{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lungebetændelse??
  • #1   21. feb 2011 Lungebetændelse starter som slem forkølelse og viser sig som regel som hoste og tung fornemmelse i brystet. Det gør ondt, når du hoster og smerterne trækker ofte om i ryggen. Er du i tvivl, skal du se at komme til lægen, så du kan få noget penicillin, hvis der er brug for det smiley Har selv prøvet at have slem lungebetændelse, som endte med indlæggelse, fordi jeg var for længe om at komme afsted.

• #2   21. feb 2011 okay tak for svar, det kan godt være jeg skal et smut forbi lægen hvis det ikke bliver bedre snart.

• #3   21. feb 2011 ja, som Dorthe B skriver, så få det lige undersøgt.. for lungebetændelse er altså ikke for sjov. men du vil som regel have feber hvis det har sat sig til en gang lungebetændelse

• #4   21. feb 2011 Okay har jeg hvis allerede

• #5   21. feb 2011 Feber hører, som Jakob skriver ofte med i billedet, men hvis det er en kold lungebetændele behøver der ikke være tegn på feber. Denne form for lungebetændelse, kan man derfor gå med i lang tid, før den bliver diagnostiseret via blodprøver smiley

• #6   21. feb 2011 Jeg vil betegne lungebetændelse som når det føles som om man ingen lunger har tilbage - de er hostet op.
    Og det gør nas.

Men det er det samme ved influenza, som jeg har nu. Mine lunger er revet i stykker og min hals gør SÅ ondt.

Jeg ville nok tage omkring lægen hvis jeg var dig smiley
    (og håbe det ikke er influenza, for der er ikke andet at gøre end vente på det går over. Der gives ikke pencilin til det).

• #7   21. feb 2011 Prøv og se om du ikke kan komme til vagtlægen og få det undersøgt. så du kan komme igang med pencilen behandling hurtigst muligt. min far var også for længe om at opdage det, han lagde på sygehuset i 2½ måned med antibiotika drop.. det er altså ikke sjovt..

• #8   21. feb 2011 Jeg vil lige tilføje at man ikke behøver at ha været forkølet eller noget, men ved Kold lungebetændelse der begynder man at hoste og man hoster bare mere og mere og først når man har fan**** ondt i lungerne og næsten ikke kan trække vejret, så går man til lægen og klager sin nød, også tar h*n en lytter på lungerne og så lyder dommen på Lungebetændelse..
    Jeg er på min anden penicilin kur nu, da den penicilin jeg fik de første 10dage åbenbart ikke var stærk nok..
    Det er underligt at jeg slet ikke er forkølet eller har ondt i halsen, det er kun de fan**** lunger der langsomt men sikkert ;o)) tar livet af mig..

Kommentér på:
lungebetændelse??

Annonce