{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

lidt forskelligt at grine af.. {{forumTopicSubject}}

Er det godt eller skidt.......

... At danse ballondans, hvis man er stomi patient?
Eller at få i pose og sæk, hvis man er stomi patient?

.. At tilbringe en uge i rom? - hvis man er alkoholiker?

.. At have tynd mave, hvis man er på slankekur?

.. eller hvad hvis man er pusher? og har en klump i halsen?

...eller hvad med maleren, som har grønne fingre?

Og hvorfor er det egentlig at det hedder en bokseRING? - den er jo firkantet....

Hvad sker der egentlig, hvis du har været halvdød, 2 gange?

Er der egentlig et andet ord, for synonym?

og hvis det nu f.eks er 0 grader i dag, og de siger det bliver dobbelt så koldt i morgen? hvor koldt bliver det så?

og hvorfor er det egentlig lige, at bedemanden SØMMER låget fast på kisten?

hvis man nu smelter tør-is.... kan man så gå i bad uden at blive våd?

hvis en skizofren begår selvmord.. er det så massemord?

Skal siamesiske tvillinger betale for 2 turpas i tivoli?

Der findes så mange dumme ting; genkender i det her:

Når man tager en æske tændstikker, så ryster vi den for at høre om det rasler..... hvis det rasler åbner vi og tager en tændstik.. hvis det IKKE rasler.. så åbner vi den for at se hvad der er galt...

Overvej lige den her: Det er flest kvinder der prøver at begå selvmord, men det lykkes for flest mænd...

Hvorfor har telefonen en klartone? Hvad laver telefonen når den ikke er klar? -Undskyld, jeg var lige ved at ordne noget... Du ville ringe?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt forskelligt at grine af..
  • #1   7. apr 2011 Haha ja selv en tyk kan ha tynd mave.. Dejligt start på dagen med et godt grin.. ;D

• #2   7. apr 2011 smiley nemlig

• #3   7. apr 2011 Hehe takker også for smilet :o)

• #4   7. apr 2011 Hahaha.. Tak for et godt grin. :o))

• #5   7. apr 2011 Haha, kan især godt lide den med tændstikkerne. Det er jo ikke engang løgn. smiley

• #6   7. apr 2011 Hehehe.. *Someone*,
    Det var også den jeg ligesom følte mig mest "ramt af" for det ER jo lige netop det man gør, Dumt nok..;o)))

• #7   7. apr 2011 hehe.. ja det er nogen underlige idéer vi har ind imellem.. smiley

ligesom at vi trykker hårdere på fjernbetjeningen hvis den ikke virker første gang, eller er ved at løbe tør for strøm..

Eller slukker for radioen i bilen, når vi skal finde vej eller lige skal følge med derude...

Og lige sådan slukker vi for radioen hvis bilen er ved at løbe tør for benzin... smiley

• #8   7. apr 2011 hahaha.. Ej Jonas, DEN har jeg dog aldrig lavet, men jeg har slukket for radioen pga. jeg lige havde fået starthjælp pga.et tomt batteri.. hvilket jo ingn betydning har når man alligevel kører ud af mototrvejen for at oplade batteriet. :o)))

LOOL. Griner af den med benzinen og radioen, for hvad har de 2 med hinanden at gøre ??
    OK, jeg er nok i totalt "teenager-pige fnise" humør lige nu. hehehe..

• #9   7. apr 2011 haha jeg kan nogle flere smiley

Kommer man til at grine, hvis man vasker sig under armene med kildevand? smiley

Hvis man åbner en butik i en iglo, er det så en iskiosk? smiley

Hvis en neger bliver rigtig god til karate, får han så det hudfarvede bælte? smiley

Er ordblinde mænd dårlige elskere, fordi de ikke kan finde G-punktet? smiley

Lugter fiskefisse af menneske ?

Hvis man hælder varm vand på et får, kryper det så?

Hvis man dør på en overlevelses tur, får man så pengene tilbage?

Hvis en høne tager LSD, ligger den så påskeæg?

Hvis en høne parre sig med en brandhane, får de så grillkyllinger?

Hvad hed Irland før kobbertiden?

Hvis et æggeur fortæller hvornår æggene har kogt længe nok, hvad gør et bornholmerur så? - Og hvem har brug for det.?

