{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Nogle ting skal man bare ikke se {{forumTopicSubject}}

Ja jeg bor jo pt i Grønland, så alt tv er 4 timer forsinket i forhold til dk.. ville så lige se tv2 nyhederne... og ja den hundelov er altså interessant.. men det er stadig kun 2 mdr. siden jeg fik Elmo aflivet, og den aflivning var lige lidt for meget. Jeg synes godt nok det er trist.

Ikke for at diskutere loven, for den er som den er, men hvordan kan mennesker være så onde at avle disse hunde, når fremtiden kan byde på en aflivning så tidligt... det er sgu så trist smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle ting skal man bare ikke se
  • #2   17. maj 2011 sad selv med tårerne ned af kinderne da dette indslag blev vist og bandede de folk langt væk som kun skader racen mere ved at avle hovedløst og ulovligt på disse racer - de skulle tage at gøre noget produktivt for at få hunden af listen igen istedet for ligefrem at bidrage til at den bliver på listen permanent. - og fik også et flashback til december da min dreng desværre måtte aflives, ikke sjove billeder smiley

• #3   17. maj 2011 Er Helt ENIG med dig .... jeg sad og fik tåre i øjnene .. da min kæreste kom hjem fra arbejde spurgte han hvad der var galt og så brød jeg helt sammen .. det skære så dybt i mit hjerte at de skal gå ud over disse smukke og søde små hunde ... syntes det er forfærdeligt at folk ikke tænker længere ... smiley

• #4   17. maj 2011 Enig. Ded mennesker der avler vel vidende hvad der kan ska med hvalpene , må være meget kolde og nok kun tænke i penge. Hvis man er glad for sin hund,, så avler man bare ikke, når loven forbyder det.

• #5   17. maj 2011 Så desværre også nyheder i går blev så gal så gal. Jeg ved ikke hvad de får i bøde dem der så skamløst avler på hunde der så skal aflives på grund af dem , efter min mening skulle hunde ejeren have en bøde der kan forstås ikke under 20000- 30000 ,- gerne højere og kan man ikke betale ja så må man ind og ruske tremmer det er så sørgeligt at de ikke tænker længere end til hvad de kan tjene føj for pokker siger jeg bare er så gal på de hunde ejere skam jer !!!

Kommentér på:
Nogle ting skal man bare ikke se

Annonce