752 visninger
|
Oprettet:
Lidt forskelligt {{forumTopicSubject}}
Nå, vi har ingen admin. og vi skal have fundet en ny.. Jeg prøvede forgæves i går, at finde en løsning på det, men det var lidt forvirende med det der "kontakt" man skulle gøre.. Er der ikke en der kunne hjælpe med det?
Håber nogle gider deltage :o)
Og så ville jeg høre, om der tilfældigvis var en, der lå inde med en gammel Cargo trailer (gerne brugt). Vi mangler en, til opbevaring af vores havetraktor.. Maks pris 8000kr. Henter gerne og betales kontant...
Følger: 70 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 232 Svar: 2.745
jun 2007
jun 2007
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 43 Svar: 705
- inden gruppen bliver selttet - hvilket andree større grupper er blevet da de var uden admins, uden nogen fik noget af vide -
og så prøv at læs det sisdte jeg skev i mit indlæg .
- I FØRSTE OMGANG -
Læste ud fra malenes inldæg at, hun havde lysten men nok ikke tiden da hun skulle tarte på HHX.
Jeg er bedøvende ligeglad med at være administreter for gruppen, og have den ære at trykke på en knap så nye medlemmer kan komme ind i gruppen, den ære må malende da med glæde få.
Malende kunne da bare have forsat med det hun åbenbart var igang med igår, jeg gjorde det ikke på nogen anderledes måde end hende, får at få skrevet til admin. - det er ikke videre indviklet, men jeg skal ved første givende lejlighed nok skrive til admin om at malende har et brændene ønske om at blive admin for gruppen.
jun 2007
Det er da ikke noget vi skal blive uvenner over, tvært i mod.
Men igår kunne jeg ikke komme videre, fordi jeg viste hvad jeg så skulle trykke:o)
Lidt forskelligt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside