{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg en bilvasker øv for pokker
  • #1   17. mar 2011 Ja masser af dem

• #2   17. mar 2011 Jeg har fået mange, og det er faktisk ulovligt hvis de gør et med vilje, så kan man tage nr pladen og melde det.....

Mener at hvis man kan undgå det skal man kører uden om de store pytter hvis der går nogen på fortorvet.

• #3   18. mar 2011 Jeps :0/ Har også fået en kæmpe vasker en dag jeg varpå vej hen i børnehaven for at hente min datter.......manden der kørte bilen var også i børnehaven for at hente sit barn......skulede bare olmt til ham......og han smilede bare.....men han kan da umuligt være kørt gennem den dybe vandpyt uden at opdage det.....men om han så opfattede at jeg faktisk blev pladder våd....det ved jeg ikke.....Men var godt nok muggen... :0(

• #4   18. mar 2011 Melde det? Betale for rens? Jesus fuck! man er jo ikke ligefrem herre over vejret. Hvis det regner risikerer man at blive våd. Hvis solen skinner risikerer man at blive skoldet. Så syntes jeg det var bedre bønderne betalte for bilvask. Stenslag og ødelagt affjedring pga. Svineri og Store huller i vejen forsaget af deres kæmpe maskineri. Og hundeejere betalte folks sko hvis man kom til at jokke i en lort. Herreste gud skal alting meldes til højre og venstre uden hæmninger? Det er sgu da bare alm. casulties of life. Slap da lidt af

• #5   18. mar 2011 Jeg kørte hjem fra skole på scooter i regnvejr. Jeg kørte hjem fordi jeg havde det dårligt. Men jeg var blevet lidt våd i forvejen, men lige inden jeg skulle til dreje op ad min vej, så kommer der en bus og gør mig driv våd :S Grr. hvor var jeg hidsig :S Jeg kørte endna på cykelstien...

• #6   18. mar 2011 haha, ja det er morsomt at være bilist, når der er stooore pytter.
    Æv for dig.

Kommentér på:
Så fik jeg en bilvasker øv for pokker

Annonce