793 visninger
|
Oprettet:
Ødelagte ting. {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Har i nogle gode råd til hvordan vi kan få vores Dejlige basse til at holde op med at bide i ting og ødelægge dem? Han får utallige af legetøj, men alligevel skal han ødelægge vores ting, fornyelig mine overknee støvler, så nu har jeg fået nok
Kom gerne med råd og kommentare
Mvh Camilla og Anders
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 32
Hvis det fordi han gør det når han er alene hjemme, så sørg for at lege '' gøre'' ham træt inden i tager hjemme fra, så han ikke har al den energi og keder sig
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
Hvad gør I når han ødelægger/ I finder tingene?
Har I trænet "nej"?
Hvis det er når han er alene- har I trænet alene-hjemme? Hvor er han, når han er alene?
Ødelægger han kun ting, som kan fjernes? F.eks. sko, tøj eller andet som ligger på gulvet, eller er det også møbler, tapet eller dørkarme?
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 312
Jeg mener ikke at en hund bør være aktiveret når den er alene hjemme, tværtimod bør den bruge tiden på at sove.
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 3
Det kun når han er alene hjemme, vi har prøvet at sige nej, men når vi ikke fanger ham i at gøre det, er det lidt svært at skælde ham ud. Jeg gjorde det dog idag da han havde ødelagt mine støvler, fordi jeg var ret glad for dem
Vi har også prøvet med de ben og han ELSKER dem. Men alligevel er der noget der er bidt i når vi kommer hjem.
Har været i utallige af butikker for at købe legetøj, men der findes ikke legetøj til ham som han ikke kan ødelægge
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 312
Kong har jeg endnu ikke oplevet kan ødelægges og det kan give timevis af underholdning hvis det er fyldt med frossen leverpostej eller lignende.
Mener dog stadig at I skal sørge for at flytte tingene der ikke må gå i stykker i stedet, mange hunde skal igennem fasen og nogle er altså værre end andre.
Ødelagte ting.