{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  heste:)
  • #1   11. jan 2011 Jeg er ikke så meget sammen med heste:

Hvis mit svar kan bruges.
    Da jeg var yngre, red jeg en del og havde også min egen. Men jeg kom ud for en rideulykke som gjorde, at jeg blev bange for heste og at ride.
    Så i mange år har jeg ikke haft det store med heste at gøre, andet end at snakke med dem på diverse markeder og lignende.
    Men jeg savner kontakten med heste. Min veninde (som også red som yngre) har for et lille stykke tid siden fået sig en ældre hest.
    Der har jeg været med ude og har redet også. Og gud hvor har jeg savnet det.
    Jeg synes heste er et fantastisk dyr!

Ved ikke, om I kan bruge det til noget.

• #2   11. jan 2011 Jeg har min egen hest og har haft 6 heste i alt.. hvor jeg selv har avlet et par stykker af dem smiley så jeg bruger meget tid på heste..

• #3   11. jan 2011 Jeg har haft med heste at gøre siden jeg var 6 år gammel, har redet i 13 år af mit liv, og fik min egen hest som 13 årig, efter dens død fik jeg en ny hest, som lige er blevet solgt for 2 måneder siden pga jeg havde mistet lysten til at ride pga jeg stresset med skolen osv.

- Men jeg vil ALTID elske heste og det er et specielt dyr, som har en speciel betydning for mig (;

• #4   11. jan 2011 Jeg har haft hest hele livet og vil nok ha' hest resten af livet!
    Det er for mig et dyr med en speciel betydning, som jeg slet ikke ville kunne undvære.
    Har nu en oldenborger hoppe - som ses i mit fotoalbum

• #6   11. jan 2011 Startede med at ride som 5 årig. Gad ikke rideskolen, da der var mange snobbede heste-piger.
    Så endte med en veninde hos en hestehandler og det har givet mig meget. Fik af ham en meget misrøgtet lille hoppe, arbejdede med hende i 3 år indtil jeg blev for stor til hende. Så tilred jg heste i 2 år mere, kom ud for en rideulykke så jeg blev forhindret i at ride i et års tid.
    Nu har jeg nogle små jobs omkring med ''umulige'' heste, får penge for det 2 af stederne og det sidste får jeg gratis massage smiley - møg lækkert !
    Til august skal jeg ind i militæretog være garderhusar - hesteeskardronen og har også skrevet kontrakt med min fars gamle jockey træner smiley så heste heste heste smiley Overvejede at blive berider, men det tager 12 år, så valgter garderhuser og jockey istedet smiley Har det bedst med heste der er gang i smiley og de må gene være frækker, så jeg altid har noget at arbejde med.

Kommentér på:
heste:)

Annonce