{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Ihhh {{forumTopicSubject}}

Andre der er ligeså "stolte" af jeres hunde, fordi at de var sååå dygtige i går ?? smiley
Min lille Lunte på lidt over 1 år, ville med ud kl 24!! :)))
Og den helt lille på cirka 7 måneder sagde heller intet! smiley
Hvor er jeg bare glad for dem smiley De første hunde jeg har haft, som ikke har sagt noget smiley
GODT NYTÅR!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihhh
  • #1   1. jan 2011 Også mig smiley Første gang vi holdt nytår med Zantoz, og han var fuldstændig ligeglad smiley Super dejligt smiley

  • #3   1. jan 2011 Årh smiley Hvor er det nogle dejlige hunde vi har :o)

  • #4   1. jan 2011 Milo blev passet hos mine forældre og han havde heller ikke sagt en lyd og ville endda ud i haven og løbe rundt. Dygtige vovser smiley

  • #5   1. jan 2011 Jeg vil også lige være med. Alle 4 hunde i forskellig alder fra 5 år til 5 måneder tog det bare så pænt. bjæffede lidt i de "indledende runder", men da det rigtigt gik i gang havde de ligesom vænnet sig til det og lå bare i hver sit bur og snorkede...

  • #6   1. jan 2011 Begge vapser klarede det også rigtig fint i går aftes, gøede dog en lille smule når det blev for højet, men kunne hurtig stoppes.
    Mine hunde får dog ALDRIG lov til at komme ud når der skydes krudt af - skal ikke risikere de bliver skræmt for livet af en vildfaren raket e.l.


  • #7   1. jan 2011 Selv om hundene klare bragene osv. helt fint, hvordan pokker kan man så alligevel være så ubetænksom at ta dem med ud kl.24, det fatter jeg altså ikke.
    Raketter og batterier kan ikke styres, og at risikere at ødelægge hundens mod pga en vildfaren raket/batteri er da total hul i hovedet.

    Men jeg kan jo kun sige , guds ske lov at der ikke skete noget.


  • #8   1. jan 2011 *Ej en medløber* Læs TS første indlæg. ;o)

  • #9   1. jan 2011 Jeg er selv ikke så meget til fyrværkeri, så mig og Lunte stod i vores "undestue" - slet ingen fare eller noget.. Han sad bare og kiggede..


  • #10   1. jan 2011 Camilla, du må gå ud fra at man læser det du skriver, hvilket var :
    <b>Min lille Lunte på lidt over 1 år, ville med ud kl 24!! :)))</b>

    Men det er da altid noget at i så var "indendørs".


  • #11   1. jan 2011 at hunden vil med ud er ikke det sammen som den kommer det..


    mine tog det fint. vi har heller ingen i nærheden som skyder af. men de kan dog høre det.


    pingeling gik dog i hi og ville ikke ud hele dagen. men ingen rysten eller noget. bare en dag med surmulen i kurven


  • #12   1. jan 2011 Rigtigt nok Sidsel. Men nu jeg var jo heller ikke den eneste der forstod det på den måde..
    Jeg selv så desv.flere hunde der var ude omk.kl 24, og har læst om andre i dagens tråde, så det er vel ikke så underligt at man får den opfattelse.

    Men nok om det, *Ss*
    Jeg håber alle kom godt ind i det nye år. :o))


  • #13   1. jan 2011 Uha, man skal squ passe på med hvad man siger herinde.. Sådan er det hver gang man opretter en tråd..
    Tror dette bliver min sidste..


  • #14   1. jan 2011 Ak, gid det var mig der havde haft sådan en aften! smiley

    Har lige kopieret mit indlæg fra en af de andre tråde:

    Ja vi havde så ikke så stor en succes.. smiley Det var ALT for meget medicin Zafira havde fået. *Bang* sagde det og så gik hun bare ud som et lys og kunne knap nok dreje ørene.. Så vi måtte have fat i dyrlægevagten smiley Hvor er det forfærdeligt at se sine små pus ligge sådan og hvor bliver man alligevel bare bange!! Omkring kl 23 kunne hun vakle lidt rundt (dvs. 5 timer efter medicinen). Hun fik ikke bare medicin kl. 23, som hun ellers skulle have haft.
    Hun er stadig ikke helt på toppen, meget sløv og lidt usikker endnu..

    Quality tog det heldigvis stille og roligt smiley


  • #15   1. jan 2011 Jeg er meget stolt at Enzo. Han var med udenfor før vi selv begyndte at skyde noget af, så der var ikke fyrværkeri tæt på os. Jeg havde en masse godbidder med og han tog det bare så pænt. Det eneste han ikke var tryg ved var når raketterne blev sendt afsted. Men det forstår jeg godt, den lyd er jeg heller ikke vild med.

  • #16   1. jan 2011 (og vi gav altså i øvrigt kun den dosis der stod på medicinen, så ikke fordi vi bare selv forsøgte GG)

  • #17   1. jan 2011 Bare lige for at forklare det. Da raketterne blev skudt af, var han indenfor smiley Han var med ude for at tisse mens der var fyrværkeri langt væk fra os og så sad jeg ellers og puttede godbidder i ham indenfor da vi selv skød af..

  • #18   1. jan 2011 Hun fik alprazolam og plegicil. 4+3. Og skulle så have haft 3+2 igen kl 23 men det fik hun ikke!!!! Føj hvor var det ubehageligt at se hende sådan smiley
    Vi måtte bære hende fra køkkenet og ind på hendes tæppe i stuen, fordi hun ville jo være hvor vi var, men kunne bare ikke.


  • #19   1. jan 2011 Lige præcis. Men det må også være svært at ordinere jo, de reagerer jo forskelligt. Nu ligger hun og tigger lidt æble - hendes livret smiley

  • #20   1. jan 2011 jeg ville til en hver tid fraråde at man bedøver sine hunde - dyr...


    ja det er ubehageligt de er bange - men det kan takles - og forberedes. man har ikke mulighed for at vide hvordan de reagerer. vi havde for mange år siden en hund som vi prøvede at bedøve. hvilket resulterede i at den ikke kunne holde på vand og lort. og havde en forfærdelig aften hvor den væltede rundt.

    året efter lod vi være. lod hunden være bange. hun gemte sig i bunden af klædeskabet og vi lod hende være til hun igen var tryk til at komme ud.. stillede bare vand og mad ind til hende.. og lod lågen stå på klem. det fungerede meget bedre..


Kommentér på:
Ihhh

Annonce