sker noget.. hehe..

• #12   18. apr 2011 Eeeeej hvor dejligt, det er bare den største oplevelse smiley Tillyke med det smiley
    Ja de sidste mdr går bare al for langsomt. <>Det føltes som 9 år i stedet for 9 mdr smiley

Ja det værste er de myggestik!!! Jeg har heldigvis ikke rendt ind nogle endnu, men de irriterende sommerfluer er begyndt at komme og sætte sig i hovedet på en når man skal sove, ved ikke noget mere træls! smiley Og vapsen synes bare de er sjove at jagte, han fanger dog aldrig nogen... DOH ;o)

• #13   18. apr 2011 Stephanie,
    puuh, jeg synes det går alt for hurtigt!.. Tiden har pludselig indhentet mig, og jeg er slet slet ikke klar..

Myggene er også begyndt at finde mig :S jeg er hamrende hamrende allergisk, og lokker dem altid til mig.. Har 5 myggestik pt..
    Håber dog jeg slipper for de fleste fluer, har insektnet for døre og vinduer.. Men de nederste 30-40 cm af altandøren er dog fri, så dyrene kan komme ind og ud smiley hehe..

• #14   18. apr 2011 Vi har slet ikke særlig mange myg endnu smiley :P Det er skønt !

jeg tuller bare rundt i haven med Kenneth og slapper af, ordner vasketøj - vi sejler jo til oslo imorgen smiley
    også drikker vi bare faxe og glææææder os til aftensmaden på grill smiley

• #15   18. apr 2011 Hvor er i langsomme smiley Har været ude og bade med hunden 2 gange i dag, nøøj hvor er vandet skønt smiley Og sandet er dejligt varm, har ingen sommersko så turene har været på bare tær smiley
    Elsker det her vejr!

• #16   18. apr 2011 Vi har også lige brugt et par timer i haven med Lulu. Der var varmt nok til, at man kunne side uden ærmer, så det er skønt smiley Jeg bliver i så godt humør når solen er fremme.

• #17   18. apr 2011 Rikke - Uha ja kan godt se på billederne at du bliver hårdt ramt smiley

AnjaSC - Ja sikke en forskel der er - Så må du hellere til at blive klar smiley Om ikke andet så går det nok! smiley Men bliver da en dejlig tid at gå i møde, hvad tror du hunde-børnene siger til en lille ny?

Uha på ferie - DET gad jeg virkelig godt, men det må nok vente til næste år!

Fredsfyldt - Vi var ved stranden sidste uge da det var godt vejr, og det ser ud til vi har fået os en lille vandhund, han sprang lige i - så vi skal bestemt også afsted til stranden en af de kommende dage smiley

• #18   18. apr 2011 Jep - Sådan noget lign Rikke smiley

Det var sådan en "Ej det bude vi gøre" -ting - også bestilte han sku bare billetter *GGG* haha nå okay smiley
    Men det skal nok blive hyggeligt - selvom jeg ikke har pakket en eneste ting endnu smiley

• #19   18. apr 2011 Stephanie,
    jeg arbejder også hårdt på at nå det hele!.. Jeg har fået købt/bestilt alle de store ting, så nu er det bare lejligheden (og min psyke) der skal klargøres..

Hunden tror jeg ikke det bliver et problem med.. Hun skal liiige lære at man ikke slikker på baby, og man ikke rigtig kan lege med ham, og så tror jeg nok det skal gå smiley

Jaa, blir en rigtig god tid!.. Glæder mig også..

Heldigvis går jeg hjemme i øjeblikket, så selvom jeg måske ikke bevæger mig sååå hurtigt, så har jeg i det mindste tid til at nå det hele.. smiley

• #20   18. apr 2011 Sikke en skøn kæreste du dig der, det er da en dejlig overraskelse, selvom jeg bestemt heller ikke kan klage ;o)

• #21   18. apr 2011 Stehanie v.

Så skal i alså også selv hoppe i, med hund er der ikke noget med at vente lidt med at komme under.
    Det fandt jeg ud af i dag smiley *GG*

• #22   18. apr 2011 Køb een af de der plastik-citroner med citronsaft..... og smør jer ind i det , så stikker myggene ikke.. de HADER citron... :O)

• #23   18. apr 2011 Anja...
    har du prøvet lavendelolje mod mygg ?

jeg fikk tidligere meget mygg stikk , men efter jeg har på mig lavendelolje så holder de sig unna mig smiley og har ikke fået myggstikk smiley

bruger også lavemdelolje på vinduskarme / gardine osv

og skal købe lavendel plante til at have udenfor i haven smiley

det er dejligt med noget varme og hyggelig at gå udenfor og gøre haven og hundegården sommer klar smiley

Kommentér på:
Sommeren er her næsten.

Annonce