Dårlig samvigtigthed . (sygdom) {{forumTopicSubject}}
Heej .. Jeg søger en form for aktivt som kan gør ham træt og bruge sin engeri ..
Jeg er blevet operet for over en uge siden . Og fik og vide jeg var frisk efter 3 - 5 dage .. Men lige siden jeg blev indlagt har jeg ingen energi overhoved . hvor tayson bare han den vildste . Det som om han godt kan forstå vi ikk kan gå men ikk at jeg ikk kan lege med ham så meget som før .. ..
jeg kan kun gå 10 min så er jeg ved at vælte om af luft mangel .. Og nu begynder min dårligsamvigtighed sku og gå ind .. at han ikk rør sig det han plager .
Har en kæreste som lige pt har så meget om ørene at han tag tidligt afsted om morgen og kommer sent hjem så han kan heller ikk hjælpe..
Nogen RÅD med hvad jeg kan gør for og holde ham lidt akriv .. Hjernetræning tag i mod alle råd lige nu ..
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.135
Foder i en cola flaske eller hvad man lige har er også et hit.
Et frossent ben med kød på
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Du kan lave al den mentale træning du vil, men energien skal jo også bruges =)
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Enten nye eller også satte vi mere på det han kunne.
Han fik mad i haven eller i aktivitetsbolde/flasker osv.
Jeg gemte guffer og legetøj i huset han skulle lede efter.
Det virkede rigtig fint med ham.
Havde så kæresten til at gå med dem om aftenen
feb 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 281 Svar: 2.342
Ja det da også en ide.. Tror jeg vil gør ..
- Tror jeg køber helt vildt ind med det i morgen .. .
Nina .
Desværre .. ..
De har ikk tid . Det var det første jeg spurgte om . Mine forældre passet ham i går til i dag. Så min far har leget med ham , min bror og søsters kæreste .. Men de har ikk tid til at gå desværre ..
Også nu han ikk har gået længe så trækker han så min farmor kan slet ikk går med ham . det lort ..
Ja energi er ikk lige det jeg har overhoved .. . Sover dobbelt så meget som jeg er vågn .. ..
Du Vil altid være i mit hjerte min skat .
ja god ide .. tror sku jeg prøver og være lidt kreativ
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
feb 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 281 Svar: 2.342
Dårlig samvigtigthed . (sygdom)