{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Isabelle
Isabelle
Online Tilmeldt:
14. okt 2023
Følgere: 86 Emner: 24 Svar: 2.544

Facebook {{forumTopicSubject}}

Jeg ville sende en hilsen til min opdrætters FB-gruppe - og se de hilsner, jeg har hørt er kommet i min egen kennels FB-gruppe - men mit FB virker ikke. Jeg får besked om fejl, uanset hvad jeg gør.
Da jeg ufattelig sjældent BRUGER FB, prøver jeg mig lidt frem mht. glemt password, opret ny konto og så'n. Ny konto kan man ikke få, når man har en gammel. OK. Nyt password kan man ikke få, når man har skiftet mailadresse (ufrivilligt - min gamle Yousee-mail holdt pludseligt op med at virke). OK.
Har nogen et bud på, hvad jeg kan gøre - hvis der altså overhovedet er noget at gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Facebook
  • #1   15. aug FB har en automatiseret kundeservicefunktion, som du måske kan finde noget hjælp i.
    Hvis du er heldig, er du registreret med tlf.nr. og kan måske ad den vej få adgang.
    Det er en udfordring, hvis du ikke længere har adgang til den mail, du er oprettet med.

• Isabelle
    Isabelle Online Tilmeldt:
    okt 2023

#2   16. aug Jeg har prøvet med mit telefonnummer. Det virker ikke.
    Gad vide, om jeg kan logge på FB med en anden bruger - eller med en anden PC.
    Hvis jeg for evigt er udelukket p.gr.af Yousee's bøvl med min gamle mail, er det lidt meget surt smiley

• #3   19. aug Du skal begynde med at få din YouSee-mail til at virke igen. Der er mange fejl-muligheder. Hvis du f.eks kan se dine gamle mails, men ikke modtage nye mails, så kan de være, fordi din mailboks = "postkasse" er fyldt. Så skal du slette en række gamle mails for at få den i gang igen. Det kan også være en "spøgefugl", der har ændret din kode. Og 117 andre ting. Det er nemmest at finde ud af, når man sidder med/ved din PC.

• Isabelle
    okt 2023

#4   20. aug Tak for dit bud, Leif. Jeg kan ikke se gamle mails - og jeg har aldrig haft password til min mail.

• #5   20. aug Siden 1995, hvor internettet blev åbnet for civile, har der været kode på E-mails! Men din PC har husket koden, så den automatisk indsættes, når du åbner/åbnede din mail. Hvis der IKKE var en kode, så kunne hvem som helst læse dine mails, og - endnu værre - så kunne hvem som helst skrive mails i dit navn. I årenes løb er der kommet flere koder til, som PC'en husker. Men hvis din PC er mere end 8 år gammel eller hvis du har skiftet PC, styresystem, program (browser eller mail-program) så er koderne ikke kommet med. Du skal nok få en IT-kyndig til at hjælpe dig med at finde fejlen og få mailen til at fungere igen. Når din mail fungerer igen, så kan du få facebook til at fungere igen. Mailen er "nøglen" til facebook.
    Jeg har arbejdet med EDB/IT siden 1969. Jeg har været IT-supporter i 3 firmaer, en stor privatskole (MKS) og er nu penisonist og frivillig WEB-MASTER og supporter i en forening.

• Isabelle
    okt 2023

#6   20. aug Du har sikkert ret, Leif. Det mærkelige er bare, at jeg aldrig husker at have brugt en kode - heller ikke i forbindelse med, at jeg har fået ny computer. Dog tænker jeg lige, at min eksmand gerne har sat nye computere op, så måske har han brugt koder.
    Men det undrer mig, at min Yousee-mail holdt op med at virke fra den ene dag til den anden - HELT op.
    Min nuværende PC er 3-4 år gammel.

Facebook virker i dag smiley

PS. Er MKS Marie Kruses Skole? Hvis ja - sjovt. Den gik jeg på engang smiley

• #7   20. aug Tak for dit hurtige svar, Isabelle. Ja, hvis du har taget en ny PC i brug for 4 år siden, så har din eksmand helt sikkert overført koden til den ny PC. Det medlem i foreningen, som jeg hjalp med YouSee-mail dødede for mere end 1 år siden. Så jeg ved ikke, om der er sket noget nyt på den front. Men man har kun adgang til YouSee-mail så længe man betaler/er kunde. Så hvis du ikke længere har telefon/internet forbindelse gennem YouSee, men har skiftet til en anden udbyder, så er det derfor. Det kan også forekomme at en mailudbyder, facebook, internetbank osv. er nede en dag eller to, så du skal prøve nogle gange med f. eks. en dags mellemrum. Ja, jeg havde et fleksjob i 8 år på Marie Kruses Skole som "IT-medhjælper", indtil 65 år og pension.

Kommentér på:
Facebook

Annonce