{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Hestemennesker, råd søges.. Update {{forumTopicSubject}}

For dem der er interesseret i en lille solskinshistorie:o)

Jeg skrev for noget tid siden og søgte råd, opbakning og lidt trøst, hvilket jeg føler jeg fik fra jer, mange tak for det:o)

Var gået i hårdknude med min skønne hest, noget jeg ikke tidligere i mit liv med heste har oplevet i så slemt et omfang:(

Sumarum blev at jeg valgte at lave en salgsannonce på ham, delvist fordi jeg ganske enkelt nåede dertil hvor jeg havde brug for at få noget luft fra ham, og se sagen udefra. Mange henvendte sig, men ingen som jeg oprigtig følte jeg ville sælge til når det kom til stykket. Så en dag lå der en besked fra en ung kvinde, meget oprørt, da det var hendes gamle hest! Om hun måtte komme og besøge os? Selvfølgelig måtte hun det..
Hun fortæller at hun har haft ham fra han var 1-1½år til han var knap 6 år, og bittert fortrød han i sin tid var blevet solgt.
Spændt er jeg den dag hun kommer, om ikke andet var her jo en enestående mulighed for at få hans historie. Da hun træder ind i stalden, faldt der et lys over min dejlige basse, "mor, du fandt mig"!! Alt i ham udstrålede bare tilpashed og glæde da hun stod ved ham. Han var endelig "hjemme" sammen med hende.. Det var vanvittig rørende at opleve, once in a lifetime. Enden på det hele er blevet at han nu kommer helt hjem, og det skulle gerne blive til hans dages ende;o) Det rigtige sted, hos den rigtige ejer, hvor han hører til. Og jeg er MEGET glad over en så perfekt løsning for alle parter. Og selvom det bliver meget trist og vemodigt den dag han skal sendes afsted, bliver det med et lettere hjerte at jeg siger farvel til ham.

Syntes lige I fortjente denne dejlige historie, fortsat god dag:o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestemennesker, råd søges.. Update
  • #3   3. mar 2011 Dejlig historie smiley

Jeg havde selv en pony, da jeg var barn (12 år). Den blev solgt da jeg var 15 år. Jeg genfandt den som 27 årig og var flyttet på landet.
    Pigen som nu ejede den, skulle flytte til udlandet og studere, og vidste ikke hvad hun skulle gøre, for hun ville så nødig sælge den og ikke vide om den fik det godt.
    Det endte med, at jeg overtog den, og havde den til den var over 32 år gammel.
    Jeg var 45 år, da hun blev aflivet.

• #4   3. mar 2011 hvilken solstråle historie der gav mig vand i øjnene.

Idag er det et år siden jeg brækkede ryggen pga. af fald fra min gamle hest..
    Hun blev efterfølgende aflivet.. Da dyrlægen erklærede hende uegnet til ridehest pga. hendes sind..

Bare jeg dog havde fundet gamle ejer.. Måske hun kunne have reageret ligsådan hvis jeg fandt den gamle ejer.. selvom det nok var lidt svært d jeg købte hende som 2 års..

• #5   3. mar 2011 Uhh kuldegysningen over det hele. Det er jo drømmen for alle os der har solgt vores heste uden at ville det helhjertet. Ville ønske jeg kunne finde mine igen og købe dem tilbage...

• #6   3. mar 2011 fantastisk

• #7   3. mar 2011 Jeg er rørt. Tænker ofte på, at heste bare bliver flyttet rundt, væk fra deres venner på folden, for aldrig mere at se dem. Så her er en dejlig historie, tak for den.

Kommentér på:
Hestemennesker, råd søges.. Update

Annonce