{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Råd mod sygdom? {{forumTopicSubject}}

Jeg har virkelig brug for nogle råd, inden jeg bliver helt sindsyg.. :S
Jeg var ved lægen i tirsdags, og hun sagde at jeg har kold lungebetændelse.. Jeg fik ikke noget pencillin, men blot besked på at drikke te og bruge strepsil og vicks..

Men jeg bliver bare mere og mere syg.. smiley I nat havde jeg 40,4 i feber og Martin siger jeg talte fuldstændig usammenhængende.. smiley

Jeg har i nat/idag endvidere fået betændelse i 2 sår der ellers var næsten helet, samt i min visdomstand der er på vej op.. :S Kan det mon hænge sammen?

Er der ikke nogen der har nogle gode råd? Bre den mindste smule lindring ville være guld værd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd mod sygdom?
  • SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #1   20. jan 2011 Dit immunforsvar er helt nede kan jeg høre. Du skal kontakte lægen igen hvis feberen ikke falder, så skal du have noget pencilin. For det kan meget vel være en lungebetændelse det har udviklet sig til. Du kan gøre dig selv en tjeneste ved at drikke noget hot panodil det varmer dig og slår feberen ned, spis osse nogle kraftige c-vitaminerder kan styrke dig lidt.

God bedring med dig smiley

• #2   20. jan 2011 Hmm det undre mig, du ikke har fået pencilin...
    Der får man normalt ved lungebetændelse - jeg har det ca. en gang om året.
    Og kold lungebetændelse er jo lige et tand værre.
    Jeg ville ringe til lægen. Kan ikke forestille mig, at du ikke skal have pencilin.

• #3   20. jan 2011 Susan: Mange tak for rådene, jeg vil ringe til lægen i morgen hvis ikke feberen er væk... Den ligger på 39,1 nu og har gjort det i et par timer.. (min normal-temp. er på mlm. 36,8-37)
    Panodil-hot kan jeg desværre ikke få fat i idag.. Bilen er ikke hjemme før engang i aften, og tvivler på det bliver solgt i håndkøb andre steder end apoteket smiley

MB: Jeg har heldigvis aldrig haft nogen form for lungebetændelse før, så jeg tog bare lægens ord for gode varer :s

• #4   20. jan 2011 Jeg plejer ihvertfald at få pencilin, når jeg har det. Og det er på trods af, at jeg aldrig bliver særlig syg, når jeg har det.

• #5   20. jan 2011 Hvis du har feber er det ikke en kold lungebtændelse, men en ganske almindelig lungebetændelse.

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #6   20. jan 2011 Jow du kan få Hot panodil i varehuse og lign. Bare send kæresten eller naboen afsted i galop. smiley

• #7   20. jan 2011 Okay, tak.. Lige nu er det der generer mig mest min tand.. For pokker det gør ondt smiley

• AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 159
    #8   20. jan 2011 Har ingen gode råde bare et ønske om god bedring smiley

• #9   20. jan 2011 Ej en medløber: Ja jeg ligger her også.. smiley Og øv hvor har jeg ærlig talt ondt af mig selv..:(

Jeg har ingen appetit, men har lige tvunget en halv pære i mig.. Men det er så også det første idag.. Igår fik jeg lidt æblemos..
    Jeg prøver virkelig at få nok at drikke..

Jeg kan slet ikke overskue tanken om at skulle ud.. smiley Jeg fryser bare jeg stikker foden udenfor dynen.. smiley

Øv øv øv.
    Go bedring til dig også..

• #10   20. jan 2011 Maria...Rigtig god bedring...Og med feber så skal du af med dynen, så din krop kan komme af med varmen smiley

• #11   20. jan 2011 Ej hvor er det synd for dig smiley god bedring herfra!!

Kommentér på:
Råd mod sygdom?

Annonce