{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Nyt job! Men hvad? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg så heldig jeg går hjemme på barsel, med min lille datter smiley
Jeg går og tænker på om jeg skal finde en ny levevej!???
Er uddannet frisør og arbejder i en god salon med en dejlig chef og skøn kollega...
Men må indrømme mine arbejdes tider bliver mere og mere utiltalende for mig... Har fri hver mandag, mine dage starter kl 9 til 1730 og nogen dage til kl 19.. og hver anden lørdag... Men synes bare det er nogen lange dage i sær når jeg skal hjem til den bette, synes bare det er lang tid plus jeg næsten ikke kommer til og se hende vågen når jeg kommer hjem. Plus jeg vil helst ikke arbejde i weekenden da jeg gerne vil til udstilling med mine hunde der...
Men synes det er svært hvad jeg sq lave!
Har en 9 klasse og started på gym men holdt kun ud i et halvt år.
Startede så på dyreassistent uddannelsen, og gennemførte den, men ingen job... Kom så i lære som frisør og efter de 4 år var jeg udlært også arbejdet siden i den salon jeg er i nu...
Men hvad kan jeg blive?! Har ikke råd til og starte med og læse igen så mulighederne er nok ikke store... Og man skal jo være glad for og ha arbejde i de her tider!! Ellers forsat go torsdag...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt job! Men hvad?
  • #1   31. mar 2011 det kommer jo meget an på hvad du også har lyst til at lave..

det nytter jo heller ikke noget at det bliver en butik for der er tiderne næsten det samme hvis ikke værre!

• #2   31. mar 2011 Ja butik dur slet ikke.... Har altid sagt jeg sq være noget med dyr, men det er jo svært og blive noget inde for.... men ved virkelig ik hvad jeg vil..... føler mig lidt rodløs for tiden... men kan også være det lige er vejret der gør det værre smiley

• #3   31. mar 2011 hehe kan godt være,, havde en tante med egen salon der solgte den fordi hun ikke synes hun havde nok tid til hendes børn, hun gør rent nu..

det gør jeg også selv, dvs. når jeg ikke selv er på barsel. og det er jeg også rigtig glad for, da der er nogen gode tider (jeg arbejder på et hospital og min tante gør rent på en skole:)

• #4   31. mar 2011 Hmm
    Jeg ville absolut ikke slippe jobbet før du havde et andet på hånden - det er svært selv for højtuddannede mennesker at finde et job. Jeg er bekendt med rigtig mange der har været hjemmegående i over et år og lige meget hvad de søger er der ikke meget held. Jeg synes du skal holde lidt ud til du har noget andet på hånden eller at arbejdsløsheden begynder at falde drastisk.
    Du skal jo også tænke på din lille pige hvis du vælger at opsige et job - det er slet ikke sikkert du finder noget med mindre timer, tværtimod smiley

• #5   31. mar 2011 Ville det ikke være naturligt at se på hundefrisør? Når nu du allerede har erfaring med dyr og hår?

Ja, jeg undskylder hvis det er dumt spurgt, for jeg ved ikke en fis om det, men det var min første tanke. smiley

• #6   31. mar 2011 jeanette ja det kunne da være en mulighed.. Men er lidt bange for jeg måske er ved og få noget eksem værk... Har ikke få noget tjekket men kan bare mærke på mine fingre at de ikke er hvad de har været og er nemt ømme... Men ja som Maria skriver skal jeg ikke gøre noget før jeg har noget andet på hånden...
    Ja søster det har jeg faktisk tænkt på men det er en selvstændig uddannelse som tager et par år og det har jeg ikke råd til lige for tiden...

• #7   31. mar 2011 enig med fluff jeg vil da også holde på hunde frisør

• #8   31. mar 2011 Hvis der er ved at udvikle sig noget eksem, kunne det måske være en mulighed for en omskoling, der vil du få betalt uddannelsen og det der svarer til højeste dagpengesats..

Det var da værd at kikke på, som hundefrisør vil du jo ikke komme i kontakt med alle de der ting der er i farver og blegemidler...?

• #9   31. mar 2011 M&R
    Nej det er jo rigtig.... Vil prøve og se hvordan det går når jeg skal starte igen så må jeg se om det udvikler sig for så skal jeg jo helt automatisk i gang med noget andet.... Men hold da op det er svært....

• #10   1. apr 2011 eksem? mener du som i at du ikke kan tåle at dine hænder bliver for våde?

• #11   1. apr 2011 Jamen ved ikke om det er det! synes bare efter jeg har gået hjemme gør de meget ondt ude i spidsen af fringrne og de nærmest flækker meget tøre selvom jeg smøre dem med en fed creme....

Kommentér på:
Nyt job! Men hvad?

Annonce