{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

ting man bare ikke vil vide om andre {{forumTopicSubject}}

jeg sad lige og kiggede tråden om manden der voldtager en ged.. magter slet ikke at se linket - da jeg bliver fysisk dårlig af sådanne ting..

men det fik mig til at tænke på noget yderst underligt og grænseoverskridende som jeg har oplevet.. men samtidig kunne vi ikke lade være med at bryde sammen af grin

jeg kbte for nogle år siden et video kamera af en bekendt af en bekendt.. det var langt ude og vi kender som sådan ikke personen vi købte af. vidste bare hvem vedkommende er..

men altså - da vi får kameraet hjem vil min mand lige gå det igennem og sætte sig lidt ind i det..

pludselig bliver han helt rød i hovedet også bryder han samme af grin...

han har så siddet og set på kameraet og sælger har helt klart glemt at slette det bådn der sidder i. for på båndet er der en optagelse af sælgers kone der står og øhhhhhh - (kigger) på en hest.

er bare så glad for det ikke var ungen der lige ville lege med det nye kamera -- men der ud over fik jeg lige en oplysning jeg på ingen måde ønskede at have om folk....

andre der har oplevet at blive temmelig overrasket over ens omgangs kreds. og ville ønske man aldrig havde fået den viden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ting man bare ikke vil vide om andre
  • #1   20. mar 2011 irene -- øvvvvvvvvv - ja den var sku ikke sjov... heldigvis har vi ikke dette par tæt på - ved som sagt kun hvem de er.. ville sku nok havde svært ved at sidde til bords med dem i fremtiden hvis det var..

heldigvis har jeg aldrig oplevet noget som dig.. men jeg har prøvet at sidde med viden om at kvinden i et vennepar vi havde var manden utro... uhhhhhhh den var svær

• #2   20. mar 2011 For mange år siden skulle jeg forbi en venindes hus for at hente min pung, jeg havde glemt hos hende. Hun var på arbejde og jeg vidste hvor ekstra nøgken var, så jeg låste mig selv ind.
    Jeg hørte lyde fra stuen og synes det var lidt mærkeligt da hun boede alene.
    Inde i stuen havde hendes kæreste (som ikke boede i huset) sat sig ved spisebordet, med et spejl foran sig. Han var ved at lægge make-up og var iført blondetrusser, bh og stiletter.... PINLIGT for os begge...

De gik fra hinanden kort efter og det viste sig at hun ikke kendte til hans "lyster"...
    Jeg møder ham af og til og griner stadig (inde i mig selv) af synet af denne 1.90m høje mand siddende i den mundering *GG*

• #3   20. mar 2011 Lise :

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!! - min mave gør ondt ! smiley

• #4   20. mar 2011 lise -- *LOOOL***** så er det man siger -- nååå jamen så tror jeg vist bare lige at jeg går igen......

• #5   20. mar 2011 Lise : Griner totalt :0D

• #6   20. mar 2011 Tja min x og jeg var hjemme ved svigermor og hendes nye mand. Vi skal hjælpe med et eller andet med hans telefons kamera. På en eller anden måde kommer vi ind og ser billeder som han har taget mens de... Er sammen. Shit min x blev rød i kAmmen

• #8   20. mar 2011 julie -- adddddd ad ad ad ad ad ad -- mentalt billede delite delite....

• #9   21. mar 2011 Uuuuh nogle frygtelige historier :D. Jeg havde en oplevelse på arbejdet for nogle år siden, som heldigvis ikke var pinlig for mig. Vi skulle lave skrotværksted med nogle børn og bad forældrene medbringe diverse elektronik og mekanik-skrot, som børnene kunne skille ad og være kreative med.

Nogle forældre afleverede en aflagt VHS afspiller, men havde glemt at fjerne det bånd, der sidst havde været i den, som vi så fandt, da vi lige ville skille den lidt ad før børnene selv skulle i gang. Meget heldigt, for af billedet på mærkaten fremgik ret tydeligt, at det var "noget med noget natur" :).

En af mine kollegaer afleverede det tilbage til moderen pænt pakket ind i en pose smiley

• #10   21. mar 2011 Jeg har prøvet engang jeg gik i 9 klasse, og pjækkede fra et par af de sidste timer. Det havde min mor jo ikke lige regnet med, så hun havde vasket tøj. Eller, et stykke tøj. Eller, hvad man skal kalde det.....

Jeg kommer jo så hjem til mig sammen med min veninde, og skal lige have mig et bad. Min veninde og jeg går ud på badeværelset og hiver forhænget fra, så jeg kan tænde for vandet. Og hvad skuer mit øjer? En eller anden "klud" med en masse huller i, hænger til tørre på de stænger hvor man hænger håndklæder. Min veninde og jeg kigger på hinanden, og kan slet ikke blive enige om hvad dælen det er for noget, så vi bliver enige om at vi da lige skal have den ned og se hvad det er. DUMT!!

DET ER EN NETDRAGT, EN HEL DRAGT, MED ET ORDENTLIGT HUL I BUNDEN TIL NÅR MANDEN SKAL.......... Ind. Åh gud hjælpe mig.......... En forfærdelig ting at vide sin mor har sådan en sag til at hænge til tørre. Haaha.

• #11   21. mar 2011 Hahaha...

Jeg er flere gange kommet op og skulle lige sige noget til min mor inden jeg skulle i seng. (efter hun er gået i seng, med kærsten) Det er sket gange jeg er kommet ind og spottet dem i det, hvor jeg bare skynder mig og smække døren i og løbe igen. Et syn man aldrig glemmer. Og ellers har jeg bare hørt lyde, og er så smuttet igen.
    Kan også huske engang hvor jeg ikke var ret gammel, jeg vågnede om natten og skulle helt vildt meget på toilet, men min mor laver lige 'lave børn' øvelsen med hendes kæreste, og jeg ligger bare og holde mig. (hun sov i stuen dengang, og der skulle jeg igennem for at komme på toilet) Da de så er færdige skynder jeg mig bare at løbe ud på toilet. Som sagt jeg var ikke ret gammel, og mener kun lige jeg havde lært hvad sex var for noget.

Denne her historie oplevede min store søster og hendes veninde, så ved kun hvad de har sagt.
    De skulle lige hjælpe min store søsters far med at putte billederne fra hans kamerar ind på computeren, og kigger så billederne igennem. Pludselig kommer der et billede af hans....pik. Først bliver han lidt tavs, men derefter griner han, og vrapler bare løs om det. Min store søster var sååå flov, hendes veninde sad ved siden af, og han sidder og snakker om hans pik imens de kigger på et billede af den..

Kommentér på:
ting man bare ikke vil vide om andre

Annonce