{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

ihhh :) {{forumTopicSubject}}

Så har vi været ude og gå UDEN SNOR, hvor er han bare dygtig smiley Jeg er sq så stolt *G*
Det er 4. gang vi prøver denne tur uden snor, han render ikke mere end 4 meter foran eller går tættere på mig. Selvfølgelig ved jeg ikke, hvad der sker når han ser et andet dyr, men det var ned af vores grusvej, og der er ingen mennesker. Ellers går vi ikk uden snor.
Men er altså stolt af ham, han er jo en gravhund smiley Min træner stod og så på os igår, og da jeg kiggede på hende, udbrød hun "Rasmus er simpelthen så speciel. Ham skal du være stolt af". Om jeg er? *G*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ihhh :)
  • #1   30. maj 2006 Bella går normalt også uden snor, men af respekt for andre (især folk med hunde) kommer hun i snor hver gang vi ser en modgående hund.. Nogle hundeejere kan jo ikke lide når en løs hund kommer løbende imod dem.. Men hun kan altså ikke holde sig helt i nærheden hvis der er andre hunde eller fugle.. Men alt i alt klarer hun sig meget godt, men er ved at komme i et års alderen, ja så gæt selv om hun indimellem ikke har selektiv hørelse.. smiley

Kommentér på:
ihhh :)

Annonce