Hvis man skal fortælle folk at man er blevet omskåret, skal man så være hudløst ærlig?

Hvis et par siamesiske tvillinger bliver lamme, skal de så sidde i køresofa?

Hvis man skal lege gemmeleg med Jason Watt, skal man så råbe, You can hide, but you can't run?

http://www.youtube.com/watch?v=_KD2inRlcLk

"Øko-dope"

Hvordan overlever arten når der ikke er nogen mariehaner?

Hvis en skruptudse får svamp i hovedbunden, kalder den det så en paddehat?

Er spiseforstyrrelser det modsatte af mad ro?

Er en ædedolk i virkeligheden bare en spisekniv med dårlige manér?

Hvis savannen blev oversvømmet, bliver alle løverne så til søløver?

Er en strandløve i virkeligheden bare en søløve med vandskræk?

Er folk med vandskræk mere bange for at blive ramt af et vådeskud end et almindellig skud?

Hvis det lyner, skal skildpadder så være bange for at få tordenskjold?

Hvis man bruger elektrisk tandbørste, skal man så være bange for at få stødtænder?

Skal en elefants tandlæge også være uddannet elektriker?

Hvis havet tørre ud, bliver alle vandmændene så til landmænd?

Hvis man ligger en vandmand i fryseren, bliver den så til en ismand?

Hvis man gør det samme med en brandmand, kan den så kun give koldbrand?

Er et firben i virkeligheden et stærkt under udviklet tusindben?

http://www.youtube.com/watch?v=JXWQilhK4lY&feature=related

• #10   7. apr 2011 LOOOL Anni ;o)))) Kæft, jeg har krampe i kinderne *Gggg*

• #11   7. apr 2011 Haha ja Thomas Hartmann er genial på det punkt smiley

• #12   8. apr 2011 yes Hartmann er for vild smiley

HeHe... smiley

Der er lige lidt flere her :

Hvis du råbte i 8 år, 7 måneder og 6 dage, ville du have produceret nok lyd-energi til at opvarme en kop kaffe. (Spørgsmålet er om det kan svare sig.)

Hvis du pruttede konstant i 6 år og 9 måneder, har du produceret nok giftige luftarter til at lave en atombombe. (Se, det var meget bedre!)

Man afbrænder 150 kalorier i timen ved at banke sit hoved ind i en mur. (Afprøv endelig påstanden.)

Mennesker og delfiner er de eneste to arter der har sex for fornøjelsens skyld. (Er det derfor Flipper altid smiler?)

Den stærkeste muskel i kroppen er tungen. (Fik I den, piger?!?)

Højrehåndede mennesker lever gennemsnitligt ni år længere end venstrehåndede mennesker gør.

En myre kan løfte 50 gange sin egen vægt, kan trække 30 gange sin egen vægt og falder altid om på sin højre side når den er beruset. (Af at drikke flasker med...? - Har regeringen betalt for denne undersøgelse??)

Isbjørne er venstrehåndede. (VIGTIG oplysning, hvis man vil lægge arm med en af slagsen)

Havkatten har over 27.000 smagsløg. (Surt at være kræsen....!)

En loppe kan hoppe 150 gange dens egen længde. Det svarer til at et menneske kan hoppe en fodboldbanes længde.

En kakerlak vil leve ni dage uden sit hoved, før den sulter ihjel. (Syret!)

Sommerfugle smager med deres fødder. (Adrr!!)

Strudsens øje er større end dens hjerne. (Jeg kender nogle mennesker, der har det sådan.)

Søstjerner har ingen hjerne. (Sådan nogle mennesker kender jeg også....)

Ved en bestemt insekt art ("knælere") kan hannen ikke parre sig mens dens hoved sidder fast på kroppen. Hunnen indleder parringen ved at rive hovedet af hannen. (Skaaat, jeg er hjemme!!! Hvad i al verd...) smiley

Når en gris får orgasme varer det i 30 minutter. I mit næste liv vil jeg være gris. (Ingen kommentarer om nutidig status, tak.)

Nogle løver kan klare op til 50 samlejer om dagen. (Jeg vil stadig helst være gris - kvalitet frem for kvantitet!)

