{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

er HG en kedelig trædemølle??? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.... ja nu må jeg altså lige sige noget, og høre om i andre har det på samme måde som mig.....

er jeg den eneste herinde der bare synes det er de samme emner og spørgsmål der kører om og om igen.... føler sq lidt at HG er blevet en lidt lam trædemølle, af gentagelser.....
jeg savner de heftige debatter, der kan få blodtrykket lidt i vejret....men syns der efterhånden er langt imellem snapsene....
Hvorfor er det blevet sådan herinde ?? er det fordi vi er løbet tør for gode emner....eller fordi man ikke tør ytre sig om de mere "Hotte" ting af frygt for frysninger og slettede tråde????

Det er ikke fordi jeg ikke finder de gentagne spørgsmål, ligegyldige....men når man har svaret på det samme 3-5 gange i løbet af et par dage...ja så (sorry) gider man bare ikke sige det samme igen.... det ville bare være lidt fedt, om folk lige slog vejen forbi, de "gamle" emner, og der ledte efter svar der.. FØR.. de kastede dem ud i forum.....

Derudover (med fare for at lyde som en sur kælling)..er jeg kanon træt af at folk ikke kan lave en overskrift der klart fortæller, hvad emnet indeholder..... der gåt fuldstændig "ulven kommer " i den....
jeg har set overskrifter såsom :
HJÆÆLLLPPP....jeg har ingen udfordringer.
og : PANIK PANIK.... min hund pinker min pude....
osv. osv osv.... hmmm... ja jeg er bare træt af at hoppe ind i de tråde, med et ønske om at hjælpe folk ud at noget, frygteligt...for så at finde de ligegyldige emner....

Måske jeg bare er lidt mavesur idag.... eller hva... er der andre der har det på samme måde....

Lykke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er HG en kedelig trædemølle???
Kommentér på:
er HG en kedelig trædemølle???

Annonce