664 visninger
|
Oprettet:
Facebook {{forumTopicSubject}}
Jeg ville sende en hilsen til min opdrætters FB-gruppe - og se de hilsner, jeg har hørt er kommet i min egen kennels FB-gruppe - men mit FB virker ikke. Jeg får besked om fejl, uanset hvad jeg gør.
Da jeg ufattelig sjældent BRUGER FB, prøver jeg mig lidt frem mht. glemt password, opret ny konto og så'n. Ny konto kan man ikke få, når man har en gammel. OK. Nyt password kan man ikke få, når man har skiftet mailadresse (ufrivilligt - min gamle Yousee-mail holdt pludseligt op med at virke). OK.
Har nogen et bud på, hvad jeg kan gøre - hvis der altså overhovedet er noget at gøre?
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
Hvis du er heldig, er du registreret med tlf.nr. og kan måske ad den vej få adgang.
Det er en udfordring, hvis du ikke længere har adgang til den mail, du er oprettet med.
okt 2023
Følgere: 86 Emner: 24 Svar: 2.544
Gad vide, om jeg kan logge på FB med en anden bruger - eller med en anden PC.
Hvis jeg for evigt er udelukket p.gr.af Yousee's bøvl med min gamle mail, er det lidt meget surt
jan 2014
Følger: 5 Følgere: 1 Svar: 5
okt 2023
jan 2014
Jeg har arbejdet med EDB/IT siden 1969. Jeg har været IT-supporter i 3 firmaer, en stor privatskole (MKS) og er nu penisonist og frivillig WEB-MASTER og supporter i en forening.
okt 2023
Men det undrer mig, at min Yousee-mail holdt op med at virke fra den ene dag til den anden - HELT op.
Min nuværende PC er 3-4 år gammel.
Facebook virker i dag
PS. Er MKS Marie Kruses Skole? Hvis ja - sjovt. Den gik jeg på engang
jan 2014
Facebook