{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

facebook - når verden bliver lille {{forumTopicSubject}}

ja det er super smart det der facebook, man kan finde venner, bekendte, gamle skole bekendte og ja følge med i sin familie's liv smiley det sjove er så når man er venner med nogen som så er venner med nogen andre af ens venner og man tænker hvor har i dog mødt hinanden smiley jeg har fx for 14 år siden gået på kostskole i nordsjælland jeg gik i klasse med en dreng der boede i Gilleleje. For 10 år siden da jeg var flyttet tilbage til kbh blev jeg ven med en her.. Hans mor boede i jylland og han er vist vokset op derover med sin søster.. Nu inde på face kan jeg se ham jeg gik i skole med, og min bekendte's søster er venner smiley det er da lidt af et tilfælde

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  facebook - når verden bliver lille
  • #1   22. mar 2011 jeg har også prøvet det 2 gange herinde smiley jeg blev venner med 2 herfra og så var de venner med nogen jeg kendte irl smiley uden at jeg var klar over det i forvejen

• #2   22. mar 2011 Ja, nogle gange kan man blive helt paf over at der ikke skal mere til.

Jeg er vokset op i Hong Kong (nu 15 år siden), men har gået i gymnasiet her i DK med en pige fra Thailand, som er fælles venner med en fyr som jeg var venner med i HK. Jeg gik vist ikke i skole med ham, men hans far var venner med min far fordi de begge er fra Schweiz.

Verden ER lille. smiley

• #3   22. mar 2011 søster ja okay så bliver verden pludselig skræmmende lille smiley

• #4   22. mar 2011 Jaa min kærestes søster fik en kæreste på et tidspunkt.
    Det viste sig at være min mors gran fætter.

MIn folkeskolelærer i dansk efter at have flyttet uendelig mange gange, var min mors barndoms veninde.

Verden er lille, og facebook er fantastisk, har via facebook fået kontakt til min bedste barndomsveninde, og det er 10år siden vi ses, men det er som om det var igår vi såes sidst

• #5   22. mar 2011 jeg har dog også inden face oplevet noget lidt underligt. Jeg boede i en ungdoms bolig med en anden pige en dag skulle vi på kræmmermarked med en af hendes veninder.. Det viste sig så at være en pige jeg red sammen med. Samme dag skulle vi på mødes med pigens mor og kæreste på markedet, og det viste sig at moren's kæreste var min sagsbehandler.. Da jeg for mange år siden blev kæreste med ja min kæreste skulle jeg møde en af hans venner, det viste sig at være min veninde's eks kæreste. Og en anden af hans venner var en af mine andre veninder's fætter.. Og min kæreste og jeg selv har aldrig mødt hinanden gennem vores fælles bekendte. Det var lidt underligt

Kommentér på:
facebook - når verden bliver lille

Annonce