28. jul 2007 Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Jeg er sur! {{forumTopicSubject}}
Brugte det meste af sidste weekend på at pudse vinduer. Vi er brosse vinduer med buede glas og der er ca. 12 af disse i hver vinduesparti. I stuerne har vi bare 5 vinduer dvs ca. 60 små vinduer og det er kun i stuerne.
Det tager mig en hel dag bare at pudse dem i underetagen udendørs.
Nu kommer jeg så hjem fra arbejde idag og opdager naboen er ved at få sandblæst huset.... er totalt rasende!! Vinduerne er så støvet og beskidte, så vi næsten ikke kan se ud af dem.....
Da husene ligger ret tæt og jeg tilmed hilste på dem da jeg gik ude og pudsede, burde de så ikke at have gjort mig opmærksom på deres planer?? Sådan et stort projekt er da ikke lige noget man beslutter sig for fra dag til dag!
Efter en rigtig øv dag på job er det da bare det sidste jeg har brug for!!
Hunden er også helt oppe at køre, det larmer jo afsindigt meget!
Tror sgu jeg bestiller en vinduespudser i deres navn!!!!
Nå, jeg må ud at bide i håndklædet og tælle MEGET HØJT til 10............................... så håber jeg bare hunden også overlever larmen imorgen uden af blive hæs eller får aleneproblemer!
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Vi havde badevæærelses vinduet åben, men det er gudskelov på den anden side af huset mod den anden nabo.
Jeg er dels bare ærgelig over at have brugt en hel lørdag og desuden bliver det ikke nemt at pudse dem igen, da det sandstøv på dem ridser vinduerne. De skal spules rene med masser af vand først.....
jul 2007
Den må jeg prøve LOOOOOL
jul 2007
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 139
jun 2009
God weekend.
jun 2009
jun 2009
jul 2007
Mht til at overse sedlen er det en umulighed, da jeg var ude i postkassen aftenen før kl 20.00 og hente ugeavisen. Min postkasse er altså ikke ret stor og dem bliver tømt hver dag. Jeg elsker at få post
Det er ikke nemt at pudse buede vinduer vil jeg lige hilse og sige!
Idag har de taget resten af huset over mod os og nu kan vi næsten ikke se ud af vinduerne, så jeg ved da hvad jeg skal lave i næste uge.... på mine fridage
Jeg mener også det er normal naboskik at informere om sådan noget. Det gjorde genboen da sidste år, da han fik sandblæst hans hus. Endda en hel mdr før. Der nåede støvet heldigvis ikke over til os!
Det er bare en række småting ved denne nye nabo ( de har boet her ca. 1 år) der gør, at nu har jeg snart fået nok. De har en hund der gør vældige udfald gennem hækken overfor min hund, så han er blevet bange/utryk for at være i haven, deres drenge holder fest (har en lejlighed for dem selv i et anneks i haven tæt ved vores soveværelse) hver weekend til kl 2-3.00 om natten med høj tekno musik både fredag og lørdag, mange "Brian-biler" med gassen op i indkørelsen med grus både nat og dag. Så jeg synes bare tålmodigheden er ved at slippe op.
Jeg har normalt en meget tålmodig sjæl, men den er ved at være brugt.
Da vi holdte min mands 40 års fødselsdag for nogle år tilbage i haven i telt var jeg rundt til de fleste huse i nabolaget og stemme dørklokker, så alle var informeret 5 uger før..... Det er god naboskik for mig
God weekend
Jeg er sur!