Følgende er en række produktanvisninger fra diverse produkter
    De er dog alle fra USA hvilket skulle sige det meste...

På en hårtørrer: Bør ikke bruges i sovende tilstand.

På en pose chips: Du kan allerede have vundet!

Intet køb nødvendigt. Detaljer indeni.

På en pakke med håndsæbe: Anvisninger: Bruges som almindelig sæbe.

På en pakke frossen suppe: Serveringsforslag: Optøet.

På bunden af en pakke med flødekager: Må ikke vendes på hovedet.

På en dåse med butterdej: Produktet er varmt efter opvarmning.

På en kasse til et strygejern: Stryg ikke tøj mens du har det på.

På en flaske hostesaft til børn: Kør ikke bil og anvend ikke større maskiner efter indtagelse.

På en pakke sovepiller: Advarsel: Kan gøre dig døsig.

På en koreansk køkkenkniv: Advarsel: Holdes ude af børn.

På en juletræs-lyskæde lavet i Kina: Kun til indendørs eller udendørs brug.

På en pose peanuts: Advarsel: Indeholder nødder.

På en pose nødder i et fly: Anvisning: Åbn posen, spis nødderne.

På en svensk motorsav: Forsøg ikke at stoppe kæden med dine hænder.

• #13   8. apr 2011 hahaha smiley

Jeg ville nu hellere være løven, tror satme det andet blir kedeligt i længden.. præcis som hartmann nævner her i smiley

http://www.youtube.com/watch?v=FvD_Rbpj3ao

• #14   8. apr 2011 Deeet kan du have ret i.. man er nok godt ødelagt efter en halv times rysten og ukontrollede spasmer smiley

• #15   8. apr 2011 haha ja det ku nemt tænkes smiley jeg gad ihvertfald ikk ligge og vente på at min kæreste sku bruge en halv time på det smiley

• #16   8. apr 2011 Narj.. det er vi vist heller ikke lige bygget til..

• #17   8. apr 2011 haha nej smiley

• #18   8. apr 2011 Hahaha... ENDELIGT kom den med grisen, den havde jeg ventet på, ;o))

jeg har læst mange af dem før, men huskede bare den med grisens orgasme pga der stod et med at personen ville være gris i sit næste liv, desv. er den på min gamle pc som jeg ikke kan få til at virke, men den der har "formidlet den grinetråd" forstod at gøre sig bemærket KUN pga. ordbrugen i personens næste liv som gris.. :o)

Apropos prutterne, så har mythbusters bevist at prutter ikke kan indsamlet til brug som spræng"emne". ;o)
    total sjovt progam at se dem indsamle prutter. Hehehe..

LOOL. Havde aldrig læst den med de drikkende myrer før, og heller ikke armlæggende isbjørne. FNIIIS ;o)))

• #19   8. apr 2011 HeHe... ja jeg ser også mythbusters, og har dvd'erne smiley genialt program smiley

• #20   8. apr 2011 Hahaha..jeps, så du da de skulle finde ud af om man fik flest tømmermænd af øl eller alkohol el hvis det blev blandet ?
    Kæft jeg grinede, for de 2 fyre blev godt nok hurtigt "supermænd" og væltede sofaen og gik gennem væggen. men sjovest var da de dagen efter skulle testes med fuldesyge i stolen der drejede rundt..Åhh ikke om jeg havde meldt mig frivilligt til de prøver.*Ggg*

• #21   8. apr 2011 den så jeg godt... smiley det er ikke småting de nogen gange udsætter sig selv for.. smiley

• #22   8. apr 2011 Håber det er det rigtige link.. HUSK lyden.. :o))

http://youtu.be/bkzsoJf-UsA

• #23   8. apr 2011 hahahahahahaha smiley

• #24   8. apr 2011 ;o)) Jeg ELSKER David Armand, der er 7 gode videoer af samme slags på YT med ham, dog er der et par som ikke er så gode, man skal kun se dem fra det der BBC program.

http://youtu.be/0vnMdFmZ3P8

• #25   8. apr 2011 Hov forkert link, da det nu er HG så skulle det ha været denne :
    http://youtu.be/Sco3OU8jBsM ;o))

Kommentér på:
lidt forskelligt at grine af..

Annonce